SOL :D

I dag har vi drømmeværet 🙂 I alle fall når vi skriver februar 🙂 Det ligger et løfte om vår og sommer i luften.

Solen har virkelig glitret, og selv om det var en kald liten trekk, så overskygger solen den trekken så til de grader.

Og ja, det ble tur i dag også. Man kan liksom ikke sitte inne i et sånt vær. I alle fall ikke når man sliter for å holde et visst lager av D-vitamin.


Stille vann…noe av det fineste jeg vet ♥


Jeg var ikke alene på tur i dag. Jeg hadde drahjelp i en venninne, Marianne 🙂


Og vi knipset, begge to 🙂
Her har Marianne knipset meg, som knipser svanen 🙂

 


Vi gikk forbi en hage, som hadde blomstrende krokus ♥


Et svaneportrett 🙂


Her ender ofte turen rundt vannet, for her er som regel utgangspunktet. Og akkurat her er det mange som står og mater fuglene ofte. Koselig sted 🙂

Men også i dag måtte jeg ha noe å spise. Og etter å ha besøkt mamma etter turen, dro jeg for å smake på en ny rett i 100 Ugå.

Denne gangen falt valget mitt på en restaurant som serverer mat fra landene rundt middelhavet 🙂
Og da fikk jeg servert fisk 🙂


Skinnstekt havabborfilet “Miramar”- grillet havabborfilet servert med hjemmelaget fransk potetsalat. ​
Det smakte riktig godt. Det var fullt i restauranten da jeg ankom, men det ble fort et bord ledig.

Så alt i alt, en fin dag 🙂

Når jeg har sovet en natt nå snart, så skal jeg gjøre meg klar til å ta moren min med ut en tur. Jeg tenker at vi skal spise og oppleve litt hyggelig sammen. Jeg håper hun er i like god form som hun var i dag 🙂

 

 

#tur #100ugå #fugler #mat #fisk #havabbor #svane #vann #foto

 

26 kommentarer
    1. For et nydelig vær du har hatt i dag! 🙂 Det er jo vår.. Herlig! Litt misunnelig kjenner jeg. 😛 Her har det snødd i stort sett hele dag!
      <3 Klem

    2. Unni: Ja, i dag ble det skikkelig vårstemning, og jeg koste meg masse 🙂 Unner deg ikke noe mer snø. Nå kan den smelte bort synes jeg 🙂

      Klem <3

    3. Åå , den fisken så god ut…Og nydelige bilder. men jeg minner meg selv, og alle andre på at mars også er en vintermåned.
      Så fint du tar din mor ut en tur. håper det blir vellykket. Øyeblikkene er viktige.

    4. maiken: Tusen takk 🙂

      Ja, den fisken var god. Jeg likte den retten 🙂 Og kunne godt spist den en gang til 🙂
      Ja, du sier noe der, mars er jo en vintermåned 🙁 Huff. Har veldig lyst å skippe direkte til april 😉
      Men skal kose meg i mars også, etter beste evne 🙂
      Nå skal jeg gjøre meg klar til å starte dagen. Det tar noen timer 🙂
      Ha en riktig fin dag <3

    5. Min matgale verden: Tusen takk 🙂

      Men sitter her som et spørsmålstegn jeg nå. Pinterest tagg?
      Jeg har tenkt at jeg skulle lage meg pinterestkonto, men aldri kommet så lang. Liksom litt nytt for meg det 😉 Og jeg gjorde ikke noe spesielt da jeg la ut bildene heller. Ikke som jeg kommer på i alle fall 😉 Så hva vil det si når det er pinterest tagg på bildene?
      Artig at jeg har fått til noe jeg ikke engang vet hva er 😛 Og kjekt du nevnte det…for da er det kanskje noe nytt for meg å lære 😀

      En herlig dag til deg også <3

    6. natheless: Tusen takk 😀 Så kjekt at du likte bildene 😀 Jeg kjenner at jeg begynner å komme tilbake til knipseformen 🙂 Den har vært borte litt. Og sånne kommentarer motiverer til å fortsette 🙂

      En herlig fredag til deg også 😀 Klem<3

    7. Hehe, det var meg det! Hjelpe meg. Jeg installerte visst en pinterest-pin her på hjørnet, noe som gjør at når jeg fører musetasten over et bilde kommer det opp en mulighet til å pinne bildet ditt. Og det skjønte jeg ikke før nå, jeg trodde det var noe du hadde satt på. Hjelpes, denne teknologien altså, haha

    8. så nydelige bilder,og sol da )) jeg gleder meg jammen til vi får sol igjen også nå.Slike dager er viktige å nyte og ta vare på og jeg synes att du er skikkelig flinke til det )) da håper eg att du får en fin dag i dag også )

    9. Så nydelige bilder! det første var jo helt magisk! og deilig tur! krysser fingre for at du får med mor ut på tur en dag!

    10. Min matgale verden: Hehe 😀 Ja, sånn kan det gå. Det er liksom noe med det, at denne verdenen her er så fantastisk og har så mange muligheter. Og så er vi faktisk flinkere enn vi tror til å “beherske” det 😉 Men da fant vi jo ut noe nytt i dag i alle fall 🙂 Herlig med sånn en lærdom <3

    11. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, jeg må si at jeg synes det hjelper å få en sol som varmer. Det hjelper på humøret, og når den blir varmere, håper jeg at det skal hjelpe på formen også 🙂 Det gir i alle fall livslyst med sånt et vær 🙂

      Dagen i dag blir annerledes, men garantert fin. Kanskje jeg skal forsøke å komme meg ut og fange solnedgangen i dag? Det har jeg lyst til 🙂

      En herlig dag til deg <3

    12. Susanne.E: Ja, det er fantastisk med et sånt vær. Og du har rett, det blir påskestemning av det. Sånt forbinder vi jo med påsken 🙂 En herlig tid 🙂

      En skjønn dag og herlig helg til deg <3

    13. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Kjekt med sånne omgivelser, sånn et vær og sånne kommentarer <3

      Jeg skal ta med moren min ut i dag, på 100 Ugå. Vi skal gå en plass å spise. Håper at hun er i god form i dag 🙂 Blir koselig det 😀

      Ha en herlig fredag <3

    14. Etdiktomdagen: Ja, i går lå alt til rette for en perfekt dag. Og det gjør det i dag også. Gleder meg <3

      Ha en nydelig fredag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg