FACEBOOKTESTER

Jeg har en liten, og sikkert ganske irriterende noen ganger, forkjærlighet for sånne tullete tester på facebook. I perioder altså 😉 Det er forbløffende resultater noen ganger. Og med det mener jeg at noe stemmer foruroligende godt, mens andre ting er jo bare helt borti natta på viddene.

At det kan være irriterende for noen, er vel når jeg har en sånn periode, hvor jeg gjerne tar 3-4 tester om gangen og publiserer. Kan tenke meg at noen sikkert synes det er irriterende spam, når jeg fyller opp feeden deres med dette 😉 

Men jeg er jo ikke alene om å gjøre det. Noen har jo allerede gjort det selv, og dermed finner jo jeg testen, og klikker på den, for å se mitt resultat. Det er jo underholdning. Intet annet. Og tidsfordriv, selvsagt 🙂

Så da tenkte jeg at jeg skulle vise dere her inne noen av resultatene 😉 Sikkert til irritasjon for noen, og til latter for andre 🙂

11. juni tok jeg denne testen: Hva sier ditt profilbilde om deg?

Den gir jo et resultat som jeg jo allerede kjenner, at jeg har et flott utseende 😀 Hehe…Neida. At jeg er pålitelig! At utseendet mitt er så flott og fantastisk, der er jeg litt mer i tvil. Tror det må være en robot som har gitt svar på denne testen rett og slett 😛
8. juli:
Denne testen her er jo litt snål. At mitt mannlige navn er James. Jaja…James er jo et tradisjonsrikt butlernavn føler jeg 😉 Men det finnes også en James med etternavn Bond. Uansett, jeg er nok ikke noen fan av de gode gamle dager. Jeg verdsetter min historie og mine røtter, men jeg liker at verden har en utvikling 🙂
7. juli fikk jeg dette resultatet:
Stemmer skremmende godt gitt. Ja, igjen, utseende, det er jo relativt. Men utmattet? Wow. Jeg får vel ta meg en blund. Vi sees om 100 år, når drømmeprinsen dukker opp 😉
7. juli på denne også: Hvilken legendarisk sang beskriver livet ditt best?
Hvor har de det fra? Ja, jeg er en optimist, som regel. Og jeg fokuserer på det som er positivt. Det er kanskje ikke noen hemmelighet. Så jammen stemmer det godt dette her altså 🙂 Og denne sangen er en av mine favoritter, som sikkert kommer til å følge meg i noen år 🙂
5. juli:
Gi slipp! Du tenker godt om fortiden og velter deg i minner. Titt inn i fremtiden, noe vakkert venter der for deg! Som det sies: når en dør lukkes, åpnes en annen!
Ja, her er det bare å velte seg, i alle fall i fisk. Men ja, stort sett tenker jeg godt om fortiden. Tror jeg har greid sånn noenlunde å lukke den døren, og kanskje, om jeg er heldig, vil en annen dør åpne seg snart 🙂
1. juli How good are you at reading people?

“You?re incredibly observant. You are very alert and have strong instincts. You are able to read people?s emotions and make sense of the way they are feeling in an instant. You don?t miss a beat and it is hard to get much past you! Have you ever thought about working as a detective?”

 
I mine sene barndomsår, hadde jeg lyst å bli detektiv. Men tror ikke den tanken er så veldig reell nå til dags. Selv om jeg liker å lese krimbøker og sånt 🙂
30. juni:
Praktisk og nyttig kan noen ganger være altfor mye. Noen ganger er det bare mye viktigere å nyte livet og glemme alle bekymringer. Du elsker sola og vinden, som forklarer hvorfor du som oftest er å finne på en landevei.
Jo takk, en Porsche hadde jo vært kjekt å cruise rundt i, men jeg tror jeg ville blitt stresset av å måtte være så forsiktig og påpasselig, med tanke på at den bilen ikke er en billig sak. Det er nok like greit at jeg bare kjører rundt i en 2001 modell Toyota Corolla. Men om jeg nå skulle vinne noen millioner, så kan det jo hende at en Porsche ville komme i mitt eie 😉
28. juni:

Mystiske og uforsiktige menn!
Du er tiltrukket av menn, som du egentlig ikke kan lese til å begynne med og som ofte er et mysterium for alle andre også. Hans mystiske og karismatiske tilstedeværelse forhekser deg. Han er ikke interessert i overfladiske forhold, men ha ser etter ekte kjærlighet og lykke til evig tid. Hadde vi rett?

 
Litt ekkelt dette her, men stemmer i grunnen nokså godt. 
12. juli er det kysseferdighetene som skal testes:

Muuaahh

 
Dette kan jeg jo faktisk ikke si så mye om, annet enn at jeg en gang ble fortalt at jeg kysser som en gudinne. Og jeg kan love, at den der kommentaren har jeg tatt med meg, og gjemt i mitt hjerte. Det er i alle fall en ting jeg er god til i dette livet 😛 Men hvordan i alle dager en sånn test kan gi et sånt godt resultat, uten at det er foretatt noen fysisk test, det er utenfor min forståelse? 😉
13. juli, denne synes jeg i grunnen var ganske artig 😉
 
Det må rett og slett ha vært en talentspeider eller noe sånt i barnehagen da jeg jobbet der, som da har i skjul, spilt inn når jeg sang med barna, og gitt det ut, uten min viten. Tokyo er jo da min hemmelige adresse 😉 Ikke engang jeg visste om den 😉
14. juli, When will you get married?
 
Ifølge denne testen her, skal jeg gifte meg på min sønns 25 årsdag. Og så skal jeg ha hvetebrødsdagene i Dubai, i 30 dager 😀 Akkurat det sier jeg jo ikke nei takk til. Ser frem til de 30 dagene 🙂
18. juli:
 
Denne her er jeg veldig skeptisk til altså. For en ting er å gifte seg, og dra på ferie til Dubai, men skal jeg liksom gjøre det med en som er 20 år yngre enn meg???? Nei, jeg er ikke helt der altså. Det får da være grenser. Jeg tror jeg unner meg en som er litt nærmere meg selv i alder 😉
15. juli, Hva skjer inni hodet ditt?
 
Dette her er helt i tråd med sannheten for tiden. Merkelig i grunnen. Hvordan kan disse testene vite sånt?
18. juli:
 
Sånn i tilfelle du ikke visste det, så er jeg veldig heit noen ganger. Og det kommer nok av at jeg har en del feber. Veldig ofte faktisk. Ikke veldig høy feber, men likevel feber. Så at jeg kan bli gjenfødt som et varmeapparat, er jo ikke så veldig ulogisk 😛 
Og sånn helt til slutt, så tok jeg en test i går kveld, i all kjedsomhet. Den har jeg ikke lagt ut på facebook. Den er eksklusiv for mine lesere her på bloggen 😉

Jeg synes jo denne var ganske fin da, selv om mennesker som smiler, slett ikke er skumle 😉 Så det får være dagens nyhetsbombe 😉

Det er litt artig med disse testene, all den tid resultatet jo må være hentet et sted fra. Alt kan ikke være tilfeldig. Men det beviser vel hvor mye vi overvåkes i vår adferd på internett. Google vet omtrent alt om oss. Og det i seg selv er jo en skremmende ting. Men det er ikke lett å være internettfrelst, uten at Google snapper opp ett og annet iblant.

Og så er det jo avslørende da, hvor hektet jeg er på disse testene….Eller hvor mye tid jeg har til overs kanskje? Tid som kunne blitt brukt til noe annet enn å sitte foran PC’en!

Jaja…Sånn er livet akkurat nå. Alt er perioder eller kapitler.. Og snart startes kanskje en ny periode og et nytt kapittel i livet. 

Men om du nå leste gjennom alt her, så vet du i alle fall litt mer om meg….enten det er fleip eller fakta 🙂
#facebook #tester #underholdning #media #internett #google #nysgjerrig


10 kommentarer
    1. HE-HE! Det er vel ingen grunn til å irritere seg over at noen deler sånt. Det er jo kun for moro, eller tidsfordriv som du sier. Dessuten er det frivillig å lese! Jeg tar av og til sånne tester,men jeg deler ikke resultatet lenger. Det er fordi jeg deler mange av blogginnleggene mine, og da synes jeg det er nok. Det er sikkert noen som er lei av at jeg deler innleggene mine; men igjen : Det er høyst frivillig å lese. Så bare del i vei du! 😀

    2. Ja da ble jeg enda bedre kjent med deg …eller kanskje ikke ..hehe.:)….gøy iallefall..har aldri tatt noen slike tester selv, men ser mange gjør det og det gjør da ikke noe om det “ruller”noen slike nedover fb av og til …
      Og det var jo litt av hvert som stemte med ting jeg hadde oppfatta om deg også…at du er ansvarsfull..har et smittende smil …og er trøtt bl.a..hehe..
      Ellers leste jeg forrige innlegg også..og jeg tror det er lurt å bare ta det som det kommer og ikke tenke så mye på menn akkurat nå…som vel var det du har tenkt også 🙂 Søndagsklem <3

    3. Ja, ja….jeg har spekulert på hvem som lager slike tester. Har tatt noen, men omtrentlig ikke delt….en gang der jeg var som noen på 75 år….den syns jeg var så morsom :).
      Jeg tror det meste av slikt er tilfeldig, men ser hva som sto om deg at ting stemte…….og bilen og bryllupsreise og slikt er fint om stemmer….men ikke 20 år yngre kanskje….:)))
      Ha en riktig god natt, klem <3

    4. Jøje meg.. det var ikke måte på 😀 Jeg har vel prøvd meg på et par sånne men det er lenge siden.. og ikke delte jeg de heller. Men det er jo ikke tvil om at det er mye av de og er vel som med horoskop,, at noe vil jo alltid stemme 🙂

    5. karidansen: Ja, det er jo det som er, frivillig å lese 🙂 Og man kan jo bare scrolle forbi 🙂 Litt artig er det jo, både å dele blogginnlegg og disse testene. Ikke så ofte jeg deler blogginnlegg da. Men det hender fra tid til annen 🙂
      Kjekt å høre at andre også deler sine blogginnlegg <3

    6. annebe: Hehe…ja, da ble du litt bedre kjent med meg, selv om det meste visste du nok fra før av 😉
      Klart folk bare kan rulle forbi det de ikke gidder lese. Det gjør jeg jo selv 🙂

      Ja, jeg slapper helt av med tanke på det andre kjønn. Har overhodet ikke så mange tanker rundt det akkurat nå. Er bare godt å kun ha meg selv å tenke på når jeg er så slapp og sliten 🙂

      God klem tilbake <3

    7. maiken: Hehe…Ja, du har unnsluppet da 🙂 Jeg synes jo det er moro, både med tester og facebook. Men hadde nok fint klart meg uten begge deler om jeg måtte 🙂

    8. BforB: Ja, man kan jo undre seg over disse testene. Men er jo artig at noe stemmer. Det ligger vel en del data lagret i min facebookbruk, og i blogg osv, så det er vel der noen av resultatene har sin base tenker jeg 🙂
      Hehe….var du som noen på 75 år ja? Jeg pleier å få motsatt, at jeg er som en 20 åring og sånt. Så ja, er vel ikke blitt helt voksen jeg da sikkert 😉

      Nei, en 20 år yngre mann skal jeg klare meg uten. Det er jeg helt sikker på 😉

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Nå er ungene mine gått til faren sin, så nå har jeg 3 uker helt alene….Det kommer til å bli lenge, for de har jo vært her i 4 uker. Man blir jo så godt vant 😉

      Klem <3

    9. dedicat: Ja, det er en del sånne tester i omløp nå. Er liksom siste skrik. Jeg tror nok at det meste av resultatene har blitt funnet i egen facebookbruk. Det ligger nok en god del data lagret tenker jeg.

      Men ja, noe vil nok alltid stemme uansett, sånn generelt sett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg