FRODITH’S FARGE CHALLENGE – DAG 7: ROSA

Da har jeg kommet til dag 7 og rosa.

Og jeg velger da ut et bilde jeg tok med mobilen i sommer.


Jeg var på en gratiskonsert som ble arrangert her i byen.
Og artisten er Morten Abel.

Jeg klarer ikke utifra bildene mine å si om dressen hans var rød eller rosa. Men på dette bildet ser den rosa ut. Så da velger jeg dette bildet til dagens utfordring 😀

Jeg var heldig og sto helt fremst, og fikk knallgode bilder med mobilen. Noe annet var ikke noe alternativ, for det var en av årets virkelig våte dager, og kameraet mitt sviktet i regnet. Men mobilen klarte seg, så lenge jeg passet på å tørke av den og ha den i lommen litt innimellom 😉

Morten Abel er en av mine norske favorittartister, så om det så hadde haglet, hadde jeg stilt opp på første rad 😉

Veldig kjekk konsert, og godt minne i ettertid. For mens vi sto der, jeg og min venninne, besluttet vi å bestille Sydentur etterpå. For da fikk vi nok av det våte været.

Så denne konserten førte med seg en herlig uke til Rhodos et par måneder senere 😀

Tusen takk til Frodith, som har laget til denne utfordringen med alle de fine fargene 🙂 Jeg har en dag igjen, og den tar jeg faktisk enten litt senere i dag, eller i morgen tidlig 🙂

Jeg koser meg med dette 🙂
Etter at alle fargene er ferdig, skal jeg skrive litt om da jeg hadde bloggbesøk for ikke så lenge siden 😉 Så her er litt oppsamlet materiale både om det og andre ting….

Ønsker alle sammen en knallfin dag. Solen gjemmer seg bak skyene her, men det er i alle fall oppholdsvær.

Ser veldig frem til vår nå 🙂

 

#utfordring #challenge #frodith #bilder #farger #glede #fotoglede #konsert #mortenabel #vær

24 kommentarer
    1. Før jeg las nedover så tenkte jeg rett og slett at det er ingen andre enn Morten Abel, men så ble jeg usikker med teksten til heheheh men det var herlige Morten Abel <3
      Stilig bilde. Jeg har et noe lignende fra konserten jeg var på i fjor sommer 🙂 Han er helt TOPP!!!
      Og de orda til bildet er helt fakta <3

    2. Anonym: Hihi….sant det….teksten kan forvirre litt…og jeg lurte en stund på om jeg burde ha de med. Men så passer de så godt til likevel….Og jeg besluttet at de fikk stå 🙂

      Herlig med flere Morten Abel fans 😀 Jeg synes han er fantastisk som musiker og artist, og konserten var en opplevelse, til tross for været 🙂 Og det var første gang jeg så Morten Abel på konsert på mange mange år. Forrige gang var The September When. Og det var jo helt tilbake i steinalderen 😉 Så en stund siden sist 🙂

      Tusen takk for kommentaren hvem du nå enn er 🙂 Håper du har en fin dag 🙂

    3. natheless: Tusen takk for det kjære du 🙂

      Ja, det var en flott opplevelse, og vil sitte i minne i lang tid fremover 🙂

      En farge igjen, så er jeg også i mål ja. Gleder meg litt sånn vemodig 😉

    4. Det har vært veldig artig med denne utfordringen. Frodith er herlig hun. Men nå får vi finne å noe selv, og det klarer vi vet du. Jeg liker å blogge jeg! 🙂

    5. natheless: Hehe…ja, oransje så jeg du har lagt ut i dag, men ikke nådd å gå innom å kikke enda 😉 Jeg synes også det er veldig kjekt å blogge. Skulle bare hatt litt mer tid og energi. Men nå begynner skulderen min å bli ganske god også, og da går det litt bedre 🙂 Og veldig kjekt å lese blogg også 🙂 Kunne hatt det som fulltidsjobb jeg 😉 Lese og kommentere 😀

    6. Herlig bilde! 😉 Utrolig stilig med det lyset i bakgrunnen, og Abel blir nesten bare som en silhuett med den rosa dressen! Ja, dressen ser rosa ut! 🙂
      Håper du har en fin dag! 🙂
      (gleder meg til å lese om hvordan du hadde det med bloggbesøk!)

    7. Artig og flott bilde 🙂 Husker jaggu meg ikke sist jeg var på sånn konsert,, men skal på Hekla Stålstrenga her i kirka i mårra 🙂 ha en fin dag

    8. Unni: Ja, jeg likte det bildet så godt…litt synd den ene hånden er kappet litt, men bildet fungerer. Og godt at flere synes dressen ser rosa ut 🙂 Var forresten ganske stilig det synes jeg, med en som tør å være en fargeklatt på scenen 🙂

      Ja, jeg har hatt en fin dag så langt. Litt travel. Og nå er jeg sliten 🙂

      Håper du også har en fin dag, snart er det kvelden 🙂

    9. dedicat: Tusen takk 🙂 Det er kjekt å gå på konsert. Føle litt av livet og stemningen. Og ikke minst, få litt god live musikk 🙂
      Det er nok fint i en kirke også. Der blir det jo fort stemningsfullt og vakkert 🙂
      Kos deg 🙂

    10. fruensvilje: Ja, det minnet der sitter veldig godt hos meg. Og det skal jeg ha lenge 🙂 Og glad andre også ser den rosa fargen. På bildene ser dressen mer rosa enn rød ut i alle fall 🙂

    11. Skikkelig tøft bilde 🙂 Den ser veldig rosa ut 🙂 Moro å være på konsert. Jeg synes det har vært supermoro med så mange med på challengen. Gleder meg til å høre om når K var hos deg 🙂 Ha en fin kveld snupp<3

    12. Herlig bilde! 😀 Ikke verst at du fikk såpass bra kvalitet med mobilen. Gjett hvem som har bestilt nytt kamera i dag! Litt mer avansert pocket-kamera enn det jeg hadde. Junior mente jeg ville få mye bedre bilder med dette! Får det i neste uke!! 😉

    13. frodith: Tusen takk 🙂 Js, Godt at den ser rosa ut for deg også. I sånt scenelys, kan farger fort bli litt forvrengt. Så mener å huske at den dressen var litt ubestemmelig også mens han sto på scenen. Så det kommer vel litt an på øyet som ser 🙂

      Ja, kjempekjekt med så mange med på challengen. Jeg gleder meg til galleriet. Og ser frem til å se de beste bildene 🙂

      Så får jeg snart skrive litt annet enn farger 😉 Blir kos det også 🙂 Har hatt det kjekt med denne challengen 🙂

      Ønsker deg en herlig dag <3 Klem <3

    14. karidansen: Den er god den mobilen min til bilder. Men er litt i sviktefasen nå, ikke alltid jeg får til å svare når den ringer. Så må nok begynne å se meg om etter en ny. Og for meg er det viktigst at kamera er godt 🙂

      Så stilig med nytt kamera da, endelig 🙂 Og bra du har en dyktig rådgiver 🙂 Blir spennende å se hvilke bilder du tryller frem med nytt kamera etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg