QUOTE CHALLENGE TIRSDAG – MAT

Dagens quote challenge handler om mat.

Og her er mitt bidrag:


Denne gangen visste jeg at jeg hadde et eget bilde som kunne passe godt 🙂 Så jeg valgte å bruke det, og skrive en quote jeg ofte har i tankene selv, og som på en måte handler litt om meg, da jeg har blitt veldig bevisst på hvor viktig det er å leve i nuet. Quoten er ikke min altså.
Men bildet tok jeg i Roma for et par år siden. Og det viser en av mine favoritter, Tiramisu ♥

Ønsker deg som leser, en herlig dag, full av livets dessert 🙂

Her har du opprinnelsen til challengen.

 

#DaddaChallenge #challenge #utfordring #mat #sitater #quotes

18 kommentarer
    1. For et deilig sitat og bilde 😀 Vil ha kake NÅ!!! Jeg må komme meg hjem å få begynt på denne challengen jeg også 🙂 klemmer fra landet <3

    2. frodith: Hihi….her i huset har vi fullt av kake etter helgens festligheter 😉 Så du kan komme innom en tur og smake 😉 Ser frem til å se hvilke quotes du finner 🙂 Kjekt synes jeg 🙂
      Kos deg videre på landet 🙂 Klemmer <3

    3. foreignerat50: Så kjekt at du blir med du også. Ja, kan være travelt sånn rett før jobb. Men passer jo litt senere også. Jeg er travel selv, så blir ikke lest noen blogginnlegg før litt senere i dag 🙂
      Ha en strålende fin dag 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Dessert er bra, enten det er i form av noe søtt på tallerkenen, eller noe fint i selv livet 🙂
      Ha en flott dag du også 🙂

    5. Herlig bilde, og herlig sitat! 😉 Nydelig bilde også! 🙂
      Jeg er ikke så veldig glad i dessert jeg.. Men sjokolade derimot… Tihi.
      Ønsker deg en nydelig dag Eva. Klem

    6. natheless: Dessert er nydelig ja, en fin avslutning på et godt måltid 🙂 Tiramisu er ikke akkurat hverdagskost her heller. Men nydelig når den er tilgjengelig 🙂

      Ha en herlig flott dag videre du også 🙂
      Klemmer <3 <3

    7. Unni: Tusen takk 🙂 Nei, alle er ikke dessertmennesker 🙂 Og sjokolade er veldig godt det også ja <3

      En herlig dag videre til deg også 🙂
      Klem <3

    8. fruensvilje: Ja, er jo noe å tenke på det 🙂 Og den kaka var virkelig god, det kan jeg si, som ikke hadde matlyst på den tiden. Men kaka, den ga mersmak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg