FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 3 LIV

Snart har dag 3 gått, og først nå kommer mitt bidrag til LIV.

Jeg var i går ute og gikk tur med en venninne, og hennes hund. Turen gikk rundt Stokkelandsvannet, hvor jeg ofte går, fordi jeg synes det er så fint der.

Hunden heter Aria, og er 1 år gammel, nysgjerrig og vilter.

Vi gikk forbi beitemark med sauer og lam. Og lammene er like nysgjerrige som Aria, og dermed oppsto en fin kontakt mellom hund og lam ♥

Dette var mitt bidrag til utfordringen i dag 🙂

 

 

#liv #hund #lam #nysgjerrig #utfordring #foto #blogg #tur

10 kommentarer
    1. frodith: Tusen takk 🙂 Ja, det var et fint møte dette her. Begge tillitsfulle, nysgjerrige og lekne 🙂

      Stor klem tilbake til deg, kos deg masse videre i kveld, og ha en nydelig dag i morgen <3

    2. dedicat: Tusen takk 🙂 Ja, det er sant det….veldig mye trist i den verdenen. Jammen glad jeg kunne bidra med en glede, istedet for en sorg 🙂

    3. Et blinkskudd av et bilde…herlig nysgjerrighet og liv der 🙂 Håper du får sove godt i natt 🙂 Klemmer og gode ønsker til deg <3

    4. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, det bildet der ble fort en favoritt her i gården. Så veldig glad jeg gikk den turen i går 🙂
      Jeg skal nok få sove i natt, noen timer. Trodde jeg sov godt sist natt, men er ganske sliten likevel. Så gleder meg til natten. Men først må jeg få ferdig en kake jeg har i ovnen 🙂 Den skal være mitt bidrag til kaféen i morgen 🙂

      Sov godt i natt du også, og klemmer godt tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg