HOBBY OG INSPIRASJONS BLOG AWARD

Det var så kjekt å åpne bloggfeeden i dag og se at to av mine bloggvenner er nominert i en blog award. Jeg gikk øyeblikkelig inn for å stemme.

Dessverre kunne man visst kun stemme på en. For jeg hadde ment å gi dem begge en stemme. Men sånn gikk det altså ikke.

En av dem fikk i alle fall en stemme fra meg.

Og nå vil jeg gjerne hjelpe dem videre, med å anbefale dem videre, så kan mine egne følgere ta et aldri så lite standpunkt til hvem dere liker best å lese 🙂


Her er begge på rad og rekke 😉

Om du har lyst å kikke innom dem, så er jeg sikker på at de blir glade for det. Og samtidig kan du jo gå inn og stemme dem frem i blog awarden også 🙂

http://sussifoto.blogg.no/
http://entittovergjerdet.blogg.no/

Det er kjekt når noen blir lagt merke til og kommer frem i rampelyset. Gratulerer til dere begge ♥

 

 

#blogaward #saleduck #bloggere #nominasjoner 

20 kommentarer
    1. Spennende det da..skal titte innom dem jeg ..hyggelig av deg å reklamere litt for bloggvenner :)) Ha en trivelig dag videre og stor klem fra meg <3<3

    2. Mariann Sæther Tokle: Hihi….ja, nemlig…
      Jeg har hviledag i dag, og pløyer meg gjennom nye og eldre blogginnlegg innimellom at jeg også vasker og rydder etter en festlig helg. Så noen innlegg står enda for tur 😉

    3. annebe: Kjekt det, å kunne fortelle litt om, og dele andres blogger. Det er kjekt å utvide horisonten litt 🙂

      Kos deg videre med dagen du også 🙂 Stor klem tilbake <3 <3

    4. frodith: Ja, det er kjekt å få tips om nye blogger 🙂 Om man har kapasitet da 😉 Jeg sliter litt med kapasiteten, men får lest det meste 🙂 Koser meg med det jeg 😀
      Har en svært rolig dag. Det har vært en travel og festlig helg 🙂 Vi har feiret min datters 15 års dag, opp og i mente og vel så det. Så i dag er det ikke mye liv i denne skrotten. Men det duger til å sulle med blogglesing 🙂
      Koselig at du er på vei til moren mammaen din. Jeg skal til min mamma i morgen 🙂

      En herlig god dag til deg, og gode klemmer <3

    5. Mariann Sæther Tokle: Ja det er godt hva som er gjort. Og så kan man slappe av etterpå og nyte resultatet 😀 Jeg må ha mange pauser da. Så ting tar tid 🙂

    6. Mariann Sæther Tokle: Jeg feirer i hver lille pause jeg tar 😉 Hehe 😀 Nå er stua ferdig. Så kan jeg ta kjøkkenet 😀 Og så er det gjort etterpå 🙂

    7. foreignerat50: Ja, kjekt for dem å bli nominert. Unner dem den gleden 🙂
      Og koselig å besøke bloggen din. Og vil gjerne følge deg 🙂 Vi har nok litt lignende interesser vi to 🙂

    8. foreignerat50: Veldig kjekt å knytte nye kontakter. Og jeg har etterhvert funnet stor glede i å bli bedre kjent med mennesker man deler interesser med. Gleder meg til å lese mer hos deg, og takk for at du ville følge meg også 🙂
      Vi blogges ja 😀

    9. Så snill og støttende du er ovenfor dine bloggvenner! UTrolig koselig å lese sånt 😀 Følger selv ‘sussi foto’ og hun er strålende, så hun har fått min stemme! Jeg er selv nominert innenfor kategorien interiør, så om du ville tatt en titt på min blogg og kanskje tilogmed gitt meg en stemme ville jeg blitt hoppende glad 🙂
      http://www.saleduck.no/awards/interior – Kinesinterior.blogg.no 🙂
      Ha en strålende dag videre!

    10. kinesinterior: Hei 🙂 Ja, du har en fin blogg. Tusen takk for kommentaren 🙂 Jeg kikket på nominasjonslisten, og har gitt deg en stemme. For jeg kjente ikke til noen av de andre kandidatene 🙂
      Så nå kan du hoppe og være glad 🙂 Lykke til med avstemmingen 🙂

      En fin dag til deg når den begynner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg