PÅMINNELSE TIL FOTOKONKURRANSEN FORFALL

Nå er det mindre enn et døgn igjen til fristen for fotokonkurransen går ut 🙂 Så her gjelder det å henge med 😀

Selv har jeg litt tidsnød for tiden. Men fant ut at jeg må gi alle en sjanse, og kommer derfor med denne påminnelsen 🙂


Dette bildet tok jeg i Forum Romanum i Roma sommeren 14. Det viser fordums stolthet 🙂

Jeg ønsker dere alle lykke til i konkurransen, og gleder meg over alle de fine bildene som allerede har kommet inn 🙂

Her kan du lese litt mer om konkurransen:

Liker du å være med i konkurranser?
Liker du foto?
Har du sendt inn bilde til denne konkurransen?

 

 

#konkurranse #forfall #foto #fotokonkurranse #kreativitet

24 kommentarer
    1. Det er vanskelig å måle seg med dine bilder da:) 1- Ikke så mye konkurranse instinkt her i gården. 2- Er veldig glad i foto 3- Er ikke med i konkurransen, men gleder meg til å se de andre bidragene:) Fortsatt flott torsdag til deg:)

    2. Jeg er med, og jeg liker sånne konkurranser som foto og tegninger og sånt 🙂 Jeg synes det moro fordi det er jo ikke så alvorlig da. Og jeg liker å ha selv konkurranser, og er glad for alle som er med 🙂 Blir moro å se bildene 🙂

    3. Jeg er glad i å være med på konkurranser, både med foto og det å svare på spørsmål, og setter så pris på at dere bloggerne lager istand sånt gøy for oss!💕 Jeg er med, og gleder meg til at alle bildene blir presentert, og vi kan stemme.😊

    4. Siss: Hihi….Dårlig taper ja 😉 Huff….Men, det er jo kjekt at du kan være med å følge med på andre i alle fall 🙂

    5. birdbay: Tusen takk 🙂 Jeg ser så mange jeg kunne tenke meg å være like flink som…

      Ja, gleder meg også til å se alle bidragene samlet 🙂 Håper du vil være med å stemme….:)

      Fortsatt herlig torsdagskveld til deg 🙂

    6. frodith: Ja…enig med deg, det trenger ikke å være så høytidelig…det skal jo være gøy 😀

      Spennende med alle bildene ja 🙂

    7. Hanne Beate: Ja, det er kjekt når det arrangeres litt forskjellig. Og det er kjekt når noen har lyst å være med 😀
      Gleder meg veldig til presentasjonen og avstemmingen 🙂

    8. Jeg elsker foto og synes det er gøy å være med på slikt ..så lenge det ikke er mye jobb og veldig omfattende da kan det plutselig bli stress istedenfor :)) Gleder meg til å se bidragene :)) Nattaklem <3

    9. :Liker du å være med i konkurranser? Når jeg føler jeg har tid til det.
      :Liker du foto? Jepp, masse :)))))
      :Har du sendt inn bilde til denne konkurransen? Skal nå :).
      Klem :))

    10. annebe: Jeg er enig med deg, hvis det er veldig omfattende, kan det fort bli litt stress. Håper dette gikk greit 🙂 Kjekt at du ville være med 🙂

      Fortsatt fin dag til deg 🙂 Klem <3

    11. BforB: Så kjekt at du ville være med 🙂 Og kjekt at det er flere som deler fotogleden 🙂 Nå er snart fristen ute, og ditt bilde er på plass 😀

      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg