HELT I 100

Ja, den overskriften passet så bra nå denne uken. Jeg føler så mye jeg gjør har noe med 100 å gjøre.

I dag da jeg sto opp, kjente jeg at formen var back to basic. Altså den vanlige slitne formen jeg har slitt med helt siden juni. Men jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk den gode dagen i går, hvor jeg følte meg som før i tiden. Levende og full av energi. I alle fall mesteparten av dagen 😀

Men jeg er jo glad da, for at hodepine og halsevondt er borte. For det er helt unødvendig å ha når man ellers har nok å stri med.

I dag startet jeg dagen med en tur rundt Stokkelandsvannet. Og der kommer en av de tingene som har med 100 å gjøre. For jeg er med i utfordringen å gå 100 runder rundt Stokkelandsvannet i 2016.

Dagens runde var nummer 21.

Runden i dag var tung. Den er normalt 4 kilometer lang. Men i nattens mulm og mørke må noen ha lagt på et par kilometer, for jeg slet litt med å komme meg rundt. Det føltes mye lengre enn normalt.
I natt hadde det kommet et ørlige “melisdryss” også, så det var delvis hvitt på bakken. Men heldig gikk jeg, da det var vindstille på runden. Og det betyr også stille vann. Noe jeg er veldig glad i 🙂 Så jeg er glad jeg hadde kamera med meg i dag 🙂

Etter turen gikk jeg hjem for å hvile litt. Og det trengtes. Jeg følte jeg hadde løpt maraton. Det verket i armer og ben.

Heldigvis hadde jeg en lunsjavtale i dag også 😀 Denne gangen en annen venninne enn i går.
Vi besluttet å spise 100 Ugå sushi 🙂

Valget falt på Shin Sushi, som hadde en stor porsjon pr. person. Vi fikk det servert på et felles brett 🙂

Så der var 100 nummer to. Så denne uken går det i 100 😉

Vi koste oss med veldig god sushi, pratet masse, og gikk bittelitt på shopping etterpå. Men jeg er ikke i shopping modus for tiden, så det ble bare et par ting som jeg måtte ha uansett 🙂

En fin dag, hvor jeg har kost meg, til tross for litt sliten form 🙂

Nå skal jeg kose meg med litt blogglesing, og i morgen kommer en ny dag ♥

 

 

#100runderrundtstokki2016 #100ugå #sushi #shinsushi #mat #tur

 

20 kommentarer
    1. Så fint du får gjort litt hyggelige ting, selv om du er sliten 🙂 Høres fint ut med både tur og middag. Og fine bilder <3 god klem <3

    2. frodith: Ja, det er godt å engasjere seg med noe hyggelig, så blir ikke dagen så lang. Har kost meg, og ser frem til å gå til sengs om ikke lenge 🙂

      God klem til deg også <3

    3. Alltid artig å komme seg ute på tur og å treffe venner:) God mat til og med.
      Jeg gjorde ikke i dag det, men fikk trimme nok på arbeid:) Maten ble servert av min snille mann. Koteletter med masse gode tilbehør:)
      Natta:)

    4. foreignerat50: Ja, det er godt å komme seg ut litt, selv om ikke formen er helt på topp 🙂
      Tenker nok at det er travelt på din jobb ja 🙂 Og heldig er du, som har en som disker opp med god mat til middag 🙂 Holde godt fast i ham <3

    5. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, jeg velger å holde på med hyggelige ting, for å føle at jeg lever. Hvis ikke visner jeg hjemme. Det er nok av dager da jeg ikke orker å være med på stort.

    6. Ja det var en skikkelig 100 dag..Nydelig bilder! noen dager er kroppen tyngre en andre..så du fikk vel en reaksjon på at dagen i går var så fin.. Ingen ting er gratis.. 🙂 Det koster..Men du får leve lenge på dagen i går da! Ha en god natt!

    7. Da er du godt i gang til 100..har trua på at du gjennomfører jeg…selv om noen dager blir tyngre enn andre :)) har gått ei lita runde med eldste sønn i kveld..men ble bare 20 min..for vi skulle innom å besøke mamma også…men litt er bedre enn ikke noe..
      Sushien så fristende ut…det er kjempegodt..men spiser det veldig sjelden 🙂
      Klem og fin morgendag <3

    8. Jeg smakte sushi for første gang i fjor, og jeg likte det! Den så veldig god ut den porsjonen dere kjøpte! 🙂 Litt skuffende å våkne til dårlig form igjen, men bra du fikk gått en tur likevel! 🙂

    9. Du er så positiv, og det er jeg sikker på hjelper deg masse! Vakre bilder fra turen din og den sushien fristet. Ønsker deg en ny vakker dag med masse krefter. 🙂 Klemiklem 🙂

    10. Det er godt å komme seg ut på tur selv om formen er litt dårlig, – det hjelper på humøret. Så flott at du har klart 21 runder alt da!👍 Med den farten kommer du jo til å klare det med glans. Jeg har ikke smakt sushi, men det så veldig fristende ut!😊 Ha en fin ettermiddag og kveld!😊

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja, jeg visste at det ikke ville vare, da jeg endelig hadde en energifrisk dag 🙂 Men likevel, nyter jo alt jeg kan få av energi, smått eller stort 🙂 Skal leve en stund på den dagen ja 🙂

      God natt 🙂

    12. annebe: Litt er alltid bedre enn ingenting. Det er en fin tanke 🙂 Og en liten tur er jo like fin som en lang 🙂
      Jeg sliter også litt med tid og energi i forhold til mamma. Men har i det siste prioritert andre ting enn mamma. Men fra nå er det hun som gjelder 🙂
      Koselig at du får sønnen din med på tur <3

      Sushien var god den ja 🙂 Ikke den hyppigste kosten her heller, for det er ikke noe jeg lager selv. Men jeg har fått smaken på det i alle fall 🙂

      God klem <3

    13. karidansen: Ja, var i fjor jeg også smakte sushi for første gang. Likte det særlig til å begynne med, men nå har jeg smakt mer, og ja, den porsjonen vi fikk….fantastisk god 🙂 Jeg er frelst 🙂

      Ja, forsøker å gå litt tur likevel…Og heller porsjonere energien resten av dagen 🙂

    14. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, jeg er positiv. For jeg har erfart at å være negativ, blir man bare sykere av. Så vil heller være så frisk som jeg klarer å få til, situasjonen til tross 🙂

      Ja, sushien var god…kan absolutt anbefale det 🙂

      Klemmmmer 🙂

    15. missmommy.blogg.no: Tusen takk 🙂 Ja, det var en koselig dag, og sushi…en av de bedre jeg har spist…Har fortsatt lyst på 😉

      En fin dag når den starter i morgen <3 Nå er det god natt her 🙂

    16. Hanne Beate: Ja, det er godt med frisk luft. Og litt bevegelse gjør noe med humøret. Man føler mestring. Det er ikke noen dårlig følelse 😉

      Sushi er godt ja, så jeg angrer ikke på at jeg våget å smake for første gang sist år 🙂

      Ha en fin dag når den begynner 🙂 Nå er det natten her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg