PRAHA STÅR FOR TUR

Om en time reiser jeg til Praha. Kofferten er pakket, og jeg er klar for å komme meg bort litt 🙂

Værutsiktene ser ikke så gode ut. Men jeg håper og tror at det i alle fall blir et par grader varmere enn det vi har her. Og uansett vær, så skal jeg kose meg. For det er så mye annet ved turen også, enn kun været 🙂

Masse fint å se, litt shopping, god mat, det beste reisefølget, og en spennende atmosfære.

Det skal nytes ♥

Så kan jeg også reise med tanken om at kjærlighetssorgen er så og si over. Eller dvs. i alle fall roet seg kraftig.

Han har fått seg kjæreste! I alle fall er det sånn jeg har oppfattet det, selv om han ikke har fortalt det til meg direkte. Og jeg må jo bare si, at da jeg fikk høre det, fra noen andre, og da åpnet opp facebook for å kikke litt. Så kjente jeg en rar følelse. Akkurat som at nå var alt over. Og jeg kunne slappe av. Endelig.

Det var veldig rart å føle det sånn. Det hadde jeg ikke ventet. Men jeg tror egentlig det at jeg unner han alt godt. Og hvis han mener at han gjorde det rette der, så er det vel godt for han 🙂

Det er sånn jeg er. Jeg vil ikke noen noe vondt. Bare alt godt. Og når mine venner har det bra, da er jeg fornøyd 🙂

Nå skal jeg unne meg noe godt selv. En fin helg 🙂

#reise #praha #helg #kjærlighetssorg #glede #familie

24 kommentarer
    1. Har vært litt opptatt med besøk av guttene her i dag :)) ..men måtte innom å si at du må hygge deg masse på tur..håper det blir en kjempefin opplevelse ..og at du kommer enda mer over det som har vært vanskelig i det siste 🙂 Kos deg ..og klem fra meg <3

    2. Ønsker deg en riktig fin tur! Praha er visst en by med mange, flotte byggverk. Når vi står midt oppe i noe så kan det virke så altoppslukende og voldsomt. Når det kommer litt mer på avstand så kan vi ofte se på det med helt andre øyne! Klem fra meg! 😀

    3. Syns det var stilt fra din kant…og så er du på tur. Håper du nyter den med hele deg. Var godt med den turen nå. Etterpå er det nye tider.
      Bra du fikk fred for hendelsene i det siste. Og du skal videre.
      Stor klem.

    4. Gratulerer med dagen din idag ! 🙂 Håper Prahaturen gjør deg godt, anbefaler å gå innom en kirke når du først er der, det er en kirke bygd opp av menneske knokler, mamma syns det var veldig facinerende når hun var nedenfor 🙂

    5. Gratulerer så masse med dagen og måtte dette året bli ditt aller beste og alle drømmer bli manifesterte……frodith skrev så mye vakkert om deg på bloggen sin i dag at da blir man nysjerrig og må inn å sjekke vet du.
      Kose deg MAX i Praha 🙂
      ha en vakker dag

    6. frodith: Tusen takk 🙂 Har hatt en kjempeflott tur. Det gjorde godt å komme seg bort litt, og hjemreisen kom litt for fort 😉 Men det er jo sånn det skal være, godt å komme seg bort, og godt å komme seg hjem igjen også 🙂

      Håper du har hatt en flott helg <3 Klemmer <3

    7. annebe: Så koselig med besøk av guttene dine. Sånt skal man verne godt om 😀 <3

      Jeg har hatt en superfin tur, mange nye inntrykk, og godt å være sammen med dem jeg har "vokst opp" med 🙂 Ting begynner å komme litt på avstand. Det hjelper også litt 🙂

      God klem tilbake, ønsker deg en fin søndagskveld <3

    8. karidansen: Tusen takk 🙂 Ja, Praha var virkelig en flott by. Jeg kan nesten ikke tro det. Men hvor man enn snudde seg, så man fordums prakt. Alle bygg var kunstferdig “pyntet” fra den tiden de ble bygget. Noe så nydelig altså. Jeg bare MÅ tilbake dit. Og det skal helst ikke være alt for lenge til 😉 Det var mye vi ikke kom over, fordi det ikke går så fort med moren vår. Men vi fikk likevel sett mye flott. Og inntrykkene er gode 🙂
      Søndagsklem tilbake 🙂

    9. BforB: Ja, har vært litt stille hos meg i det siste. Jeg har hatt en ganske stor nedtur. Men har klart å trekke meg opp igjen litt etter litt. Turen var herlig. Kom hjem i dag. Føler meg litt fornyet, selv om jeg ikke rakk alt jeg hadde planlagt der. Nå gjelder det å se fremover, og ikke bakover 😉

      Stor klem til deg også, og ha en deilig søndagskveld <3

    10. Siss: Tusen takk 😀 Ja, Prahaturen har gjort godt. Trengte å komme bort litt nå, og få noe annet å fokusere på 🙂 Har hatt en flott bursdag også, som ble feiret behørig i går, med god middag, og kake, på en av byens utallige flotte restauranter 🙂

    11. Therese: Tusen takk 🙂 Ja, den kirken hadde jeg lyst å se, men pga. farten og alt det andre vi også skulle forsøke å se, så ble den satt til side. Jeg har tenkt meg til Praha igjen jeg, for det var så mye jeg hadde lyst å se, og da står den kirken på planen. Jeg var innom en annen kirke da, så litt sånt har jeg fått gjort 🙂

    12. cuskima: Tusen hjertelig takk 🙂 Ja, jeg leste innlegget til Frodith <3, med tårevåte øyne. Hun er jo bare fantastisk som husker på oss som har bursdag, og skriver så vakkert 🙂 Klart man blir nysgjerrig 😉 Kjenner den følelsen ganske godt 🙂

      Praha er i sannhet en vakker by, og jeg skal definitivt tilbake. Fikk feiret bursdagen med både god middag og kake med lys på 😉
      Nå har jeg mange gode inntrykk, som skal hjelpe meg gjennom hverdagene en liten stund fremover 🙂

    13. Min matgale verden: Tusen takk 😀 Jeg har hatt en virkelig flott helg i Praha…Akkurat passe temperatur, ca. 16 grader, og mye flott å se på. Feiret bursdagen på restaurant, med god middag, og overraskende kake med lys på 😉

      Gode takkeklemmer tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg