NORGE I VÅRE HJERTER – BIDRAGENE ER KLARE

Nå er dagen perfekt, for nå har det kommet mange flotte bidrag inn til fotokonkurransen Norge i våre hjerter ♥♥♥

Og her vil jeg med stor stolthet og glede presentere dem for dere.

Men før jeg gjør det, vil jeg oppfordre alle til å stemme på sin favoritt. Jeg har nummerert bildene. Og det bildet som får flest stemmer, vinner konkurransen. Det er vel unødvendig å si at det er lite ærbart å stemme på sitt eget bilde 😉
Du kan også kun stemme på ett bilde, selv om jeg vet at det vil bli en vanskelig oppgave. Det er utrolig mange flotte bidrag med i denne konkurransen ♥

Om du vil gi din stemme i kommentarfeltet her, eller på epost er opp til deg.
Eposten stemmen din kan gå til er denne: [email protected].
Fristen for å avgi stemme er 18. mai kl. 18.00.

Her kommer bidragene på rad og rekke. Ta en kikk og nyt, og ikke glem å avgi stemme ♥


1.

 


2.

 


3.

 


4.

 


5.

 


6.

 


7.

 


8.

 


9.

 


10.

 


11.

 


12.

 


13.

 


14.
 

Når avstemmingen er ferdig, og vinneren kåres, presenterer jeg alle bildene på nytt, med navn og alt, så kan dere se hvem som har bidratt 🙂
 

Da gjenstår for meg å ønske lykke til med Norge i våre hjerter ♥♥♥
 

 

 

#konkurranse #fotokonkurranse #foto #hjerter #norge #bidrag #avstemming #norsk

 

64 kommentarer

Siste innlegg