VANSKELIG DAG + ET PAR HYGGELIGE TING

Jeg er litt stille nå om dagen, til tross for konkurranseavvikling og det hele. Men ting skjer på privaten, som er vonde og vanskelige å håndtere akkurat nå.

Men likevel er jeg innom her, for å kikke i alle fall på resultatene på avstemningen på fotokonkurransen.

Og har du ikke stemt enda, så kan du se alle bildene, og stemme HER:

Avstemning må gjøres innen klokken 18.00, tirsdag 8. september.

Jeg håper å få presentert vinneren dagen etter 🙂

Og så har jeg veldig lyst å takke elinslåen.blogg.no for et av hennes innlegg i dag, som virkelig gledet meg, og gjorde meg varm om hjertet Og det trengte jeg akkurat i dag. Innlegget kan du lese HER.

Tusen hjertelig takk Elin ♥

Nå skal jeg forsøke å få sove litt. Jeg skal tidlig opp i morgen, og fortsette med det som er litt vanskelig. Men det vil komme flere dager som er gode etterhvert.

Blogger får jeg lese når jeg endelig kan roe meg litt 🙂

Jeg avslutter med dette bildet som jeg tok på en av de mange vakre strendene her forleden kveld 🙂
God natt ♥

 

24 kommentarer
    1. Håper ting fikser seg. Føler med deg. Ikke alle dager byr på solskinn og varme vinder. Men du virker sterk, så du står nok av denne stormen også. Klem fra meg 🙂

    2. Stemningsbilde….og stråene kommer så fint fram mot solnedgangen! Ja, innimellom er det tøffe tak, men jeg er sikker på at du håndterer det på en god måte! Klem<3!

    3. Så det fine innlegget til Elin…koselig..og jeg er helt enig:)) Ikke så koselig at det okke er så greit for deg om dagen da…håper det bedrer seg snart…bare å sende ei melding i “innboksen” om det er noe du har lyst/behov for å fortelle om …
      Fantastisk fint bilde 🙂 God klem fra meg <3

    4. Min matgale verden: Tusen takk for det 🙂 Ja, vi må jo tro at alt ordner seg, ellers blir alt så grått 🙂 Dagen i dag er litt bedre. Men fortsatt vanskelig…..

      Håper du har hatt en fin dag. Jeg har ikke fått lest blogg i det siste. Men får ta litt igjen etterhvert 🙂

      <3 <3

    5. natheless: Ja, motgang gjør sterk, og selv om det butter i mot, så blir det nok bedre etterhvert 🙂 Tusen takk for omtanken, og kjempegod klem tilbake <3

    6. fruensvilje: En dag om gangen er en fin ting synes jeg. Da blir ikke alt helsvart, selv om det er tungt likevel. Tusen takk for omtanken. Klemmer veldig godt tilbake <3

    7. karidansen: Ja, jeg synes det var sånt et pent motiv. Det blåste ganske mye, så det var ikke så lett. Men veldig kjekt å få til dette bildet 🙂

      Ja, jeg håndterer ting her, men det går ikke uten vonde tårer. Tårer er frigjørende, så det gjør godt innimellom 🙂

      Tusen takk, og klem tilbake <3

    8. Du har gjort et så fint arbeide med bildene, glad jeg rakk og stemme.
      Ellers var det sørgelig å se at du har det tungt om dagen. Jeg håper ting går bra for deg og det letner. Disse tunge dagen bør bli i mindretall.
      Så ønsker at du får en riktig god dag SNART!!!
      Klem<3

    9. annebe: Ja, det innlegget var nydelig, og varmet mitt hjerte <3
      Nei, dagene kunne absolutt vært bedre 🙂 Men det kommer bedre tider...Og det ser jeg frem til 🙂

      Skal sende deg noen ord i innboksen litt senere i kveld tenker jeg 🙂

      Tusen takk 🙂 Og god klem tilbake <3

    10. BforB: Tusen takk 🙂 Ja, det var veldig kjekt å ha den konkurransen å fokusere litt på. Det fikk andre ting til å komme litt i bakgrunnen innimellom 🙂 Det blir bedre etterhvert. Og jeg må nok lage et blogginnlegg om dette etterhvert. For det er ikke helt dagligdags dette her 😉

      Jeg krysser fingrene for en god dag snart jeg også 🙂 Tusen takk 🙂

      Klem tilbake <3

    11. Det er veldig tøft å oppleve vonde ting, men ta en dag av gangen så kommer du deg igjennom det. Jeg fikk en veldig trist beskjed nylig som også har sendt meg ut i tøffe tak, så uten å vite hva du går igjennom, vet jeg hvordan ting kan slite på psykisk. Det hjelper å snakke med venner og kunne konsentrere seg om en hobby e.l. Gode klemmer til deg.💕

    12. Håper det er litt bedre nå i dag. Jeg kommer en tur innom deg snart, på bakrommet 🙂 Jeg er litt stresset om dagen, men tenker masse på deg. Hadde lite reklameinnlegg for konkurransen din i går , håper du har fått mange stemmer. Kos å holde på med litt sånn når det ikke er så greit ellers 🙂 Klemmer masse <3

    13. Hanne Beate: Ja, med det du nylig opplevde, som du nevner litt her, så skjønner du nok hva jeg går gjennom. Det er fryktelig vanskelig, og jeg må jobbe knallhardt for å ikke la det gå for mye inn på meg. Så strikketøyet er veldig i bruk…Og så har jeg jo hatt konkurransen også, som har hjulpet meg gjennom. En god venninne har også ringt meg masse, og pratet mye med meg.

      Tusen takk for klemmene, klemmer godt tilbake <3

    14. frodith: Det går bittelitt bedre i dag. Men tårene sitter løst.
      Huff du har litt å stri med du også. Så håper jo at du ikke blir syk eller sånt av stresset. Unner deg alt bare godt <3
      Tusen takk for reklamen for konkurransen. Det har kommet inn mange stemmer, og nå skal jeg starte med å telle gjennom, og til slutt kåre en vinner 🙂 Blir kjekt 🙂

      Klemmer masse masse tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg