TUR TIL BERGEN

Om noen ganske få timer reiser jeg til Bergen ♥

Jeg har brukt hele uken til å lade opp. Det trengs. For jeg er rimelig sliten for tiden.

Denne uken har jeg forsøkt å ha få avtaler, og få planer. Og det gikk sånn noenlunde greit 🙂 Men samme hva, så er kroppen og hodet ikke helt samkjørt for tiden. Hodet vil, kroppen vil ikke.

Jeg gleder meg veldig til et par dager i Bergen. Og det handler om ferie og fritid for min del 🙂
Jeg skal følge denne nydelige gjengen til Askøy, og heie dem frem til pallplass ♥


Hana skolekorps drilltropp. Min datter er nummer 2 fra venstre 🙂

Jeg har booket hotellrom i Bergen, og blir å pendle litt mellom Bergen og Askøy på lørdagen og søndagen.

I Bergen skal jeg møte mennesker jeg gleder meg veldig til å møte 🙂
Blant annet en veldig god venninne, som jeg har savnet mye ♥
Og så skal jeg møte en av bloggvennene mine for første gang 🙂 Det gleder jeg meg ekstra mye til 🙂

Og så håper jeg å få anledning til å gå tur også. Det er en turvei jeg har gått en gang før, og har lyst å gå den omigjen. Vi får se om jeg finner den 🙂

Dette kommer til å bli en veldig god helg. Jeg er sliten, men ønsker fortsatt å ha et liv. Og det har jeg faktisk. Det hjelper å ha jernvilje, og å ville unngå depresjon 🙂 Det jobber jeg aktivt med 🙂

Og kanskje, hvis jeg har godt nett på hotellet, får jeg muligens anledning til å lese meg litt opp på bloggen igjen. Og det gleder jeg meg også til 🙂 Har savnet dere bloggvenner. Jeg sliter litt med å lese for tiden. Pga. at jeg er så sliten, og det er vanskelig å konsentrere seg. Men håper at roen skal senke seg litt nå, omsider 🙂

Ønsker dere alle en riktig god helg ♥

22 kommentarer
    1. Uff så leit å høre at du ikke føler deg i form. Masse god bedring og en riktig nydelig tur til Bergen ønskes deg:) Hørtes veldig koselig ut:)

    2. Ønsker deg ei Riktig God Helg – og lykke til med jentene. Spennende å møte en ny bloggvenninne!! Jeg håper også å møte flere etter hvert, men det blir trolig ikke i år. Håper å treffe igjen dere jeg HAR møtt i overskuelig framtid også! Klem <3

    3. Stikker bare raskt innom og ønsker deg god tur …vi skal også på en liten tur når mannen kommer fra jobb om et par timer..skriver om det senere :)) Slapp av og kos deg ….fine jenter på bildet :)) Klem <3<3

    4. Hei kjekke du!
      Ønsker deg en god helg i Bergen og at du får fine dager. Og at kreftene sakte men sikkert kommer tilbake til deg <3
      Så spennende å treffe bloggveninne !!! Kos deg masse <3

    5. Å din heldig -gris, dra til Bergen, skulle vært med 🙂 Hvem skal du møte da 🙂 ? Noen jeg kjenner? Håper uansett det blir superkoselig treff <3 Det er så mye fine folk i Bergen atte 🙂 Stor og god klem til deg, vi snakkes når du er i bedre form <3

    6. karidansen: Tusen takk 🙂

      Ja, jeg synes også det er kjekt å møte dere bloggvenninner 🙂 Og ja, håper virkelig å møtes igjen uten at det går alt for lang tid 🙂 Det får være målet det 😀
      God klem <3

    7. annebe: Tusen takk 🙂 Kjekt å være på tur 🙂 Gleder meg til å lese om deres tur 🙂
      Jeg koser meg i Bergen jeg, og gleder meg til konkurransene 🙂

      Klem <3<3

    8. etdiktomdagen: Heisann <3

      Bergen er en herlig by, også i regnvær. Og her er det veldig veldig vått 🙂 Men koser meg uansett jeg 🙂

      Gleder meg til bloggmøte 🙂

      Klem <3

    9. fruensvilje: Jada, jeg har jo gode perioder også. Men akkurat nå er ikke en av dem 🙂 Men men…jeg koser meg så godt jeg kan, og elsker å være på tur <3

    10. frodith: Jah….du skulle vært med 🙂 Ja, vil tro du kjenner henne du også 😉 I alle fall på bloggen 🙂
      Jeg gleder meg jeg. Alltid kjekt å treffe dem man blir kjent med her inne 🙂 Og Bergen er en flott by. Koser meg masse 🙂

      Stor og god klem tilbake…vi snakkes før du aner <3

    11. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, er innom sånn dann og vann og prøver meg…Gleder meg til formen blir bedre 🙂 God klem til deg 🙂

    12. Hi-hi, nå så jeg hvem du skulle møte, på kommentaren 🙂 Så koselig 🙂 Tenkte det var henne 🙂 Hils <3 Jeg skal møte Ladyaugust i morgen, kjempekos og gleder meg 🙂

    13. Jeg er for tiden dårlig på å lese og svare her på blogg sjøl jeg. Av og til blir det slik. Men det er artig å høre fra turen din. Klem <3

    14. BforB: Hihi…ja, vi har hver våre perioder. Og sånn er det nok for de fleste 🙂 Vi kan ikke alltid stråle og være tilstede 🙂

      Blir å skrive litt mer om turen etterhvert 🙂

      Håper du hadde en fin helg 🙂 Det hadde jeg 😀
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg