DAGEN ER REDDET – JEG VANT

God morgen 🙂

Ja, det er halvannen time siden jeg sto opp da. Men jeg har brukt såpass lang tid på å lande 😀

For da jeg endelig har greid å gni søvnen såpass ut av øynene, at jeg klarer å se noe, logger jeg meg inn på Facebook. Og der ventet jammen en hyggelig overraskelse på meg 😀 ♥

Som de fleste sikkert fikk med seg forrige uke, så var det 100Ugå her i Sandnes. Og jeg mesket meg med god mat på flere restauranter, til en 100-lapp 🙂

Og så kom jeg over en konkurranse. 100Ugå siden på Facebook ba om at folk la inn bilde av noe de hadde opplevd i 100Ugå. Og premiene var gavekort hos Dolly Dimples, og sjokoladekurs hos Pralin.

Jeg valgte å legge inn dette bildet til konkurransen:

Bildet er fra Pralin. Jeg kjøpte ikke en sjokoladeskål, men heller en belgisk vaffel med varm sjokoladesaus oppå 🙂

Bildet av sjokoladedisken var et sjakktrekk, for det vant jeg med i konkurransen til 100Ugå, og jeg vant et sjokoladekurs 😀 Så nå skal jeg på kurs, og jeg gleder meg masse. Det passer veldig godt hvis jeg får kurset før konfirmasjonen til datteren min 😀

Å vinne dette, fikk meg til å hoppe og danse av glede, og jeg glemte til og med et lite øyeblikk den vonde ryggen. Og jeg fikk et herlig glimt av energi også. Og den skal jeg forvalte vel i dag 🙂

Dette blir en GOD dag ♥

 

Ønsker alle dere også en herlig 1. mars ♥

 

 

#vinnerlykke #glede #sjokolade #100ugå #premie #facebook #energi

35 kommentarer

Siste innlegg