TUR MED BURSDAGSFEIRING

I dag er det min mamma sin bursdag ♥

Hun fyller 72 år!

Vi skal feire henne, i Haugesund. For det er der i distriktet hun er født og oppvokst. Hun er yngst i en søskenflokk på 3. Men dessverre har hun kun storesøsteren sin igjen.

Mamma er syk, og må ha tilsyn hele døgnet. Men fortsatt frisk nok, til at vi kan ta henne med på en liten dagstur, så lenge vi er flere som kan se til henne.

Så nå skal vi, jeg og min sønn, og min bror med familie, hente mamma på hjemmet, og kjøre til Haugesund, hvor vi skal møte resten av familien, som består seg av min mammas søster, altså min tante, og nesten alle mine søskenbarn med ektefeller. Reisen tar ca. 2 timer, hvor vi har en liten kjørepause ombord i en ferge.

Vi har bestilt bord på en restaurant i Haugesund, og skal feire dagen der. Vi blir 16 til bords.

Jeg gleder meg som en liten unge. Det er ikke hver dag man får anledning til å møte så mye familie ♥ Og de gangene jeg er i Haugesund selv, når jeg kun å møte et par stykker.

Været er flott i dag. Perfekt for en sånn utflukt. Jeg har en god vårfølelse 🙂

Gratulerer med Dagen Mamma ♥

Ønsker alle en nyyyydelig søndag ♥

20 kommentarer
    1. Kos deg masse Eva, i Haugesund med bursdagsfeiring av moren din. <3 Koselig å ha familien samlet. <3 Det tenker jeg virkelig at hun setter pris på også! 😉
      <3 Klem.

    2. Håper dere har hatt en fin dag. Visste at du var i Hagesund, men ikke hva du gjorde før jeg leste her;)
      Får jeg spørre, siden jeg tenkte på det nå: Er det bare din mor i hele fam. som har H?
      Mulig du har fortalt meg,men husker ikke…

    3. Gratulerer med mamma! 😀 Godt at det fortsatt er mulig for henne å bli med på en utflukt. Det er sånne dager som gjerne blir til fine minner en kan se tilbake på! Nydelige gåsunger! De er både fine å se på og gode å ta på! <3

    4. Min matgale verden: Tusen takk 🙂 Ja, det er viktig å bruke alle slags anledninger nå til å samle dem man er glad i og feire litt. Dette blir minner som er gode å ha for fremtiden 🙂

      Ønsker deg en flott kveld <3

    5. tujanka: Tusen takk 🙂 Det har vært en herlig dag. Og ikke en krusning på sjøen når vi var med ferga over fjorden 🙂 Og solnedgangen vi så på hjemveien, var utrolig vakker <3 Kunne ikke blitt en bedre dag 🙂

    6. Unni: Tusen takk 🙂 Ja, dette var virkelig en flott dag, og veldig koselig for mamma <3 Er godt å ha dette å prate om fremover 🙂

      Klem <3

    7. BareMonica: Tusen takk for det 🙂 Ja, hun husker deg, hun husker turen vår til Bergen, og leiligheten vi fikk låne 🙂 Gode minner vi har med oss nå <3

      Klemmm <3

    8. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, vi gjør alt vi kan for å ha tid med henne, og gjøre det bra for henne. Veldig koselig har det vært 🙂

    9. maiken: Hihi…Ja, jeg varslet det visst på snap 😉 Har hatt en flott dag, nydelig vær, og kjekke folk. Veldig koselig 🙂

      Svarer om H på bakrommet 🙂

    10. karidansen: Tusen takk 🙂 Ja, det er godt vi enda kan gjøre sånne ting. Så lenge vi er flere om det i alle fall 🙂 Og denne dagen kommer nok ikke jeg til å glemme i alle fall. En flott dag <3

      Ja, gåsunger og vårvær, det er magisk <3 Så godt å hvile øynene på, og så blir man så glad i hjertet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg