PREMIE OG ANDRE GLEDER

Da er jeg tilbake her, etter noen dagers fravær.

Jeg har hatt en knallkjekk helg 😀

Først hadde jeg besøk her hos meg, fra fredag til lørdag. Det var ultrakjekt 😀

På lørdagen ble det en Vennekaffe også. Der møtte jeg igjen en venninne fra ungdommens dager. Da vi var alene i huset igjen, ble posten hentet, og der lå det pakke fra Åse Helen, som arrangerte påskekonkurranse i bloggen sin. Og jeg var den heldige vinner en av dagene ♥

Det er så sjelden jeg vinner noe, at dette ble rett og slett et solid løft på gledeskontoen min 🙂


Sjokolade er jo noe man strengt tatt ikke klarer seg uten en gang i blant, og det lå en fristende pose i pakken ♥


Fuktighetskrem for ansiktet er faktisk noe jeg har klart meg uten i over 20 år, så nå når det faktisk lå en sånn i pakken også, blir det spennende å prøve. Men har jo også en datter som synes dette var helt topp. Så her får vi rett og slett krangle litt 😉


Og med den hyggelige meldingen vedlagt, så kan jeg ikke si annet enn at jeg virkelig er superfornøyd. Noe så utrolig kjekt å oppleve for meg. Lyspunkter i tilværelsen må man ta godt vare på. Tusen takk Åse Helen ♥

Det ble en rolig lørdagskveld for meg og Amalie. Daniel var borte med kompiser, så jeg og Amalie valgte å gå ut og spise et lite måltid. Da endte jeg opp med Gnocchi og laks.


Søndagen kom, og jeg gikk på tur. Men bildene fra den turen planlegger jeg i et annet blogginnlegg. Håper tiden strekker til 😉

Om kvelden tok jeg meg en spontantur til Stavanger. Den ble ytterst vellykket. Jeg opplevde der både fotballpub, litt “finere” pub med en god kaffe, restaurantbesøk, og til slutt enda en pub/bar, som skiltet med JenteJam. Og der var det utrolig mange flotte og dyktige damer som sang en sang hver. Dette kunne de virkelig 🙂
Og jeg kunne faktisk ikke unngå å tenke at det var synd min egen datter kun er 14 år, for hun ville likt å være der å få med seg showet. Og kanskje til og med villet delta selv også 😉 Men, hun har noen år igjen før hun kan få lov til å stille opp der 😉

Og selv om det høres ut som jeg virkelig tok meg ut på byen en søndagskveld, så var drikken min kun kaffe og brus 😀 Jeg koste meg akkurat like godt 🙂 Det har jo noe med hva man gjør det til, hvem man er med, og hva som skjer 🙂 

Det var gode opplevelser, og jeg følger faktisk bare legens anvisning: Vær sosial, gode opplevelser vil gjøre godt 🙂 Noe jeg virkelig har oppdaget som enormt positivt og givende. 

Tusen takk til dem jeg møtte den kvelden 😀

Nå er mandagen på hell, og jeg nyter en god start. Snart skal jeg ut på tur med en venninne. Det gleder jeg meg til 🙂

Har du noen planer denne uken?

Ønsker alle en god uke ♥ 

 

10 kommentarer
    1. For noen deilige dager du har hatt 🙂 Høres supert ut 🙂 Og så har du fått kjempekoselig pakke. Ikke sant det er kos med ting i posten? 🙂 I love it! Og elsker å gi ting i posten også 😀 KOs deg på tur med venninnen din <3 Jeg og sambo skal på masse visninger denne uka...eller hvertfall noen 😀 Klemmer <3

    2. Så moro å høre du har hatt ei fin helg..og her var det jo mange positive opplevelser 🙂
      Også så fin pakke da…veldig gøy å vinne slik å få en liten overraskelse tilsendt 🙂
      Kan fint hygge seg med kaffe og brus 🙂 Så gøy å høre på sang og show..og ja tenk om dattern din blir med på noe sånt etterhvert…gøy :))
      Håper du får en fin tur med venninna de 🙂 Koselig å se et innlegg fra deg igjen også 🙂 Klem<3<3

    3. frodith: Ja, denne helgen har gjort en del med humøret. Og bittelitt med energien også 🙂

      Ja, kjempekos med ting i posten, annet enn regninger 😉 Så veldig hyggelig, på toppen av alt 😀

      Blir spennende med visningene. Håper det klaffer for dere ganske snart. Lykke til med dette 🙂
      Klemmer <3

    4. annebe: Ja, positive opplevelser, som faktisk har bidratt og gitt litt humør og energi 🙂

      Ja, pakken var kjekk å få. Noe annet enn sure regninger 😉

      Kaffe og brus er helt fint det, i alle fall på en søndag 🙂 Tar like gjerne en brus som en vin som regel 🙂

      Har hatt en fin tur opp til Ulven med venninnen min. Hennes første tur dit 🙂

      Ja, kommer noen innlegg i ny og ne. Har brukt energien min på andre ting i det siste, så det blir litt opp og ned 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂 Klem <3 <3

    5. Så koselig Eva. Det hørtes ut som en fantastisk helg. Veldig bra du greier å være sosial og komme deg ut. Syns du er flink. Jeg hadde nok med en basar som nesten tok knekken på meg….ha, ha. Tenker å skrive om det etterpå :).
      Og så hyggelig det var med gaver og vinne en konkurranse. Får visst aldri med meg slikt jeg. Får være mer observant, ikke det at jeg vinner….men øve meg på og være nettsosial :).
      Ha en god natt. Klem <3

    6. Gratulerer med premie, og ikke minst med en knall helg som jeg skjønner ble til gode minner 🙂 Jeg skal for det meste jobbe med kor-ting denne uka, vi skal jo ha korstevne til høsten og det krever sitt 🙂

    7. BforB: Ja, det var virkelig en god helg. Og man klarer å være sosial, når man vet man kan hvile etterpå 😉 Jeg har jo måttet ta et valg. Og det sosiale er godt for den mentale delen av meg 🙂
      Jeg skal lese om basaren 🙂 Det høres ut som et slit ja, hehe 😀

      Jo, kommer over konkurranser, men deltar ikke så ofte. Er gøy når man skal gjette ting. Så da hender det at jeg hiver meg med 🙂
      Nettsosial er en fin ting det. Kan by på mange gleder, og så trenger man ikke se så fin og fjong ut til enhver tid 😉

      Ønsker deg en fin dag 🙂 Klem <3

    8. dedicat: Takk for det 🙂 Ja, det var kjekt å få noe hyggelig i posten. Nå har jeg noe å kose meg med fremover 🙂

      Helgen satte litt spor ja. Om det blir like kjekk helg neste gang, er usikkert. Men tar en dag om gangen 🙂 Og nyter livet i små porsjoner 🙂

      Korstevne ja, det krever nok sin mann, og kvinne. Men høres jo kjekt ut 🙂 Og forberedelser og planlegging er ofte den kjekkeste delen av et arrangement 🙂 Lykke til med det 🙂

    9. Jeg måtte bare bla meg bakover i bloggen for å se om gaven hadde kommet fram. Så bra du ble fornøyd 🙂 Jeg bruker den dagkremen selv jeg og den er veldig fuktighets givende og fin. Perfekt for middelaldrende hud som trenger mye fuktighet 🙂
      Så herlig å høre at du er ute og lever livet og koser deg 🙂 Fortsett med det og glem den dumme opplevelsen du hadde før i dag. Klem til deg ♡

    10. Åse Helen: Javisst kom gaven frem. Og tusen takk igjen 🙂 Det var en herlig overraskelse som jeg verdsetter veldig 😀 Sparer After Eight til en stund jeg virkelig trenger litt ekstra “trøst” 🙂

      Jeg skal fortsette mitt lykkelige liv jeg, og overse dumme opplevelser. Det er en tid for alt, og akkurat nå var den tiden kommet til å ta et lite oppgjør 🙂

      Klem tilbake til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg