ONE NIGHT STAND

I disse datingtider, er det jo høyaktuelt å vurdere hvem som eventuelt kan bli ny sengepartner. En man kan sovne med, våkne med og kose med.

Men i går kveld fikk jeg en sengepartner jeg virkelig ikke hadde planlagt. Det må så absolutt være en one night stand. Og jeg kan love deg, at det blir ikke noe mer enn en natt med den karen i alle fall.

Han het Petter. Han var mørk, og relativt slank, og ganske spenstig. Men å få han i sengen gjorde meg litt urolig, og søvnen kunne lett utebli. Så jeg hadde veldig lyst å kaste ham ut. Men vet du hva? Han gjemte seg! Utrolig dyktig i gjemsel-leken. Og så lenge han var mørk, rommet var nokså mørkt (dempet belysning), og sengetøyet var mørkt, måtte jeg til slutt gi opp og melde pass.

Jeg sovnet til slutt. Men ikke uten følelsen av å ikke være alene. Og akkurat der og da, hadde jeg lyst å være alene, tro det eller ei.

For den sengepartneren jeg ser etter, skal helst ha to ben. Denne her hadde noen flere, og er en kar mange har fobi mot. Meg innkludert.

Så dagen i dag er litt trøtt kan du si. Men smilet er på plass likevel 🙂 Man kan jo ikke akkurat gjøre annet enn å le av både one night stands og mørkegjemsel.

Ønsker dere alle en herlig dag ♥

 

 

 

#onenightstand #sengepartner #petter #edderkopp

24 kommentarer
    1. Så herlig fortalt!! hihih. ja, jeg lo godt nå..men føler også din redsel i natt! Er ikke gøy det der altså..Håper han holder seg unna i natt da! men regner med du lufter og skifter på sengene i dag..Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe…ja, jeg kan garantere at det blir byttet på sengen i dag…og støvsugd godt rundt over alt ellers….;) Kommer han tilbake i natt, blir det alvorlige konsekvenser for ham 😛

      En herlig dag til deg <3

    3. Atter en god historie fra deg 😀 Lenge siden sist, men du vet jeg leser bloggen din, men har sjelden tid til å kommentere. Vi holder på med oppussing, dvs ikke vi, men dyktige håndverkere. I morgen pakker de sammen og alt er på stell 🙂
      Ha en fin dag, her skinner solen fra skyfri himmel, vi har hatt grillen i gang i dagevis.
      Håper du finner en på to bein å våkne med, som ikke er SÅ hårete 😀

    4. Og da hadde jeg IKKE overnattet der. Hadde rett og slett lagt meg på sofaen eller jeg hadde fått flombelysning og endevendt rommet til jeg var kvitt DEN kavaleren….. for der er en av min store fobier…………..
      Du har sovet godt og kommet deg opp i dag, tenker jeg 🙂
      Ønsker deg en herlig dag!!!

    5. Hehe , ikke noe koselig sengeselskap det der… men han du beskrev først hørtes jo perfekt ut.. men perfekt er sjelden bra.. så godt han ikke var virkelig i grunnen…
      Håper du har det fint om dagen og klarer å balansere aktivitet og hvile 🙂 Klem <3

    6. Morsomt skrevet .Men jeg skjønte, som de andre som følger med på deg, ganske raskt, at dette ikke var noe mannebein…
      Ve te bergen, ve te Bergen med det samme……:)

    7. Siss: Hei 🙂 Ja, lenge siden sist. Spennende prosjekt dere holder på med. Og jeg vet av erfaring at det er fantastisk når man er ferdig 😀 Kos dere masse med alt på stell igjen <3

      Temperaturen har falt en del i dag, men jeg har likevel vært ute og solt meg.

      Ja, vil gjerne håpe på at en med to bein også finnes for meg 🙂

    8. Etdiktomdagen: Det var ikke lett å sove nei, etter det besøket der. Men jeg er så energiløs for tiden, at det ikke var noe annet jeg orket å gjøre heller. Så fobien min måtte vike litt….
      Sov ikke godt nei, så var en tung dag. Men i dag er det bedre 🙂

      En fortsatt herlig dag til deg <3

    9. Unni: Hehehe 😀 Jeg er så glad i sengen min, at jeg deler den kun med nøye utvalgte 🙂 Og den lille typen der er ikke velkommen 😉

    10. annebe: Hehehe….ja, han hørtes flott ut, jeg er enig i det…Men litt liten kanskje 😉

      Jeg har det nokså godt. Begynner å komme meg litt etter konfirmasjonsstyret 🙂 Hviler når jeg kan, og det har jo vært rolig, så det har blitt en del hvile nå etterhvert 🙂

      Håper alt er bra med deg også 🙂 Klem <3

    11. frodith: Hehe…nei, han fikk ikke være i min seng heller. Jeg tror han må ha stukket av. Jeg har ikke sett ham etter det 🙂
      Klemmer <3

    12. maiken: Nei, var litt for mange bein til å være mannebein 😉 Tror nok jeg setter min lit til Bergen inntil videre ja 🙂

    13. Søtmonsen ): Nei…huset må få stå. Men jeg opplevde en enda større skrekk i natt, da noen ringte på døra. Jeg gikk ikke for å lukke opp. Den frykten jeg hadde da, var større enn den lille Petter Edderkopp kunne fremkalle…..Nyttet ikke å bytte seng heller 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg