FOTOKONKURRANSE: NORGE I VÅRE HJERTER ♥ ♥ ♥

Nå i helgen har jeg pønsket ut en fotokonkurranse jeg vil ha her i bloggen.

I dag er det frigjøringsdagen, og om kort tid er det 17. mai. Det finnes omtrent ikke noe norskere.

Men om vi tenker litt utenfor 17. mai, og fokuserer på alle de andre dagene i det norske året, så finnes det utrolig mye annet norsk også.

Så jeg har valgt tema:
Norge i våre hjerter ♥ ♥ ♥

Da er reglene i grunnen veldig enkle:

Hva er norsk for deg? Ta et bilde, rediger gjerne om du har lyst 🙂 Helt ok å være kreativ 🙂
(Er lov å bruke bilder fra eget bildearkiv også)

Bildet må være ditt, det er ikke lov å låne.

Jeg godtar kun ett bilde pr. deltaker!

Send bildet inn til [email protected]

Innsendingsfristen er 15. mai kl. 18.00.

Jeg legger ut alle bildene jeg får inn i et innlegg etter fristen har gått ut, med nummer, og dere kan stemme frem det bildet dere selv synes fortjener å vinne. Er selvsagt ikke lov å stemme på seg selv…:)

18. mai skal resultatet være klart og vinneren kåres 🙂

Masse lykke til ♥

 

 

 

 

#fotokonkurranse #konkurranse #foto #norge #hjerter #norsk

 

24 kommentarer

Siste innlegg