DAMENES AFTEN

Jippi 🙂 I dag er det fredag den 13. Kan ikke bli bedre dag. For i dag skal jeg på fest, Damenes Aften 🙂 Og jeg skal virkelig kose meg. God mat, god drikke, god musikk, og mange kjekke mennesker, single, akkurat som meg 🙂 Kanskje blir det en svingom også 🙂

I det siste har jeg vært veldig aktiv på den sosiale arenaen. Nesten så det har blitt litt vel travelt. Men jeg trenger denne formen for travelhet akkurat nå. Det er kjekt, jeg har møtt mange nye mennesker, og koser meg med det. Det skjer noe, når livet ellers står ganske stille.

Denne festen jeg skal på i kveld har jeg sett frem til. Jeg har bedt med meg en kavaler. Det var den opprinnelige avtalen. Damene skulle be med seg en singel mann. Det er noe med det, god mat, og mennesker man faktisk har litt til felles med. Mennesker å bli bedre kjent med. Det gir meg en følelse av å være betydningsfull. For det skorter ganske mye på den følelsen sånn ellers for tiden. Kanskje denne fredag den 13. er en lykkedag? Dette blir nok en fin kveld. Jeg har litt overskudd i dag, til en forandring 🙂 Gleder meg masse 🙂

Ha en kjempefin fredag den 13.

Bildene i dette innlegget er funnet på Google.

 

#fest #dans #musikk #damer #menn #mat #lykke #ulykke

 

6 kommentarer
    1. Så gøy …det unner jeg deg virkelig, og håper overskuddet varer en stund 🙂 Veldig viktig å finne ting å hygge seg med ..og hva det er er jo forskjellig fra person til person :)..spennende med andre single der også…og kanskje det blir din lykkedag ja <3...men du...betydningsfull er du uansett:)
      Kos deg masse og klem fra meg<3

    2. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, håper også overskuddet varer, men vanligvis er det en dag, og så er det 4-5 dager som er helt utslått 😉 Men jeg nyter alle gode dager. De tar jeg veldig godt vare på 🙂
      Aldri godt å si hva en sånn kveld kan bringe. Men uansett blir det en kjekk festlig kveld som jeg kan minnes en god stund fremover 🙂
      Ha en kjempefin kveld du også Anne, og gode klemmer tilbake ?

    3. Kos deg masse da 🙂 Håper kvelden blir full av moro og overraskelser. Og det er noe med å være sammen med folk som en likner, uansett om det er pga at man er singel, at man er lærer, eller at man er jente. Av og til er det godt med noe fellesskap på forskjellige områder 🙂 Du virker som ei flott jente, dette blir garantert din kveld. Kos deg masse <3 klem <3

    4. tujanka: Ja, det var veldig gøy, og en liten oppdatering skrev jeg i går 🙂 Kjekt å faktisk ha noe å skrive om. Er ikke hver dag jeg har det 😉

      Ha en fin søndag 🙂

    5. frodith: Tusen takk for det 🙂
      Ja, det er viktig å gjøre noe sammen med likesinnede av og til. Da føler man tilhørighet, og får noe fint å minnes 🙂

      Klem <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg