ROGALAND ARBORET

I dag gikk jeg tur med en venn i Rogaland Arboret. Jeg hadde med meg kamera og alt sammen. Men med min hukommelse, må man gjøre regning med litt uforutsette hendelser. Og hendelsen denne gangen var at jeg hadde glemt minnebrikken!

Så det ble ett eneste lite bilde, tatt med mobiltelefonen min. Tipper mitt turfølge var glad til, så ble det ikke så mange stopp, men heller en mer stabil gå fart.

I Arboretet er det mange turstier, mange flotte planter, og en liten kafé hvor man kan kjøpe seg en vaffel og en kopp kaffe om søndagen. Parken er velholdt, men jeg er litt sjelden der i grunnen. Må kanskje ta meg i sammen litt 😉 Det er jo tross alt ikke langt dit fra der hvor jeg bor.

Frisk og god tur var det i alle fall, og gjorde godt for en sliten og rastløs kropp 🙂

 

#Rogaland #arboret #park #tur

6 kommentarer
    1. Da fikk du jammen til et flott bilde med mobilen 🙂 Håper ikke du gikk å drassa på kamera uten minnebrikke mens dere gikk da ..hehe.. men det kunne jo vært ergelig..om det hadde vært tur bare for å fotografere..Men nå fikkdu jo mer fokus på gåinga :)..så ut som det var vakker natur der også …God natt og klem fra meg <3

    2. Å, så herlig den turen så ut. Må le, minnebrikken :)! Men har gjort akkurat det samme. Jeg jobbet en liten periode som journalist og skulle på et oppdrag milevis unna…..hva tror du ikke var satt i apparatet…. Jeg overlevde for å si det slik, husker ikke hvordan jeg løste det.
      Men du får ta turen om igjen med minnebrikken. Og jeg syns jeg det er koselig at du er på mange turer med en venn……for jeg går ut fra det er den sammen, jeg syns å lukte du kan ha en fantastisk vår foran deg 🙂 :).
      Ha en kjempefin uke :).

    3. annebe: Tusen takk for det 😀 Ja, mobilbilder kan man være heldig med. Men min mobil er ikke helt til å stole på alltid. Den har det med å svikte når det virkelig gjelder 😉 Men gikk greit å ta bilde i alle fall 🙂 Kamera la jeg igjen i bilen. Oppdaget det heldigvis før jeg begynte å gå. Fikk en god tur uansett. Det var mye pent å se på selv om kamera måtte hvile 🙂 Jeg går alltid på tur for turens del. Kamera er med for å forevige årstider og alle forandringene i naturen. Jeg synes det er så kjekt å forsøke å ta flotte bilder. Men jeg MÅ ikke gjøre det nødvendigvis.

      Ha en flott dag i dag 🙂 Gleder meg til å se dagens bilde utfordring hos deg 🙂 Klem <3

    4. BforB: Huff ja, det er så fort gjort å glemme den der lille brikken igjen i PC’en. Og faktisk, når jeg kjenner etter, så står den enda i PC’en. Klar til å gjenglemmes nok en gang. Var nok litt mer kritisk for deg å glemme den når du trengte den i jobbforbindelse. Huff…misunner deg ikke. Men, i nødens time, klarer man ofte å være kreative. Jeg kjenner på det at i dagens mobilsamfunn, er ofte mobilen redningen 🙂

      Ja, det er samme venn jeg har vært på tur med flere ganger nå 🙂 Og vi har pratet mye sammen, og funnet at vi fortsetter som gode venner og turvenner, men ikke noe mer. I alle fall ikke nå 🙂 Så våren blir nok god og kjekk, men ikke så romantisk som det en stund lå an til 😉

      Ha en kjempefin uke du også. Gleder meg til å se hva uken din bringer i bloggformat 🙂 Klem <3

    5. Hei Eva 🙂 SÅ koselige bilde, uten minnebrikke, men med turvenn, hadde vært leit om du glemte å møte han, he he.
      Her har det jo vært masse snø, men i dag regner det og er speilglatt.
      Ønsker deg en fin dag og sender gode klemmer<3<3

    6. Lene S.: Hei 🙂 Ja, skulle nok skiftet ut minnebrikken i hodet også…Men, det er ikke så enkelt 😉 Kunne fort ha glemt å møte han også ja…Er helt håpløs for tiden. Glemmer de rareste ting.

      Her er det heldigvis ikke snø, ikke glatt heller. Og så er det faktisk opphold 🙂 Men, det er meldt regn og atter regn utover uka, så her får vi bare ha klart paraply og regntøy 😉

      Ha en kjempe fin dag du også, kjør og gå forsiktig 🙂 Og gode klemmer tilbake til deg <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg