VINNEREN AV NORGE I VÅRE HJERTER…..

Da har oppgjørets time kommet, og en vinner skal kåres.
Det var lenge tett i teten, blant noen av de mange flotte bildene som kom inn til konkurransen. Men kun en kan vinne. Og etterhvert var det et bilde som utpekte seg klart i stemmegivningen.

Det kom inn stemmer både her og på mail. Og også noen på PM på facebook. Det har vært kjekt å se at mange har engasjert seg, både med innsending, og enda flere med stemmegiving 🙂

På alle de flotte bildene som kom inn, kan vi se at Norge er et mangfoldig land. Det har så mange ting som vi kjenner oss igjen i 🙂 Jeg er virkelig glad og stolt av at jeg har vært så heldig å få lov til å bli født i dette landet. Og heldig som får fortsette å bo her. Og like heldig over alle de forskjellige menneskene jeg får møte, noen er norske som ekte vikinger, mens andre er utenlandske, men som har kommet for å bo her i landet vårt.

Nå vil jeg med glede og stolthet få presentere vinneren av konkurransen. Og bildet som fikk flest stemmer er dette:


Bilde nummer 9 vant, og fikk 9 stemmer. Det betyr at lykketallet må være 9, for hun som har bidratt med dette bildet 😀
Og hun heter Gunn Mellingen. Og såvidt jeg vet, er hun en av de mange som har deltatt, som ikke har egen blogg. Men hun er mamma til en av bloggerne som også har deltatt, nemlig Søtmonsen som har den fine bloggen matogkakeoppskrifter.
Men her vil jeg gratulere Gunn med en velfortjent seier av Norge i våre hjerter ♥ Det finnes knapt noe mer norsk enn brunost og Kvikklunsj, for ikke å snakke om naturens egne skatter 🙂

Gunn Mellingen vil få tilsendt en liten oppmerksomhet som takk for deltakelse med vinnerbildet 🙂

Men alle sammen er jo vinnere. Alle har jo sendt inn bilder av Norge og det som vi forbinder med noe norsk. Og alle fortjener en god klem i det minste, og heder og ære.

Her skal jeg presentere de andre bidragene med link til blogg hvis de har blogg 🙂
Tusen takk for at dere var med i konkurransen 🙂


Bilde nummer 1. Dvergpinschere i mitt hjerte.


Bilde nummer 2. Seljordslia.


Bilde nummer 3. Siv Heig
re.
Dette bildet må jeg bare få si at varmet mitt hjerte spesielt godt, da det viser skolekorpset her hvor jeg bor, og min datter går fremst til venstre av drillpikene 🙂 Men jeg har ikke stemt på noen bilder altså 😉


Bilde nummer 4. Kim Jacobsen.


Bilde nummer 5. Elin slåen (elevele.blogg.no)


Bilde nummer 6. Anja Wagner.


Bilde nummer 7. Natheless.


Bilde nummer 8. Et dikt om dagen.


Bilde nummer 10. Annebe.


Bilde nummer 11. Ut i friluft.


Bilde nummer 12. Frodith. Frodith har jeg også lyst å gratulere litt ekstra i dag, for hun fyller 50 år i dag, og feirer dagen sin i Italia med sin søster ♥♥♥


Bilde nummer 13. Søtmonsen, Mat og kakeoppskrifter.


Bilde nummer 14. Magisk liv.

 

Nå er ikke disse bildene satt i noen rekkefølge, for alle er verdige deltakere, uansett hvor mange poeng de fikk. Men er det noen som har lyst å vite spesielt hvor mange poeng, de har fått på sitt bilde, kan de ta kontakt med meg. Jeg har oversikten 🙂

Jeg gratulerer alle som var med, for at de var så spreke at de var med. Det viktigste er ikke å vinne, men å delta. Så alle må få sin bit av rampelyset, mens Gunn som kom på første plass, får i tillegg en liten oppmerksomhet i postkassen 🙂

Tusen takk for at dere gjorde dette til en kjekk konkurranse ♥

Gratulerer så mye alle sammen 🙂

 

 

#fotokonkurranse #vinnere #deltakere #konkurranse #foto #norge #norsk

 

24 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren , stemte jo på det bildet jeg ….kjempefint :)) Så det fine 17mai innlegget også, og den hvite bunaden er nydelig til deg :)) Ønsker deg masse fine dager fremover…nå skal vi spise kveldsmat her ..har bakt speltbrød og rundstykker …lukter i alle fall godt :)) Klem <3

    2. Etdiktomdagen: Hei 🙂 Veldig kjekt at du var med…og klart da må det linkes <3
      Kjekt å engasjere litt. Fikk det godt til denne gangen 😀

    3. Hipp hurra for vinneren Gunn. Det var vel fortjent. Det sto mellom vinnerbildet og nummer 4 for meg da jeg skulle velge. Herlighet så vakkert land vi har! Hurra for alle som stemte! 🙂

    4. annebe: Ja, var flere som stemte på det bildet, men heldigvis veldig varierte stemmer, sånn at det ikke var enerådende. Stemmegivingen viser også mangfoldet i oss mennesker 🙂

      Ja, jeg er stolt av, og glad i min bunad. Jeg satser på en god helg 🙂

      Høres deilig ut med hjemmebakt…blir sulten her jeg sitter og leser 😉 Kos dere masse 🙂
      God klem til deg <3

    5. natheless: Ja, det er så sant så sant….vi har virkelig et vakkert land <3
      Og kjekt med alle som var med og engasjerte seg 🙂

    6. Gratulerer til vinneren! og ja, vi er vinnere alle sammen! og det er ikke det som teller..å vinne, men å delta..Så takk for sjansen, og vi fikk da vist mange flotte bilder av Norge mitt Norge! Takk for linking og at du satte i gang dette! TAKK!

    7. Gratulerer til vinneren! 😉 SÅ gøy at det var mammaen til Søtmonsen som vant! 😀 Og tusen takk flotte Eva for en koselig liten utfordring. Klem <3

    8. Gratulerer til vinneren, – et flott bilde med mange norske elementer! Det å gå på tur og høste av naturen er noe som hører med her til lands. Jeg hadde tenkt å være med men så fant jeg ingen gode ideer i farten og glemte jo bort å stemme også, men flott at du ordnet sånt på bloggen din.

    9. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Det er alltid kjekt å lage til konkurranser 🙂 Det skaper litt liv og engasjement. Og man kommer gjerne i kontakt med nye mennesker i tillegg. Denne gangen klarte jeg å engasjere de bloggløse også. Og det er jeg veldig fornøyd med 😀
      Kommer flere konkurranser etterhvert 🙂

    10. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er kjekt å arrangere konkurranser. Og denne gangen klarte jeg å engasjere så mange som ikke har blogg også. Det varmet ekstra. Det kommer flere konkurranser….For det er gøy 😀

    11. frodith: Så klart du måtte få ekstra hilsen 🙂 Det er jo bare en gang i året man har bursdag, og denne gangen visste jeg jo din 😉 Håper du har hatt en fin ferie i Italia, og nå kommer jo godværet her til lands også. Jeg er ganske sikker på at det er du som har fått sendt det hit fra Italia 🙂
      Kjekt med konkurranse….og mange som engasjerer seg 🙂

      Klemmer fra meg <3

    12. Unni: Det var kjekt å lage til denne konkurransen. Og mange som engasjerte seg. Veldig kjekt at mammaen til Søtmonsen vant ja 🙂 Og veldig flott bilde 🙂

      Det kommer flere konkurranser etterhvert 🙂

      Klem <3

    13. Hanne Beate: Ja, det var virkelig et flott og norsk bilde det der. Kunne fint gått inn i hvilken som helst reklame 🙂 Synd du ikke fikk være med. Men håper du er med neste gang jeg har konkurranse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg