FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 4 LATTER

I dag er det 17. mai, og jeg håper at alle har hatt en strålende fin dag 🙂

Jeg er selv veldig fornøyd med dagen. Den begynte med et brak, da salutten satte i gang. Den blir sendt fra Ulvanuten, der jeg ofte går tur, og som ligger 15 minutters gange fra mitt hjem 🙂 Og fra det braket som vekket meg brått, gikk dagen i ett sett, fra den ene aktiviteten til den andre. 

Og jeg har endt dagen med en god runde rundt Stokkelandsvannet, der jeg liker godt å gå tur 🙂

Dagens utfordring har tema Latter. Og jeg hadde først i tankene et bilde jeg tok da jeg var i Oslo. Men siden det er 17. mai, så håpet jeg at det kanskje skulle dukke opp et motiv som var vel så godt. Og det gjorde det.

Med mobilkamera, fikk jeg fanget noe som nærmest er et av symbolene på 17. mai, nemlig russen 🙂

Nå har jeg jo ikke spurt disse russejentene om det er greit at jeg poster bilde av dem i bloggen min, for jeg kjenner dem ikke. Men jeg håper jeg blir tilgitt om det skulle bli et tema 😉

Russen har sin høytid i disse tider, og det handler om fest og moro, latter og tårer, og minner for livet . Det syntes jeg passet godt til dagens tema hos Frodith 🙂

Ha en fin uke når den starter i morgen 🙂

 

#russ #17.mai #mai #latter #glede #fest #moro

8 kommentarer
    1. du skem fin bilde du tokke og skem fin blogg og nydelig du er og <3
      hopper kose deg i dag og du he fin 17.mai og søndags kveld videre <3
      hadde gla vis du komm innom min blogg og <3

    2. hehe,kjempemorsomt bilde og så fint at du hadde en fin dag:) Her var det også salutt, men vi hørte den ikke, for vi sov så tungt. Vi ble derfor kjempeoverasket når vi hørte at det hadde vært salutt 🙂

    3. dedicat: Ja, russen må nok gjøre regning med bilder av seg selv i ymse medier tenker jeg…så går nok bra 😉 Og eksamen er jo alvor, så forhåpentlig går det også veldig bra. Spennende dager for dem 🙂

      Takk for at du likte bildet 🙂

    4. Mariann Sæther Tokle: Tusen takk 🙂

      Hehe…her var det umulig å IKKE høre salutten. Hørtes ut som de sto i hagen min og fyrte den av 😉 Så vekkerklokke var unødvendig i går i alle fall 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg