AND THE WINNER IS:…….

Ja, nå trodde du vel at du skulle få vite vinneren direkte. Men neida. Jeg er en liten luring, for jeg skal veilede deg gjennom en lang remse tekst og en haug med bilder, før du får vite hvem som vant 😉

Hihihi 😉

Vel…la oss ta det steg for steg 🙂

Her er alle bildene som ble med i konkurransen:

Det var en god gjeng. Mange flotte og kreative løsninger. Masse fine farger 🙂 Det hadde fortjent en premie, hver eneste en av dem.
Men det er nå en gang sånn, at kun en kan vinne denne konkurransen.

Og vinneren får denne premien:

Lysten på en treretter? Hva med kyllingsuppe til forrett, svinebiff med råstekte poteter til hovedrett og brownies til dessert? Hjelpen er nær! I kokeboken EI SALIG RØRE presenterer et knippe ungdommer sine favorittoppskrifter.

Tittel: Ei salig røre
Forfatter: Tom Gaudland (red.)
ISBN: 9788282332903
Format: 15×21 cm
Antall sider: 64
Innbundet


Denne boken har jeg selv. Og den er skrevet av en ungdomsskoleklasse, hvor en av ungdommene er min nevø. Den er laget for å tjene penger til klassetur når de går i 10. klasse til neste år. Og nå selges den også i enkelte bokhandlere, og av andre skoleklasser, hvor de deler på inntekten 🙂

Det er mange gode oppskrifter. Jeg kan selv anbefale Lasagnen og Snopekake 🙂 Knallgode begge to 🙂

Ok…det var reklamen. Og den er ikke sponset 😉

Vel…da kan vi kanskje komme til saken? Det tror jeg i alle fall at du tenker nå 😉

Og ja, nå skal du få vite hvem av alle disse supre deltakerne som stikker av med kokeboken 🙂

Det var 3 deltakere som lå helt i tet. Men en av dem fikk noen stemmer flere enn de andre to.

 

 

Og vinnerbildet er dette:

Bildet er tatt av natheless.blogg.no. Og viser en liten hund laget av potetmos og pølser. Et herlig bidrag, nesten for fin til å spises, den søte lille der 😉

Gratulerer så mye med seieren ♥ Det er vel fortjent 🙂
Du vil få en fin kokebok i posten 🙂

Og så synes jeg jo til slutt, at det er på høy tid å vise hvem som har sendt inn de flotte bidragene 😀 


utifriluft.blogg.no


etdiktomdagen.blogg.no


Hanne Beate – kjempehyggelig bloggleser


tattavkvinnene.blogg.no


aloeverabua.blogg.no


annebe.blogg.no


frodith.blogg.no


natheless.blogg.no


fruensvilje.blogg.no


selmasfotoblogg.blogg.no


kjerstisandnes.blogg.no

På 2. plass, kom bilde nummer 4
På 3. plass, kom bilde nummer 9

Men dessverre, ingen premie til disse, annet enn heder og ære ♥

Gratulerer alle sammen…alle 11. Dere er alle vinnere, som har deltatt. Og også alle dere som stemte er vinnere, fordi dere engasjerte dere.
Tusen takk for alt engasjement. Jeg tror nok jeg må planlegge ny konkurranse etterhvert 🙂 For dette var gøy 😀

 

#konkurranse #resultat #foto #bilder #mat #farger #kreativitet

34 kommentarer
    1. karidansen: Ja, det var kjempekjekt 😀 Og det er ikke alltid så mye som skal til for å lage noe skikkelig kreativt 🙂 Kjekt at du var med og stemte 🙂

    2. Grattis til den søte hunden og dens eier, den VAR virkelig søt da, og jeg skjønner jo nå at en grotesk hånd ikke er så smart i konkurranser, haha, Finfin premie hadde du og, alt i alt, veldig koselig, og en ekstra liten “snert” i hverdagen, for selv om jeg ikke trodde jeg vant, så var jeg SPENT likevel, og det er jo det viktigste 🙂 Takk for en fin opplevelse. <3

    3. Verdig vinner 🙂 Den var supersøt 🙂 og de to på 2 og 3 også 🙂 Jeg har knallvondt i hodet men måtte innom en tur :-)Kjempefin konkurranse 🙂 Klemmer <3

    4. Min matgale verden: Jeg synes det var kjempeflott at du deltok i konkurransen med den skumle hånden 🙂 Alle bidrag gjorde konkurransen god. Og det er jo da det blir kjekt 🙂

      Og litt av det som er gøy, er jo spenningen 🙂 Veldig kjekt at du likte konkurransen. Jeg må nok finne på noe annet lurt om ikke lenge 🙂

      <3

    5. frodith: Verdig vinner ja, det er utrolig kjekt hva man kan lage av potetmos. Her gjelder det å være kreativ 🙂 Jeg likte de andre jeg også. Alle var så fine. Jeg ble jo litt misunnelig over kreativiteten 😀

      Huff, god bedring til deg <3 Hodepine er virkelig ikke noe man egentlig trenger....

      Godbedringklemmer <3

    6. Elin Slåen: Ja, det er litt av spenningen det også, mens man lurer på hvem som står bak bildene. Og veldig kjekt når det avsløres 😀

    7. Gratulerer til natheless.blogg.no! Tenk så artig å få en sånn søt hund servert, – super idé til en barnebursdag. Jeg stemte på den, men det var mange flotte bidrag så vanskelig å bestemme seg. Fin premie også! Kjempegøy med konkurranse og moro med sånt som engasjerer, – blir gjerne med en annen gang!

    8. Gratulerer til vinneren…den var jo min favoritt også..så det var vel fortjent :)..også så fin premie..den blir hun nok fornøyd med :)) Stilig å se alle bidragene samlet slik som du har gjort på det øverste bildet også :)) Vel gjennomført av deg 🙂 Klem <3

    9. Her kommer jeg hjem med lånepc igjen og er litt irritert over alt kluss, og så får jeg denne gladmeldingen! 🙂 Så gøy, tusen hjertelig for alle som stemte på meg. Flott gevinst også. Nå ble kvelden med ett helt super. Hjertelig takk! Juhu!!!!!!

    10. Hanne Beate: Ja, når jeg så den hunden, så syntes jeg det var synd jeg ikke har små barn lenger 😉 Hehe 😀
      Ja, det var vanskelig å bestemme seg, det er jeg enig i 🙂
      Kjekt at dette kunne engasjere. Da får jeg gå i gang og planlegge noe nytt 😉 Veldig kjekt å gjøre dette syntes jeg også 😀

    11. annebe: Ja, det var et artig påfunn med den lille hunden 🙂 Veldig koselig 😀
      Og ja, jeg syntes det var kjekt å kunne presentere hele gjengen på ett bilde, sånn at det kunne være hovedbildet i innlegget 🙂

      Tusen takk. Det var kjekt dette her.
      Klem <3

    12. natheless: Så kjekt at jeg kunne overbringe en sånn god melding til deg, når så mye annet var kjipt 🙂 Sånt løfter, og jeg synes det er veldig kjekt å kunne kåre en vinner ut i fra alle stemmene. Og veldig kjekt at det ble deg 😀
      Kvelden er god her også. Du får sende meg en melding med navn og adresse, så kan jeg få sendt premien til deg så snart som mulig. Helst innen helgen 🙂

      Kos deg med resten av kvelden…Og gratulerer igjen 🙂
      Klem <3

    13. Så fint og du er flink som arrangerte dette.
      Gratulerer til natheless, det bildet var skikkelig søtt så søtt at jeg tenkte først å stemme på det….men så fant jeg ut at jeg ikke kunne spise noe så søtt :)))).
      Og gratulere til alle de andre flinke deltakerne :).

    14. utrolig kult vinnerbidrag og var mange fine…eg var veldig svak for eggetippene og eggemannen,men hjertegrøt er vakkert og alle de andre var det mye gøy -smilefjes og avkappete hender og solstråler og mye kjekt 🙂 ha en vakker torsdag og gratulerer med flott gevinst til vinneren !!!!

    15. BforB: Ja, her var mye kreativt og fint 🙂 Veldig kjekt synes jeg 🙂 Og vinnerbidraget var jo virkelig for søtt til å spises 😉

      Kjekt med så mye engasjement 🙂

    16. natheless: Tusen takk. Jeg har mottatt den. Det blir sendt i morgen (lørdag). Da vil du ha premien i begynnelsen av neste uke 🙂 Vel fortjent 🙂

    17. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, jeg er helt enig med deg. Mye fint og kreativt. Og den hunden vil nok slå godt an hos den yngre garde ja 😀 Lykke til med det 😀

    18. cuskima: Ja, her var det jo virkelig valgets kval, og veldig mye fint og kreativt 🙂 Veldig kjekt å lage til denne konkurransen, og den frister til å gjenta på en eller annen måte 🙂 Kjekt med engasjement. Har noen nye planer, så får vi se hvordan det går 🙂

    19. Jeg bare titter innom med en stor og god klem til deg, – håper dagene dine blir bedre etterhvert.💕 Når man sliter litt er ofte ikke matlysten så god, og ei venninne av meg ga meg det råd å spise mat med mye farger i.

    20. Hanne Beate: Tusen takk 🙂 Ja, fra i morgen av, blir dagene litt bedre, i alle fall en ukes tid 😉

      Matlysten min var borte i halvannet år, og ingenting smakte godt. Da gikk jeg ned 24 kilo. Hadde litt å gå på da 😉 Nå har matlysten kommet litt tilbake, i alle fall de fleste dagene 🙂 Mat med mye farger er bra ja, for man spiser jo litt med øynene også 🙂

      God klem til deg også, ønsker deg en fortsatt fin helg 🙂 ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg