BESØK FRA ØSTLIGE STRØK

Denne helgen får jeg besøk ♥

En venninne fra Østlandet kommer i dag, og skal være her til mandag. Jeg gleder meg 😀

Da får jeg en avsporing fra alle vanskelige tanker som jeg går og bærer på. Og som konstant kverner rundt i hodet mitt, og gjør dagene mine vanskelige. 

I helgen har vi planer. Håper ikke at planene er for mange. Men vet at jeg kommer til å sove mye neste uke. 

For det krever mye energi å være sosial også. Jeg vet jeg kommer til å bli tappet. Men min venninne er klar over hvordan jeg har det, så jeg er ikke så veldig bekymret. Vi tar det som det kommer 🙂 

Jeg er flink til å glede meg over de små ting. Og det skal jeg gjøre denne helgen også. Utrolig kjekt å få besøk ♥

Min venninne, som heter Linda, har vært på besøk hos meg før en gang også. Da var det sommer, og helsa mi var litt bedre. Vi hadde noen utrolig kjekke dager sammen. Hvor vi også fikk med oss litt av Gladmat festivalen i Stavanger. Jeg har gode minner fra den gangen. 
Og nå skal det bli flere gode minner. Jeg samler på gode minner 🙂 Det er det som gir liv til dagene mine 🙂

Velkommen skal du være Linda ♥
Jeg tror at vi begge to har behov for denne helgen 🙂 

 

 

#gjester #besøk #langhelg #aktiviteter #venninner 

12 kommentarer
    1. Ååå, så koselig 🙂 Det er det som er med gode venninner man kjenner godt. Man trenger ikke å gjøre annet sammen enn å bare skravle og være i samme rom. Jeg har en venninne jeg vokste opp med,vi kjenner hverandre så godt at når jeg drar dit så sitter vi noen ganger i hver vår sofa og leser 😀 Det er vennskap i mine øyne. jeg er jo der en hel helg og sånn. Da er det deilig å slappe av sammen 🙂 Kos deg med venninnen, jeg drar til Sverige 🙂 Klemmer <3

    2. Da håper jeg helga di blir riktig fin. Og at den gir mer enn den tar av energi, kanskje du kan få sitte igjen med en dose overskudd i stedet. Det er veldig trivelig med besøk av mennesker en trives i lag med. Så ønsker deg noen riktig fine dager som gjør dere begge godt.

    3. frodith: Ja, det er sant det, vennskap er når man også kan være stille sammen, uten at det føles trykkende 🙂 Blir nok en god helg dette her. Og vi er allerede i full gang 🙂

      Ha en kjempefin helg i Sverige. Kos deg masse. Gleder meg til jeg får tid å lese “Svenskebloggen” din 😉 Klemmer <3

    4. passionisthegenesisofgenius: Ja, det er veldig kjekt å ha en jentehelg, med mye prat, gode turer og kjekke aktiviteter 🙂 Tusen takk for det.
      Ha en kjempefin helg du også 🙂

    5. BforB: Tusen takk 🙂 Den mentale energien vil i alle fall trives veldig godt. Det vet jeg 🙂 Og nå er vi jo i full gang, og har lagt noen små planer for dagen. Det blir nok en god helg 🙂
      Ønsker deg også en fin helg. Er ikke sikker på om jeg kommer til å være innom her så mye. Men da får jeg ta igjen litt til uka. Kos deg masse i helga, uten stress og bekymringer 🙂

    6. Høres veldig hyggelig ut …kos dere masse :)…begrenser meg litt med skriving i dag..men kommer sterkere tilbake 🙂 Fredagsklem fra meg<3

    7. annebe: Tusen takk for det 🙂 Ja, jeg begrenser meg litt jeg også. Konsentrerer meg om gjesten 🙂
      God fredagsklem tilbake, og kos deg masse i helgen du og dine også <3

    8. Hei Eva 🙂 Ville bare innom å se hvordan du har det, men jeg skal ikke forstyrre ser jeg, he he.
      Koselig med venninnebesøk, antar dere har det koselig og har løst noen verdensproblemer 😉
      Ha en fortsatt fin søndag og kos dere masse. Klemmer på vei til deg, gi en til venninnen din også, må dele vet du<3<3

    9. Lene S.: Hei, og tusen takk 🙂 Ja, om vi ikke løste noen verdensproblemer, så prøvde vi nok å løse noen litt mer personlige. Om ikke annet var det jo en hyggelig helg 🙂

      Håper din helg også var fin, og at uken har begynt bra for deg 🙂
      Og du forstyrrer da ikke, vet du 🙂

      Klemmer godt tilbake <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg