JEG HAR STRIKKET SINGEL LUE

Ny lue igjen. Denne gangen i neon grønn farge, med innslag av glitrende snø 😉

For lenge siden hørte jeg at Turistforeningen startet en spøk/kampanje, som handlet om grønn og rød lue: Fra VG 14.04.14.

Det begynte som en aprilspøk: Single skal gå med grønn lue på fjellet, og de som er opptatt med rød lue. 48.000 Facebook-klikk senere blir dette virkelighet.

Og da jeg kikket gjennom restegarnet mitt, for å finne noe til en ny lue, fikk jeg øye på det grønne neon garnet, og en idé begynte å vokse frem.

Jeg er jo tross alt singel. Det er ubønnhørlig. Jeg går jo mye tur. Ikke så ofte i fjellet, men tur er tur, ikke sant? 😉

Så hvorfor ikke strikke en grønn singel lue? Og når jeg først gjorde det valget, hva er vel bedre enn neon grønn, sånn at man virkelig synes i terrenget?

Nå må jeg jo legge til, at jeg trives i grunnen ganske godt som singel. Det har sine utfordringer og ulemper, men også mange fordeler.

Og om det kommer til å skje så store endringer i singeltiværelsen med grønn lue, det har jeg mine tvil om. Så derfor er det sikkert trygt, og kanskje litt skummelt 🙂 

Og selv om jeg er veldig svak for rød farge, så blir det nok en stund til jeg tar på meg en rød lue 😉 

Jeg er fornøyd med min neongrønne lue jeg. Kan godt gå med den en god stund til. I alle fall frem til våren 😛

 

 

#lue #strikketøy #grønn #singel #tur #kaldt #vinter

 

4 kommentarer
    1. Både du og lua glitrer så fint 🙂 Har ikke hørt om det med rød…grønn lue greiene jeg..:)Men det var jo litt gøyalt da 🙂 Mann min har ei mørkegrønn lue, så om vi skal på fjellet en gang får han ta på ei annen lue…hehe
      I kveld har jeg vært å besøkt mormor….og nå er det tv titting 🙂 Klem <3

    2. annebe: Hehe…tusen takk 🙂 Er sikkert ikke så enormt kjent det der med luefargene 😉 Men du får sørge for at mannen din bruker en rød lue i alle fall. Det burde være trygt og godt 😀

      Så koselig at du kan besøke mormoren din. Du er heldig. Besteforeldre er våre gull <3
      Kos deg videre i kvelden, og ha en god natt når du kommer så langt 🙂 Sove godt 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg