SNART TID FOR FOTOKONKURRANSE IGJEN

Nå når alt konfirmasjonsstresset har roet seg, og jeg har greid å få fotfeste i hverdagen igjen, sitter jeg med planer om en ny fotokonkurranse igjen.

Tema vil være noe som er norsk eller har med Norge å gjøre. Men jeg har ikke helt klart å bestemme meg hvordan jeg skal vinkle det.

Dagen i dag blir litt avslappet den også. Solen er på plass, det er 21 grader ute, og jeg skal nå ut og suge til meg litt D-vitaminer. Og mens jeg gjør det, skal jeg tenke på konkurranse og på hva som vil være den riktige vinklingen 🙂

Så følg med, følg med, snart har jeg det klart 🙂

Ha en strålende vakker dag ♥

 

 

#konkurranse #foto #norsk #norge

 

12 kommentarer
    1. Det høres gøy ut 🙂 Jeg blir sikkert med, om jeg ikke er i Italia da…og det ikke passer inn 😀 Ha en fin dag snupp <3 klemmer <3

    2. Så spennende!! Ja jeg burde gått ut å fått litt d vit. jeg også..fikk akkurat vite at jeg jeg hadde for lite, og må ta tilskudd..Men akk..er foreløpig godt å sitte i godstolen.. Ha en god solrik dag!

    3. frodith: Kjekt at du har lyst å være med 🙂 Konkurransen kommer nok før 17. mai….det er i alle fall planen. Kanskje allerede nå til uka 🙂

      Høres deilig ut med en tur til Italia…bittelitt misunnelig, og unner deg det masse 🙂
      Ha en herlig lørdagkveld søte du <3 Klemmer <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi hadde jo en sommer hvor det var sol i 3 måneder…og jeg var ute hver eneste dag de 3 månedene, og likevel når høsten kom, og jeg tok en blodprøve, manglet jeg D-vitamin. Så jeg tar også tilskudd.
      Men nyter solen like godt fordet om den ikke er tilstrekkelig for meg 🙂
      Ha en herlig kveld <3

    5. natheless: Ja, her nytes været. 23 grader akkurat nå, klokken er rundt halv sju om kvelden 🙂
      Konkurranse må det jo bli i godværet 🙂
      Ha en kjempefin kveld <3

    6. Åh, så spennende da, – moro med sånt! Her på Østlandet er det også supert vær, så da kan vi nyte finværet både i vest og øst. Ha en fin kveld!😊

    7. Hanne Beate: Herlig med sommerfølelse nå ja 🙂 Sånt må vi ta veldig godt vare på. For i dette landet vet man aldri hvordan resten av sommeren blir 😉

      Ha en fin kveld du også 🙂

    8. karidansen: Hihi…ja, du skal selvsagt få flytte i fred. Jeg skulle vært med og hjulpet deg, men gleder meg til å besøke deg senere 🙂
      Masse lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg