ROSA OKTOBER

Jeg har kjøpt meg en rosa sløyfe.

Og en rosa refleks.


Så da kunne jeg gå tur i morges, mens det enda var litt skumring.

Jeg gikk til Ulvanuten. For å komme dit, må jeg gå litt gjennom boligfelt, og litt gjennom skog, og så litt klatring på berg.

Og så tok jeg noen bilder av soloppgangen.


Det var fint å gå hjemover igjen gjennom skogen, når det ikke var fullt så mørkt lenger 🙂

Og bare sånn mens jeg er i gang….Ikke glem:

Ønsker alle en strålende vakker dag ♥

 

#rosaoktober #rosasløyfe #rosa #brystkreft #tur #soloppgang #konkurranse #fotokonkurranse

26 kommentarer
    1. Støtter meg til de øvrige kommentatorene. Flott sak, flotte bilder og flotte motiver. Både av mennesker, dyr og himmel. Ikke mye forfall å spore der. Håper at ulven var en “good listener” i dag også. Ha en fin dag videre!

    2. Tubapappa: Tusen takk 🙂 Nei, i dag fikk ikke ulven høre så mye…Jeg var rimelig taus, mens jeg ventet på at solen skulle stå opp 🙂

    3. Fint design på den sløyfa…og det går til en god sak. Ellers veldig enig med de som har kommentert ovenfor…om bildene. Du ser riktig morgenfrisk ut – ikke noe “Morratryne” der i gården! 😀

    4. fruensvilje: Jeg synes rosa er så fint også jeg, så da blir det jo dobbel glede 🙂 Og fin tur var det, men litt kjølig 🙂

      Gleder meg til alle bilder 🙂

    5. karidansen: Ja, jeg lette litt før jeg fant en sløyfe jeg likte 🙂 Det var jo mange forskjellige, og i forskjellige prisklasser 🙂 Og en god sak, pluss en farge jeg er glad i, da blir det jo virkelig verdt det 🙂

      Hehe…Følte meg en smule trøtt ja, men sminke kan jo gjøre underverker 😉 Tusen takk 😀

    6. Så herlig med en tur, når det er SÅ fint ute 🙂 Jeg skal få tatt litt bilder i helga tenker jeg. Nå om dagen rekker jeg ikke tenke annet enn jobb nesten 😮 Har du fått post?? 🙂

    7. frodith: Ja, man må jo benytte anledningen. Men jeg er ikke i form for tiden, for ellers skulle jeg være ute mer. Trenger solen.

      Ja, tusen takk. Har fått post i dag, men ikke åpnet enda 😉 Det blir åpnet etter skoletid i morgen regner jeg med 🙂 Har jo ei som vil være med på dette 😉

    8. Det er ikke pakket noe særlig NEDI pakken så det var lurt.. For her har ting godt litt i full fart, men jentene skulle bli fornøyde 😉 dvs du også 😀 Ha-ha

    9. frodith: Hehe….bare det å få noe i posten som ikke er i kategorien: Regning/reklame, gjør at jeg allerede er mer enn fornøyd 😀 Så dette er jo bare fryd og gammen 🙂 Tusen hjertelig takk <3
      Og kjempegode klemmer til deg, med ønske om en herlig fredag <3

    10. Den sløyfa var veldig fin da..viktig sak og støtte også 🙂 Jeg har ikke kjøpt men gir fast til kreftforeningen …
      Herlig bilde av deg..og nydelig himmel :)) Nå skal jeg sende deg et bilde til konkurransen 🙂 Klem, og kos deg med fredagen videre <3<3

    11. annebe: Tusen takk 🙂

      Ja, viktig å støtte. Det synes jeg også. Jeg har mine hjertesaker <3

      Kjekt at du deltar i konkurransen 🙂 Har fått bildet nå 🙂 Veldig fint 🙂

      Ha en fortsatt fin fredag du også 🙂 God fredagsklem til deg <3

    12. Så bra du minner oss på både rosa sløyfe og refleks! Skulle ønske ALLE fotgjengere hadde forstått viktigheten av refleks!
      Nydelig soloppgangbilder, du er jammen tidlig ute og går….
      Og du, jeg tenker være med på den konkurransen…:)

    13. maiken: Ja, som sjåfør, så ser man jo viktigheten…Men likevel er det nok mange som glemmer det når de er ute og går 🙂 Jeg ble selv nylig gjort oppmerksom på det….selv om jeg brukte refleks i hele forrige høst og vinter 🙂
      Noen ganger er jeg tidlig ute ja. Spesielt når været er fint, sånn som nå om dagen 🙂

      Og ja, kjempekjekt at du vil være med på konkurransen. Det har begynt å komme inn bilder…og jeg gleder meg sånn 🙂

    14. Jeg skulle egentlig kommentere på innlegget ditt fra arboretet, men får bare opp at jeg har forbud mot å gå inn på det innlegget, så jeg vet ikke hvilke skumle ting man burde lese mellom linjene, jeg;-D Men ville bare si at bildene var aldeles nydelige, du er virkelig flink til å få frem motivene. Vi har et arboret i Bergen og, men jeg har ikke tenkt på at det sikkert er like vakkert om høsten som om våren, bare på den nedtonede måten som du har fanget i ditt innlegg. Nyt høsten og helgen!

    15. tujanka: Hmm….hva i alle slags dager er det? Forbud? Nei, nei og atter nei. Det skal ikke være forbud mot å besøke mine innlegg. Der er alle velkomne ?
      Men veldig kjekt at du kommenterer her i stedet da 🙂 Og tusen takk for den fine kommentaren 🙂

      Ja, jeg kjenner til at det er arboret i Bergen også, og ja, anbefaler veldig å ta en tur nå i disse dager. For fargene og stillheten er så god. Jeg har ofte tatt høstturer i arboretet, og synes det er så herlig med den klare luften 🙂

      Nyt helgen og høsten du også. Det er ikke hver dag man har så pent vær på denne årstiden her på Vestlandet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg