19 ÅR I DAG ♥

I dag har vi bursdag her i huset. Min sønn, Daniel, fyller 19 år 🙂

Dagen feires ikke med familie før etter ferien. For vi har så liten familie, at vi venter til alle er hjemme igjen fra ferie.

Men, likevel skal det bli en bedre middag i dag. Pepperbiff, med fløtestuet potet og gode grønnsaker. Pluss noe søtt til dessert 🙂
Må jo gjøre litt stas på han selv om det er ferietid 🙂

Jeg er veldig stolt av Daniel. Han er min eldste, og eneste gutt, og jeg vil nok sikkert alltid være litt hønemor, selv om han er voksen nå. Han har vært russ i vår, men har likevel tatt skolearbeidet seriøst. Nå gjenstår det å se hva han skal gå videre til høsten 🙂

I går var jeg og Daniel på Prekestolen. Det kommer et innlegg om den turen, en av de nærmeste dagene.

Her er en liten forsmak. Bildet viser Daniel rett etter vi har ankommet platået.


Gratulerer så mye med Dagen din i dag, Daniel ♥

 

#bursdag #tenåring #prekestolen #tur #ungdom #friluft #fjellklatring 

14 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med bursdag i huset 🙂 Og jeg har jo to sønner.. som riktignok er nærmere din alder enn din sønns.. leer. Men det er så herlig at begge har orden på sine liv og gitt oss barnebarn og til og med oldebarn. Og tro du meg.. de er unger uansett hvor gamle de blir 🙂

    2. Så fint å ha en sønn som du er så stolt av 🙂 Og det må være noe av det beste 🙂 Å se at det går fint med barna man har oppdratt 🙂 Gratulerer masse med dagen til han 🙂 Godt dere fikk dere en tur til Prekestolen, jeg er LITT misunnelig 😉 Stor klem til deg Eva <3

    3. Så du har også en “juni-sønn” . Gratulerer med bursdagsbarn, en staut kar!
      Eg får bare helt “magesug” , når jeg ser folk stå nær en så høy “kant”. Er ikke sikker på om jeg med min høydeskrekk hadde turt å gå opp der i dag…

    4. Gratulerer både til deg og sønnen din. Flott sønn :). 19 år, spennende hvor framtida går videre. Så godt og se at de fokuserer på skolearbeid. Mi yngste er året yngre enn din eldste, og jeg er så glad for at hittil har hun et sterkt fokus på det som er bra for henne.
      Blir spennende å se innlegget ditt om turen opp til Prekestolen….slik at jeg veit hva den turen handler om :))).
      Ha en riktig fin lørdag. Klem<3

    5. dedicat: Tusen takk for det 🙂 Ja, det er jo det som er den store gleden, å se at de vokser til, og bringer familien videre 🙂 Og ja, jeg tror som deg, at de er våre små og søte, samme hvor gamle de er 🙂

    6. karidansen: Tusen takk for det 🙂 Ja, jeg var veldig spent. Med tanke på min egen helse og form. Men formen er i grunnen ganske bra, etter et betydelig vekttap og ikke minst MYE turgåing 🙂 Så jeg slo min egen rekord på veien opp og ned. Kommer et turinnlegg snart 🙂

    7. frodith: Tusen takk 🙂
      Ja, det er noe av det beste, å se at det går rette veien med ens egne barn og familie 🙂

      Turen til Prekestolen var en stolthet både for han og meg. Og jeg kan virkelig anbefale det videre 🙂

      Stor klem tilbake til deg Frodith <3 <3

    8. maiken: Ja, jeg har en juni-sønn. Egentlig skulle han være juli-sønn, men så fikk han det litt travelt den gangen for lenge siden 😉

      Ja, jeg liker ikke å stå så nært kanten selv. Og jeg advarte sønnen min, om at han takk fikk holde seg i god avstand fra kanten. Men det viste seg at han var like bekymret for meg, som jeg var for han 😉 Var en fin tur, men ja, høydeskrekk er kanskje ikke helt tingen der oppe 😉

      Jeg skal skrive et innlegg om turen, så får du lese og kikke på bildene, istedetfor å utfordre skjebnen selv <3

    9. BforB: Tusen takk for det 🙂

      Ja, det er nå veien skal velges videre, og det er spennende å se hvor den går. Og jeg tenker om mine barn, som du tenker om dine, at vi skal være glade for at de har fokus på det som er best for dem, det som handler om å trygge fremtiden <3

      Ja, innlegget om turen til Prekestolen er under produksjon. Så følg med, følg med 😉

      Ha en flott lørdag du også 🙂 Pass på å kose deg max 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg