VINNEREN AV FOTOKONKURRANSEN FORFALL

Så har dagen kommet.
Og vinneren skal kåres 😀

Jeg tipper det er 12 spente mennesker som venter på resultatet av fotokonkurransen.

Det var utrolig flotte bilder som kom inn til konkurransen.


Fantasien og kreativiteten var det ingenting å si på, og det var ikke like lett for dem som skulle stemme, å velge sin favoritt.

Men, juryen har talt. Og en vinner trår klart frem:


Nøkkelen ble konkurransens vinner.
Bildet er innsendt av sussifoto.blogg.no
Gratulerer så mye ♥

På 2. plass kom karidansen.blogg.no med bilde nummer 7, av et gammelt kaninbur.

Her i konkurransen kommer det en premie til vinneren. Premien er enda ikke bestemt. Men det kommer til å bli bestemt i løpet av et par dager. Og i mellomtiden håper jeg at sussifoto vil sende meg sin adresse, sånn at jeg kan sende henne premien når den er klar 🙂

Har du lyst å se hvem de andre deltakerene er?
Da kan du se under her, hvor jeg presenterer alle bildene igjen, denne gang med navn/bloggnavn 🙂

 


1. fruensvilje.blogg.no


2. etdiktomdagen.blogg.no


3. annebe.blogg.no


4. maikensnattblogg.blogg.no


5. Hanne Beate (bloggleser)


6. kjerstisandnes.blogg.no


7. karidansen.blogg.no


8. frodith.blogg.no


9. sussifoto.blogg.no


10. utifriluft.blogg.no


11. natheless.blogg.no


12. bforb.blogg.no


Jeg sier 1000 takk til alle konkurrentene, og like mange takk til alle dere som stemte. Dere er alle vinnere ♥ Jeg er så fornøyd, fordi jeg har klart å engasjere litt. Og jeg håper at dere alle kommer tilbake neste gang jeg inviterer til konkurranse 🙂

Vel gjennomført 😀

 

#konkurranse #foto #vinnere #forfall #deltakere #bidrag

40 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren..kjempefint bilde..selv om jeg stemte på karidansen…:)) Og du har vært flink som har laget så bra utstilling av bidragene :)) Klem <3

    2. Gratulerer til sussifoto.blogg 😀 Jeg glemte helt tidsfristen, sånn er det med oss hyperaktive, ha ha. Det var nøkkelen jeg hadde stemt på også hvis noen lurte på det 🙂 Ha en fin høstkveld og gjør det du aller helst vil Eva, det skal jeg nemlig, slappe av :-)))

    3. Gratulerer til vinneren. Det var jo det bildet jeg stemte på!!! Nydelig forfall! Kjempegøy å få være med. Ha en herlig dag alle som deltok, som stemte og som titter inn til den herlige Eva Window!

    4. Gratulerer til vinneren,, og til alle deltager,. utrolig mange flotte bilder. Og vel gjennomført til Eva,, jeg vurderte lenge å ta en selfie å sende inn.. Men ville ikke ødelegge konkurransen 😀

    5. Margrethe: Tusen takk 🙂 Det er kjekt å engasjere litt. Og kjekt å lage til sånne ting synes jeg 🙂 Og kjekt at du deltok 🙂

    6. Mariann Sæther Tokle: Frodith hadde de to slitne stolene, som minner om fordums gode feriedager 🙂 Veldig glad du ga din stemme 🙂

    7. birdbay: Kjekt å kunne få lov til å lage til sånne ting 🙂 Har flere konkurranser på lur. Kanskje jeg gjør en liten vri også etterhvert 🙂 Vi får se 🙂 Må i alle fall engasjere litt 🙂

      Nå er dagen gått, men ønsker deg en flott kveld 🙂 Jeg skal på strikkecafé 🙂

    8. annebe: Karidansen kom på en veldig sterk 2. plass 🙂 Veldig kjekt synes jeg 😀 <3
      Og så var det kjekt å lage til konkurransen, og få så mange deltakere 🙂 Da gjør man seg jo flid med utstillingen såklart 🙂

      Fin kveld til deg annebe 🙂 Klem <3

    9. Siss: Hihi…Ja, det er fort gjort å glemme av. Men da fikk vi i alle fall vite at du stemte på vinneren 🙂 Kjekt å kunne lage en sånn konkurranse.

      Jeg skal på strikkecafé jeg nå…Ha en herlig høstkveld du også 🙂

    10. Absolutt en verdig vinner!! Stemte på den!! Kjempemoro at kaninburet kom på andre plass….der det står “Til nedfalls og søkk i saman…..” 😀

    11. natheless: Tusen takk for så fine ord 🙂 Ja, du var ikke alene om å stemme på nøkkelen. Det var et flott bilde, enkelt og stilrent 🙂 Kjekt at du var med…det frister jo meg til å lage flere konkurranser, når jeg ser sånn en god oppslutning 🙂

      Jeg skal kjøpe kalenderboken din også…Neste gang jeg går inn på nettbanken 🙂
      Ha en herlig kveld 🙂

    12. dedicat: Hihi…Ja, jeg synes absolutt du burde være med….selfie eller ikke 😉 Hvem vet, kanskje du hadde vunnet? 😉 🙂

    13. karidansen: Ja, du stemte på det som vant. Og du kom på en sterk 2. plass med buret 🙂 Veldig kjekt det synes jeg 😀 Gratulerer så mye 🙂 Buret får nå stå til heder og ære for det gode bidraget 🙂

    14. Gratulerer så mye til vinneren, – og takk til deg!😊 Gøy med sånne konkurranser og mange flotte bilder! Ha en fin kveld!💕

    15. Alle hadde uten tvil vært verdige vinnere 🙂
      Vinneren var jo min favoritt så det er jo gøy å se at andre er helt enig 😀 Hipp Hurra til vinneren og alle som har deltatt 😀

    16. Hyggelig med sånne konkurranser, de får oss til å skjerpe oss litt det. Håper adventsheftet vil falle i smak da!!!!! 🙂 Ha en fortreffelig aften! 🙂

    17. Gratulerer til vinneren 🙂 Moro 🙂 Jeg gjettet riktig på noen av disse , hvem jeg trodde hadde de forskjellige bildene 🙂 Jeg gjettet Kjersti sitt, kari sitt, natheless, og ut i friluft 🙂 MEn ikke Fruensvilje, som var det JEG stemte på 🙂 Tusen takk for at du stelte i stand flott konkurranse 🙂 moro med foto-konkurranser 🙂 Klemmer <3

    18. Hanne Beate: Veldig kjekt at det ble så mange som deltok. Da er det gøy å arrangere konkurranser 🙂

      Ha en god natt <3

    19. natheless: Adventsheftet faller garantert i smak, har mottatt det, men unnlatt å åpne det enda 😉
      Betalingen er på vei 🙂

      Tusen takk, og god natt til deg <3

    20. frodith: Hihi…Ja, det er jo litt av det kjekke, at man på en måte forsøker å gjenkjenne de forskjellige via bildene som er innsendt 🙂 Da blir det jo dobbeloverraskelse da 🙂

      Kjekt å lage konkurranser når så mange bryr seg og vil være med 🙂

      Klemmer til fine du <3

    21. Susanne.E: Gratulerer så mye. Når du sender meg adressen din, så skal jeg sende deg en aldri så liten oppmerksomhet for at du vant med det flotte bildet 😀 <3 Tusen takk for at du deltok <3

    22. natheless: Jeg er ganske sikker på nå, at det blir en fin advent 🙂 For første gang siden jeg ble voksen, har jeg en adventskalender jeg kan åpne hver dag 🙂

      Ha en fortsatt god kveld du også 🙂

      Klemmer godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg