JEG ER KLAR

I dag har jeg brukt hele dagen på å hvile.

Jeg er helt utslitt. Jeg kjenner det som en intens smerte inderst i margen. Kan ikke forklare det bedre. Men jeg har jo hatt en veldig fin uke, og kost meg masse. Men har nok ikke vært flink nok, eller hatt anledning nok, til å hvile.

Så dagen i dag, har stått i hvilens tegn.

Jeg har strikket ferdig en jumper, montert den, og strikket halskanten. Nå gjenstår kun å feste de siste trådene, og å dampe den litt, så er den klar til bruk. Jeg skal vise den frem når den er helt klar 🙂

Og så har jeg forberedt meg til årets Halloween innrykk. Regner med det kommer noen små og håpefulle etterhvert.
Lyset er tent, og godteriet er klart 🙂

Jeg håper ikke det kommer så mange. For jeg orker knapt å reise meg fra godstolen. Det blir litt TV titting i kveld, og kanskje litt blogglesing også. Må bare finne frem litt fokus først 😉

Ønsker alle sammen en kjempefin kveld, enten du liker Halloween, eller dropper det 🙂

 

#halloween #helg #sliten #utslitt #klar

 

17 kommentarer
    1. Du har nå pyntet kjempefint. Her er det dårlig med godteri, men jeg har da litt sjokolade og noen klementiner hvis det skulle dukke opp noen…….Spennende med jumperen….lurer på hvilke farger du har brukt! 🙂

    2. Så vakkert du gjøre det! Her ringer det på i ett sett. Jeg løper trappen opp og ned, så det blir trim! Nå har de begynt i parken, så nå er det vel over for denne gang med å ringe på min dør. I parken får de skummel suppe og drikke, og det er pyntet med lys og masse rart. Ja da, de med små barn følger opp denne nye tradisjonen, så ungene har det visst gøy ser jeg! Kos deg i kvelden 🙂

    3. Det så kjempe koselig ut:) Her er det veldig beskjedent, men jeg tror nok ikke det kommer noen heller:) Det er litt for mørkt og skummelt her nede ved sjøen:) God bedring kjære du, leit å høre at du ikke er i form. Ønsker deg en rolig fin og avslappende kveld:)

    4. Håper du har fått tilbake litt energi etter dag i dag – og strikke er jo kjempesmart, da er man jo produktiv mens man slapper av, kos deg videre i kveld 🙂

    5. Bra du har hatt det fint til tross for slitenhet :)) Så stemningsfullt og koselig du hadde gjort det i går da :)) Her ringte det på en gang i går..men mannen skulle gå ut..men han hadde sølt noe kaffe som han tørka opp og da han kom ned var “gjestene”forsvunnet..hehe…
      Håper du koser deg i kveld og får ei fin kommende uke 🙂 Klem <3<3

    6. karidansen: Tusen takk 🙂 Det var ikke så mange som dukket opp her. Overraskende, med det været vi hadde. Tidligere år har det omtrent vært kø, og ruskevær.

      Ja, jumperen gleder jeg meg til å bruke. Den har enda ikke fått festet alle trådene 😉 Og fargen, ja….du må nok vente og se 😉

    7. natheless: Så kjekt det høres ut med et arrangement i parken. Jeg tror ikke det finnes sånne ting her. Jeg nøyer meg i alle fall med å åpne døren og dele ut godteri til de håpefulle, som kom med velfylte godtekurver allerede. Men artigst var å åpne postkassen i dag, for jeg glemte å kikke i den i går. For oppi postkassen min lå det Halloweengodt til meg også 😉 Noen hadde puttet oppi noe godt der 🙂

      Ønsker deg en fin søndag fortsatt 🙂

    8. birdbay: Det var ikke så mange som kom hit heller. Litt overraskende i grunnen, men helt ok 🙂
      Jeg har hatt en rolig kveld, rolig dag, og skal ha enda en rolig kveld. Er godt å skru ned tempoet litt av og til 🙂

    9. Margrethe: Ja, jeg trenger ganske mye hvile…men dagene er ikke lange nok 🙂
      Håper du hadde en fin kveld i går du også, og at dagen i dag har vært akkurat som du ønsker det 🙂
      Klem <3

    10. passion4lifeandtravel: Det ble ikke så mange, heldigvis. Men koselig var det uansett 🙂 Og så har jeg litt sjokolade til overs 😀
      Tusen takk <3

    11. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, må jo lage det litt koselig 🙂 Triveligst da 🙂

      Det var ikke mange som kom hit, men de som kom, fikk hva de kom for 😉 Det var jo koselig 🙂

      Jeg koser meg jeg, og ser frem til ny uke, med nye opplevelser 🙂

      Herlig kveld til deg 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg