GOD HELG!

Jeg beklager veldig, men jeg er ekstremt lite her inne nå om dagen. Jeg er innom en gang i løpet av dagen omtrent, leser overskriftene, og det er alt jeg makter.

Jeg skriver heller ikke så mye, for det når jeg ikke.

En gang i blant har jeg en ledig stund med litt energi, men stort sett mangler en av delene. Så da må jeg heller si at jeg kommer sterkt tilbake etter konfirmasjonen. Bare en uke igjen nå 🙂

I morgen reiser jeg en svipptur til Haugesund. Skal på singelfest 😉 Kommer hjem igjen på søndag ettermiddag. Da skal vi feire min brors bursdag. Og så er det å lade batteriene til siste innspurt før konfirmasjonen.

Ønsker dere alle sammen en superdeilig helg. Håper været er på deres side, selv om jeg hørte at mange steder har hatt snø i dag.

Nyt helgen, samme hva ♥

 

 

#helg #reise #konfirmasjon #utmattelse #sliten #blomster #glede #stress

 

22 kommentarer
    1. God helg til deg også! Jeg jobber men skulle gjerne vært med deg….:) Om du ser en som ligner Hugh Grant, så spar han til meg…:)
      Håper du får det kjekt!

    2. God helg! og lykke til med fest, og forberedelser til konfirmasjon! Bruk energien der den trengs! Det er viktig! Ha en god helg og dag!

    3. Det er jo det som er så bra her inne, når man ikke er toppblogger. Man kan komme og gå som man vil. Det gjør iallefall jeg. Og vi er jo her vi når du har tid og ork<3
      Jeg ønsker deg lykke til i innspurten til konfirmasjonen, og jeg håper du får det morsomt på singelfesten 🙂
      Stor klem til deg!

    4. maiken: Hihi 🙂 Jeg så ingen som lignet Hugh Grant, men det var flere andre kjekke der. Selv om ingen av dem tente noen gnist hos meg, var de kjekke å prate med 🙂
      Det var veldig kjekt.
      Neste gang jeg skal på singeltreff, er i Bergen nå i mai…kanskje du skulle være med? 😉

    5. karidansen: Tusen takk 🙂 Konfirmasjonen gikk bra, og nå i dag har jeg endelig begynt å senke skuldrene en liten anelse. Men utrolig hvor musklene i skuldre og nakke verker…..Det er ømt helt ut til utsiden, og til og med klær har vært forstyrrende smertefullt å ha på seg. Men nå begynner det å roe seg 🙂
      Ha en fin uke 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Det gikk bra, alt sammen, selv om jeg var rimelig i koma på selve festen. Godt jeg hadde hjelp til kjøkken og servering. Så kunne jeg slappe av og nyte 🙂
      Ha en herlig uke 🙂

    7. Fruemmel: Tusen takk for det. Ja, her trengtes en bloggpause. Så er veldig glad bloggen ikke er jobben min 😉 Jeg har kost meg med både singelfest og konfirmasjon. Og nå er det tilbake til hverdagen. Alt gikk strålende 🙂
      Ha en herlig uke <3

      Klem

    8. fruensvilje: Tusen takk for det 🙂 Alt gikk bra, og nå er jeg sakte på vei tilbake her 🙂 Blir godt å se dere alle igjen <3

    9. Unni: Tusen takk for det <3 Alt gikk bra, og nå er det over 🙂 Nå er jeg tilbake her, smått om senn, og skal nyte å komme tilbake i normalt gjenge 🙂

      Ha en herlig uke 🙂 Stor klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg