EN A-HA OPPLEVELSE

For et par dager siden satt jeg en morgen og kikket misunnelig på oppslagene om de to A-ha konsertene som skulle være denne uka. Og for moroskyld gikk jeg inn på billettsiden for å se om det tilfeldigvis kunne være noen billetter igjen.

Til min store glede var det noen billetter. Og jeg besluttet å unne meg det etter alt det strabasiøse jeg har vært gjennom i det siste. Og siden jeg ikke behøvde en dyr reise og et dyrt hotellopphold, fant jeg ut at jeg skulle unne meg dyre billetter istedet. Og kjøpte billetter til 2. rad, som var ledige.

Og for en opplevelse det var ♥ I går var jeg på konserten, jeg tok med meg Amalie, og vi benket oss på 2. rad, og nøt en fantastisk flott konsert med mine helter fra ungdomstiden.

Jeg var på konsert med dem i min ungdom, da de var ferske superstjerner. Og den gangen skuffet de ikke. Og det gjorde de ikke denne gangen heller.
Vi koste oss både jeg og Amalie.

Jeg fikk tatt flere fine bilder, både med mobil og kompaktkamera. Men her velger jeg å vise bildene jeg tok med kompaktkamera 🙂

Favoritten min i A-ha har alltid vært Magne Furuholmen. Men de er flotte og dyktige alle 3. De hadde med Anneli Drecker også, som cosanger, og det var nydelig å høre på ♥

I noen sekvenser sveipet kamera over publikum, og da opplevde vi å få se oss selv på storskjerm, siden vi sto så langt fremme. Morsomt det også 😀

Etter konserten kjøpte vi, jeg og Amalie, en genser på deling. Vi bruker samme størrelse. Men har ikke bilde av den her 🙂

Har du vært på A-ha konsert noen gang?
Hvem er din favoritt i A-ha?

 

#aha #konsert #takeonme #opplevelse #musikk #superstjerner

 

10 kommentarer
    1. DET fortjente du nå ja! Senke skuldrene og gjøre noe for seg selv! Det var bra.. Aldri vært på konsert..og har ingen favoritter..har syns Morten har virket noe “klysete” i min tid.. men nå ser jeg at han er jo bare litt spesiell! hihih.

    2. frodith: Det var en opplevelse å være på konsert med A-ha. Jeg nøt hvert sekund, og unner andre også opplevelsen 🙂

      Ha en fin lørdagskveld <3 Klemmer <3

    3. Mariann Sæther Tokle: Ja, Morten Harket har en enorm stemme. Datteren min var kjempeimponert over hvor lenge han klarer å holde en tone. Veldig kjekt var dette 🙂 Tusen takk 🙂

    4. Elin Slåen: Tusen takk 🙂
      Jo, i min grønne ungdom var jeg blodfan. Elsket disse 3 guttene. Og musikken deres har modnet sammen med meg…så sånn sett var det veldig fint 🙂 Liker dem godt enda jeg <3

    5. Søtmonsen ): Åhhh…så kjekt det hørtes ut. Kjekt når sånne store band slutter så ofte, og har avskjedskonserter 😉 Hihi….

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja, kjenner at det gjorde godt å unne meg noe ekstra. Veldig kjekt var det.
      Hehe…ja, han er vel en særing han Morten, men det tror jeg nesten de må være for å klare å nå så langt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg