FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 5 HENDER + GRATULERER MED DAGEN TIL FRODITH ♥

Dagen i dag er Frodiths bursdag. Og jammen er det kjekt å kunne gratulere så mye med dagen til henne som lager så fine konkurranser og utfordringer til oss andre ♥

Dagens tema er Hender. Og da falt valget mitt på et bilde jeg tok for mange år siden, da ungene mine var mindre, og jeg hadde vært på besøk på et kyllingoppdrett. For det besøket endte med at jeg tok med meg hjem en sprell levende liten kylling ♥

Bildet viser lille Amalies hender som varsomt holder den lille kyllingen ♥

Dessverre vokste jo kyllingen alt for fort, noe jeg jo visste den ville gjøre, og vi hadde ikke anledning til å beholde den da den ble ungdom og litt mer rebelsk 😉

 

Har du noen gang holdt i en liten levende kylling?

 

#kylling #hender #utfordring #foto #bilder 

8 kommentarer
    1. Utrolig fint bilde! Vi skal til å ruge ut noen kyllinger nå, trenger litt fornyelse i hønsehuset, og gleder oss til kyllingtiden. De er så utrolig søte:)

    2. Tujanka: Tusen takk 🙂 Åh guri så skjønt. Den prosessen håper jeg du skriver om i bloggen 🙂 Spennende synes jeg 🙂 Og så er det som du sier, de er så utrolig søte <3 Jeg skulle gjerne kunnet beholde den kyllingen den gangen. Men sånt gikk det ikke, den ble for stor, og jeg hadde ikke noe sted å ha den 🙂

    3. Så nydelig bilde!Og så nydelig liten frøken som holder kyllingen så varsomt! Jeg har aldri holdt en kylling, selv om jeg har muligheten stadig vekk. Hos datteren min på småbruket kommer det stadig nye kyllinger til verden:)

    4. Fruemmel: Tusen takk 🙂
      Åh, har du muligheten stadig vekk? De er jo så nydelige de små nøstene <3
      Ja, dette er et av mine favorittbilder. Det blikket til datteren min, så stolt og glad <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg