BIDRAGENE TIL FOTOKONKURRANSEN: FORFALL

Endelig har tiden kommet for å presentere 12 flotte bidrag i fotokonkurransen: Forfall.

12 flotte mennesker har lett i arkivene sine, eller gått ut på jakt etter motiver som kunne passe inn i temaet forfall. Og de samme 12 flotte menneskene har utført oppgaven med glans 🙂

Nå skal jeg presentere alle bildene med nummer. Og så håper jeg så mange som mulig legger igjen en stemme til sin favoritt 🙂

Fristen for å stemme går ut kl. 23.00 på søndag 25. oktober. Og vinneren blir presentert i mandagsutgaven av evaswindow 😀
Da vil jeg også presentere alle bildene på ny, sammen med navn/link til evt. blogg 🙂

Dette kan bli thrilleraktig spennende 🙂
Masse lykke til ♥

 


1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.

#fotokonkurranse #fotobidrag #konkurrenter #foto #forfall

56 kommentarer
    1. Jeg synes det var veldig vanskelig å velge i dag faktisk, men jeg synes det allikevel var noe med nr 1 faktisk som snakket direkte til meg på et vis…:-) Veldig gøy å være med, og veldig fint at du orket selv om jeg vet du har det både hektisk og slitsomt om dagen. Tusen takk for en flott utstilling, moro å se alle bidragene 🙂 Ha en fin lørdag <3 Klemmer <3

    2. Her var det mye fint:) Ikke lett å velge akkurat:) Men jeg velger nr 9 jeg:) Et veldig enkelt og flott motiv:) Ønsker deg en strålende god lørdag:)

    3. Så masse flott! Ikke så lett…… men nr. 2 er min favoritt! Takk for at du lagde konkurranse – det er så moro å være med på …… klem <3

    4. Ånei, herrejemenin, er det mulig- jeg glemte helt å sende inn bidraget mitt i går :'( Åhh, jeg blir seriøst maks oppgitt på meg selv nå! Makan altså! Jeg var så veldig opptatt med hunder og katter og skrubbing av leilighet og seint ute med hundene at det gikk helt i glemmeboka- sånn går det når jeg alltid skal vente til siste dagen med å sende inn 🙁 Ja ja- neste gang, da skal jeg sende bilde i god tid!
      Men herlighet for noen flotte bidrag- her var det veldig vanskelig å velge. Men, etter hvert som jeg scrollet nedover var det spesielt et bilde som fanget blikket mitt og det var nummer 9 😀

    5. frodith: Ja, jeg er enig med deg, det har kommet inn mye fint, og spesielt. Så her blir det valgets kvaler 🙂
      Ja, her skjer det mye, både godt og vondt. Så jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle hatt tid til en fulltidsjobb i tillegg? 😉 Skjønner ikke hvordan folk har tid å jobbe? 😉 Men, for meg er jo to dagsærender mye, og det er jo ikke mer enn andre folk tar etter jobb. For meg tar det hele dagen 😉 Men det kommer nok snart roligere tider 🙂

      Det var kjekt å holde fotokonkurranse. Og ser frem til å finne en vinner 🙂
      Tusen takk for stemmen 🙂
      Ha en nydelig lørdag fine du <3 Klemmer <3

    6. Margrethe: Tusen takk for stemmen 🙂 Og kjekt å engasjere 🙂 Gjør det gjerne igjen 🙂

      Ha en flott lørdag 🙂 Klem <3

    7. Elin Slåen: Huff….hverdagsstresset har mange ganger slukt meg også. Så skjønner hvordan du har det. Trist at du glemte det, men neste gang…..det ser vi frem til 🙂

      Flotte bilder som har kommet inn ja. Tusen takk for at du stemte 🙂
      Ha en flott lørdag 🙂

    8. Ja, jeg var så smart at jeg klippet klørne på valpetassen, og så viste det seg etter hvert at jeg hadde klipt litt mye og det blør jo noe helt sykt 😛 Med andre ord var det blod overalt- i tillegg hadde han “badet” litt og var våt, og hadde badet halen i blod. Det oppdaget jeg med at de vite veggene mine hadde røde flekker overalt! Ha ha.. Det var så seint på kvelden at jeg måtte ta det etter jobb i går og da fløy jo timene liksom.

    9. Ja, nå er det passe reint her 😛 I dag skal vi på stranden- plutselig er det ikke så reint likevel. I tillegg regner det så da blir det vel et tonn ekstra med sand hjem :p ha ha

    10. Takk for en flott utstilling, og moro å være med!😊 Det var mange flotte bidrag, men jeg likte godt nr. 2, så min stemme går til det.

    11. Så mange flotte bilder 🙂 Kunne stemt på alle jag..men måååå jo velge..likte nr 7 godt så den får min stemme 🙂 Er så dårlig form om dagen så litt stille fra meg nå…men måtte jo innom å se og stemme på dette :)) Ønsker deg ei fortsatt fin helg :)) Klem fra meg <3

    12. Hei!
      Så mange flotte bidrag <3
      Jeg likte jo alle da 🙂 hehe 😉 Men to stk fikk min interesse mer enn de andre og det var nr 10 og nr 12. Meeeen om jeg da må STEMME så går min stemme til:
      NR. 10.
      Ha en flott dag!!!
      Nå drar jeg på kveldsvakt 🙂

    13. Hanne Beate: Veldig kjekt at du ville delta. Og takk for det 🙂 Ja, bidragene var kjempefine synes jeg. Tusen takk for at du stemte 🙂

    14. annebe: Ja, dessverre kan man jo bare stemme på ett. Men jeg tenker sånn at alle er jo egentlig vinnere, som ville være med i konkurransen 🙂

      Veldig kjekt at du kom innom og stemte, til tross for formen. Jeg håper du får hvilt deg godt nå i helgen, og at du snart kommer deg i form igjen. Tenker på deg <3
      Fortsatt fin helg til deg også 🙂 Gode klemmer <3

    15. etdiktomdagen: Hei 🙂

      Ja, ikke sant det var mye fint her? 🙂 Jeg er kjempefornøyd med resultatet av alle bidragene 🙂

      Ja, veldig kjekt at du legger igjen en stemme. Da blir jo alt så mye lettere å se 🙂
      Ha en fortsatt fin dag, og en god kveldsvakt. Selv skal jeg øyeblikk på konsert med korpset, hvor datteren min skal være vokalist til en melodi 🙂

    16. funderier: Tusen takk for at du stemte 🙂 Og det er jo helt sant…sommeren har forfalt, og det hører godt med i temaet 🙂

    17. Her var det mange forskjellige ” forfall ” og heller ikke lett og velge hvem som får min stemme,,men jeg går for bilde nr 7 :-)) men fine alle sammen:-))

    18. Hobbystua: Ja, det var mange som deltok, og de var kjempeflinke alle sammen. Ikke lett å velge da 😉 Tusen takk for din stemme 🙂

    19. Min matgale verden: Ja, mange flotte motiv 🙂 Kjekt at du også begrunner i tillegg til å gi stemme 🙂
      Tusen takk 🙂 Jeg syntes temaet passet til årstiden, men ønsket å ha det litt mer omfattende enn kun høst, derfor ble det forfall…da gjelder det jo det meste 🙂

    20. Så mange utrolig flotte bilder <3 Umulig å velge...
      Likte godt nummer 8, både fordi det var et koselig bilde, og tenkte på alle historier som er blitt fortalt på disse stolene, hvor mye varme og kjærlighet blant mennesker disse gamle stolene har opplevd <3
      Ønsker deg en nydelig høst dag fra supertravel og en litt fraværende blogger, men som snart kommer sterkere tilbake <3
      (Du kjenner meg nok best som passion4lifeandtravel, men i dag sitter jeg og blogger på jobb bloggen min <3)

    21. passion4therapy: Ja, vanskelig å velge. Jeg er glad jeg ikke trenger å velge 😉 Får heller ta et valg om to bilder skulle få like mange stemmer 🙂 Men da tror jeg nok det ville bli loddtrekning 😉

      Kjekt at du likevel gjorde et valg her 🙂
      Du er på jobb bloggen i dag ja? Jo, jeg skjønte jo hvem du var 😉 Koselig det 🙂 Ha en flott høstdag videre du også. Håper du har fint vær <3

    22. Mia: Hihi…Ja, den ser riktig fornøyd ut der den sitter, selv om den er gammel og sliten 🙂 Tusen takk for at du stemte 🙂

    23. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det var veldig mange fine bilder 🙂 Jeg er imponert 🙂 Kjekt at du ville ha stemt 🙂 Resultatet er nå ferdig, og jeg legger det ut litt senere i dag 🙂

      Ha en kjempefin dag 🙂

    24. Ser eg er for seint ute til å stemme, men eg gir no stemme uansett, sånn at kanskje fotografen sjølv ser det? 🙂 Stemmen min går til bilete nr. 2, det var det som traff historiesjela mi mest 🙂

    25. renate1981: Det er jo noe som heter “bedre sent enn aldri”. Og som du sier, fotografen selv ser det jo, og det er jo det som betyr noe 🙂 Tusen takk for at du tenkte på å stemme i alle fall <3

      Resultatet av konkurransen, og vinneren, blir presentert litt senere i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg