FOTOKONKURRANSE: LEK MED MATEN

Mine Damer og Herrer!
Jeg har den ære, av å avvikle den aller første konkurransen her hos meg i Evas Window.

Tema for konkurransen er: Lek med maten!



Dette er en fotokonkurranse for de lekne.

Her er det om å gjøre å bruke valgfri mat som hovedingrediens. Form den til morsomme figurer, fantasifulle kreasjoner, eller finn matvarer med assosiasjoner til andre ting. Det er kun fantasien som setter grenser. Det er lov å være leken og kreativ 🙂

Og du?
Ikke glem å ta bilde av det du lager da 😉

Bilder kan du sende til min mailbox
[email protected]

♦♦innen lørdag 5. september klokken 22.00♦♦

Når bildene er på plass hos meg, vil jeg lage en avstemning, hvor du, ja nettopp DU, kan være med å stemme på din favoritt 😀 (Kun ett bilde pr. deltaker kan være med).
Det vil ikke stå navn på bildene, før etter at avstemningen er ferdig 🙂

 

Her er litt inspirasjon, som jeg har funnet på nettet:


Det er opp til deg om du vil gjøre det enkelt, eller avansert. Og ut fra bildene her, ser det ut som at det enkle kan være like flott og morsomt som det mer avanserte 🙂

Konkurransen er både for bloggere og ikkebloggere.

Håper at mange har lyst å være med, og gleder meg til å se flotte resultater i mailboxen min 😀

Premien, den har jeg allerede skaffet til veie, men det er en overraskelse hva det er 🙂

Masse lykke til

 

 

#konkurranse #foto #mat #kreativitet #lek

 

45 kommentarer
    1. Så artig da…det må jeg jo prøve å få vært med på…mat må man jo ha..så da gjelds det å være litt kreativ og huske å ta bilde før en spiser…hehe..
      Mange gøyale på bildene over her ….Kos deg videre i dag fine du 🙂 Klem <3

    2. annebe: Ja, håper du har lyst å være med <3 Og du gjør ut av det, akkurat som du orker 😀 Litt greit å bruke de små grå på sånne ting også iblant 😀

      Ha en herlig dag videre i dag du også 😀 Klem <3

    3. Jeg skal prøve å få vært med på dette 🙂 Må jo det 🙂 Moro. Er bare fryktelig travel om dagen, så blir ikke før fredag jeg får levert TROR jeg. Kjempegøy du setter i gang dette 🙂 Stor klem til deg <3

    4. frodith: Klart det er veldig gøy om du blir med, men ikke stresse. Om dette blir en suksess, så blir det nok flere konkurranser 🙂 Så du ser hva du får til. Det skal være gøy, ikke stress 😉 Jeg gleder meg masse til å se responsen på dette 😀 Aldri gjort noe sånt før 😉

      Stor klem til deg også…Og lykke til <3
      Og håper travelheten roer seg litt etterhvert 🙂

    5. Elin Slåen: Kjekt at du har lyst å være med 😀 Og ja, du skal se du vinner igjen 😉 Du har jo talent i konkurranser 😀 😉

    6. Elin Slåen: Eller iskald beregning 😉 Hihi 😀
      Kjekt det, å vinne litt. Gir en god følelse som man iblant trenger 🙂
      Gleder meg til å se hva du finner på 🙂

    7. Som barn lærte jeg at man ikke skal leke med maten, he he, og som voksen er jeg ingen perfekt eller kreativ husmor, men sunn mat spiser vi mye av, laget for det meste av min kjære 😀
      Lykke til med konkurransen og ha en god kveld :-)))

    8. Siss: Hehe…ja, jeg lærte det samme 😉 Så regner med dette er mitt opprør 😛
      Jeg er ikke perfekt jeg heller. Kunne nok vært mer perfekt, om jeg hadde orket. Men kreativitet liker jeg. Og kanskje blir jeg inspirert etterhvert 😉

      Tusen takk for det, og en fin kveld til deg også :)))

    9. Min matgale verden: Ja, jeg tenkte at dette her ville passe litt ekstra godt for deg 😉 Veldig kjekt om du blir med 🙂 Litt moro må man jo ha selv om hverdagen har innhentet oss etter sommeren 😀
      En fin kveld ønskes deg også 🙂

    10. Jeg blir gjerne med, må bare få tatt et bilde først. Jeg har arrangert noen barnebursdager, men har ikke vært så kreativ med maten der heller. Jeg har en idé, så blir nok et bilde innen fredag. Kjempegøy med sånne konkurranser!👍

    11. Hanne Beate: Supert at du har lyst å være med 😀 Dette blir kjekt altså 🙂 Jeg er ikke heller så innmari kreativ med mat, men det har jo hendt at jeg har gjort litt utav det ved spesielle anledninger 🙂
      Da venter jeg på ditt bilde også jeg 😀

    12. Høres morsom ut. Skulle gjerne vært med for jeg liker å bake og å lage mat. Men jeg er som en rev i hønsehus. Skaper bare rot og kaklende høner.

    13. rteworld: Rot og kaklende høner kunne jo blitt et artig matbilde 😉 Hadde jo vært kjekt om du var med, men du kan kanskje være med på avstemningen da, når den setter i gang 🙂

    14. cuskima: Kjekt med litt konkurranse ja 🙂 Og det er vel ikke det fototekniske som er viktigst her 🙂 Meeen…vi trenger jo publikum også, og noen som kan hjelpe til med avstemningen 🙂 Så du er hjertelig velkommen tilbake uansett, selv om du ikke deltar med bilde 😀 <3

    15. maiken: Hihi…Litt forskjell på hva man liker å delta på og ikke. Men vi trenger jo noen som vil stemme også 😀 Du er hjertelig velkommen til det <3

    16. Kjempeartig tema for konkurranse!!!! Jeg får se om jeg får til noe i morgen, men her har det vært veldig mye jobb nå. Er så mye sjukdom i kollegiet så jeg tok på meg nattevakt i natt i tillegg til at jeg jobbet dagtid i går.Derfor har det blitt dårlig med kommentarer og innlegg fra meg de siste par døgnene. Skal jobbe fredag, lørdag og søndag også, men snart så….kan jeg ta fri med god samvittighet! 😉 Skal i alle fall følge med på konkurransen sjøl om jeg kanskje ikke finner på noe fiffig sjøl! 😀

    17. karidansen: Oj, det høres ut som at du har det veldig travelt ja. Blir bra når du kan ta deg fri med god samvittighet <3 Det skal nok nytes tenker jeg 🙂

      Håper du får anledning å være med i konkurransen likevel. Men må ikke stresse. Det er ikke gøy med stress. Så om du ikke er med, så er det jo likevel kjempekjekt at du følger med 😀

    18. Da har jeg levert mitt bidrag også.😊 Gleder meg til å se alle de kreative bildene, morsom konkurranse! Send inn folkens!

    19. Hanne Beate: Tusen takk 🙂 Kjekt å se det som har kommet inn til nå. Og kjekt at du ville være med 🙂 Gleder meg til å se flere bidrag etterhvert jeg også 😀

    20. Hei Eva. Frodith tipset, så da stakk jeg innom. Her må jeg tenke på om jeg skal være med selv. Men selvfølgelig skal jeg se på det de andre får til! Gleder meg 🙂

    21. natheless: Hei 🙂 Så koselig å få nye venner 🙂 Frodith er gull <3

      Ja, du får tenke på om du vil være med selv. Jeg krysser jo fingrene og håper du blir med, men det skal ikke være stress, så du ser selv. Kjekt at du vil følge med på hva de andre får til. Dette er jo moro 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg