FRODITH’S FARGE CHALLENGE – DAG 5: GRØNN

Da er jeg tilbake til challengen til Frodith 🙂

Jeg har havnet litt bakpå, ettersom jeg har vært bortreist i helgen. Jeg planla å forhåndsinnstille innleggene, sånn at de automatisk kunne legges ut. Men så er jeg sånn at jeg liker å følge med på kommentarene som kommer inn. Og jeg vil aller helst besvare dem også. Og da var jeg redd for å miste oversikten. så jeg valgte å vente heller 🙂

Jeg har i dag kommet til denne fargen 🙂


Nå må du ikke forveksle dette bildet av en frisk Mojito med alkoholreklame. For fakta er at akkurat denne Mojitoen er alkoholfri 🙂

Jeg bestilte den på et stort kjøpesenter i Praha da jeg var der i sommer sammen med min bror og vår mamma 🙂

Jeg elsker Mojito, og synes den alkoholfrie varianten er den beste 🙂 Deilig og leskende i sommervarmen.

I sommer som kommer, skal jeg forsøke å lage Mojito selv, her hjemme. Det har jeg aldri forsøkt. Blir spennende det 😀

Da er mitt grønne bidrag levert. Nå skal jeg inn og hurtig kikke på hva dere andre har bidratt med av farger. Når nok ikke over alt….men ser frem til å kikke litt 🙂

Ha en fin dag videre

 

#challenge #utfordring #farger #frodith #glede #mojito #iskald #grønn #leskende #frisk

28 kommentarer
    1. natheless: Tusen takk 🙂 Grønt er skjønt….også i drikke 🙂

      Ha en fortsatt fin dag du også 🙂 Mandagsklemmen til deg 🙂

    2. Ååååå jeg elsker den drinken! Sikkert like god uten alkohol også.. Flott bidrag! og flott bildet!

    3. Den var fristende og grønn ! Tror aldri jeg har smakt det..hverken med eller uten alkohol…fikk lyst til å smake nå…kanskje til sommeren 🙂 Skjønner godt du venta med blogging til du var hjemme igjen ..Klem <3

    4. annebe: Jeg anbefaler å smake den ja 🙂 Om jeg kan velge fra en meny med allverdens fristende drinker, faller valget alltid på den. Og skal jeg ha enda en drink…så kan jeg velge en annen….bare for å ha smakt litt forskjellig 😉

      Ja, trengte å vente litt. Er nokså nedkjørt for tiden 🙂 Og hadde ikke tilgang på nett der jeg var 🙂

      Ønsker deg en fin mandags ettermiddag 🙂
      Klem <3

    5. Den så frisk og god ut, og skikkelig grønn! Jeg har aldri smakt det før, men nå fikk jeg lyst på sånn eller ihvertfall til sommeren. Smart å vente med fargene, trenger jo ikke å ta de hver dag. Du er så flink til å svare på kommentarene våre og det er så hyggelig.

    6. Hanne Beate: Ja, den er herlig frisk. Spesielt på varme dager. Dem som liker limonade, vil sikkert like denne også 🙂 Jeg synes i alle fall den er knallgod 🙂 Anbefaler å smake 🙂

      Jeg synes det er hyggelig å svare alle som kommenterer. Det er jo en fin måte å kommunisere på, og bli litt kjent på 🙂 Og så er jeg beæret over å få kommentarer også. Og da fortjener jo de som kommenterer, å få en tilbakemelding 🙂
      Tusen takk for at du kommenterer. Det setter jeg stor pris på. Min måte å bli kjent med deg på 🙂

    7. fruensvilje: Ja, den er herlig på smak og friskhet 🙂 De “grønne” ingrediensene er lime og mynteblader. Mynte og sukker knuses nedi glasset. Limen er kanskje mer til pynt, og så brukes en lime juice for å sette den friske smaken 🙂 I alle fall ifølge en oppskrift jeg fant 🙂 Men også flere ingredienser. Jeg vet det finnes flere slags oppskrifter 🙂
      Den er i alle fall farlig god i min gane 🙂

    8. Fantastisk herlig grønnfarge: lurt å vente om du ville få med deg alt 🙂 Jeg rekker ikke svare på alt lenger i hverdagene jeg. Må bare kaste inn håndkle der 😮 Men får besøkt alle i løpet av dagen 🙂 Likte dette bildet altså 🙂

    9. frodith: Tusen takk 🙂 Jeg rekker i alle fall ikke innom alle 😉 Jeg har mange å ta igjen, så får ta det litt pø om pø 😉 Skjønner godt at du ikke rekker å svare alle nei. Guri malla. Da blir det fulltidsjobb 😉 Men utrolig kjekt dette her synes jeg 😀

      Kjekt du likte bildet 🙂

    10. karidansen: Ja, herlig var den 😀 Elsker den drikken der jeg 😀 Og i dag har jeg kjøpt meg isknusemaskin, for jeg har lyst å lage Mojito selv, med den knuste isen i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg