ENDELIG FUNGERER BLOGGEN MIN IGJEN

Til alle dere som sendte meg hilsener i går på dagen min, det er slett ikke sånn at jeg ikke bryr meg. Jeg fikk stort sett til å lese det meste, men å svare var komplett umulig. Jeg fikk bare feilmeldinger opp hele tiden.

Av og til kom det feilmelding også når jeg bare skulle bytte side, eller gå tilbake. Så jeg ga rett og slett opp.
Jeg vil gjerne få rette en spesiell takk til Frodith, som er kjempeflink å huske alle sammen ♥ Hun laget et fint gratulasjonsinnlegg til meg i går 🙂 Tusen takk til alle som gratulerte meg der.
Jeg vil også takke alle dere som sendte meg hilsener på bakrommet, og i mitt forrige innlegg. Jeg skal gå inn og takke hver og en av dere etterhvert ♥

Jeg vet ikke om noen flere skulle ha slumpet til å gratulere meg i egen blogg. For jeg klarte som sagt dårlig å manøvrere her inne i går. Men skal kikke gjennom blogger i løpet av dagen/kvelden tenker jeg. For nå reiser ungene mine på ferie, og jeg blir mutters alene 🙂

Jeg vil også gjerne få gratulere min bursdagstvilling med dagen i går. Veldig kjekt at vi har bursdag på samme dag Fruensvilje 

På Facebook fikk jeg 190 hilsener på veggen min. Og jeg fikk også mange personlige meldinger. En del sms kom også. Noen telefonsamtaler ble det. Et par eposter fikk jeg også. Så jeg var ikke glemt på noen måte.

Jeg valgte å feire dagen min alene. Jeg er veldig sliten nå. Har mye smerter, og relativt høy feber. Man orker ikke så mye da. Så feiringen med familien tar jeg etter ferien. Da skal også min sønn feires. Og det er for meg viktigere. For han fyller 20 år nå til helgen ♥

Dermed ble det ingen gaver i går, ingen kake, og kun et par ordentlige klemmer 🙂

Jeg unnet meg å gå ut og spise. Så det ble middag hos Jordbærpikene ♥ Helt alene 😀

Etterpå var det en rask tur innom mamma på hjemmet. Det var der jeg fikk klemmer 😉

Jeg skal skrive et innlegg litt senere, om de kjekke begivenhetene som fant sted i helgen som gikk. For jeg kan nemlig nå kalle meg mamma til en Norgesmester ♥
Og det må jeg så klart fortelle om.
Men det blir senere 😀

Jeg ønsker alle en strålende dag

 

 

#bursdag #hilsener #glede #venner #familie

23 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med bursdagen din. Jeg leser så lite blogg for tiden, så får ikke med meg så mye. Har ikke fått lest bøker heller så det har vært litt turbulent denne måneden 🙂 Håper du friskner til fort. <3

    2. Gratulerer med Norgesmesteren! Gratulerer også med sønnen til helga! Ja, det var en del krøll her på bloggen forleden kveld. Fikk verken kommentert eller svart. Ønsker deg Riktig God bedring, så du kan nyte den fine årstida du er født i!! 😀

    3. tusen takk for bursdagshilsen ) ja det er kjekt å være bursdagstvilling hi hi .Kjedelig når nettet tuller,da bruker jeg å restarte maskina,det bruker å hjelpe her hos meg )) uansett er det hyggelig å ha deg tilbake.Høres fornuftigt ut å utsette feiring til forma er bedre,da får du kost deg litt bedre også ,da ønsker eg din sønn tilykke på forskudd,og masse god bedringsklem til deg )

    4. Godt å ha deg tilbake ja, det blir jo så man savner hverandre! <3 Men selve livet er viktigst, og bloggverdenen skal aldri komme i første rekke!
      Flott å høre at du fikk en fin dag, og mange hilsninger, det er jo veldig koselig! Men håper formen din blir bedre! <3 God bedrings klem <3

    5. Ikke lett når bloggen klikker, men det gikk jo bra. Bursdagsoppmerksomhet fikk du da i massevis. Hurra! Gratulere til Norgesmesteren og nyt dagene. Håper formen din blir bedre etterhvert også! Godbedringsklem fra meg 🙂

    6. Så deilig du fikk en koselig dag. Jeg klikker litt når det ikke fungerer på bloggen 😀 Men man overlever 😀 Godt med stille og rolig også, og Jordbærpikene har mye godt 🙂 Ha en nydelig dag i dag også <3 Klemmer <3

    7. Mariann Sæther Tokle: Tusen takk for det <3
      Jeg har ikke ork til å være så mye på blogg jeg. Så leser litt, men kommenterer lite, og skriver egne innlegg enda sjeldnere 😉

      Håper ting roer seg litt for deg etterhvert 🙂 Sånn at du i alle fall kan hente frem lesegleden din igjen <3

    8. karidansen: Tusen takk for alt dette <3
      Ja, krøll på bloggen er ikke noe kjekt. I alle fall ikke når en for en gangs skyld tenkte å være litt aktiv 😉
      Jeg skal nok nyte årstiden, selv om jeg ikke er i form. Er i alle fall så heldig at jeg kan klare å komme meg utendørs litt av og til 🙂

    9. Så kjedelig med tull på bloggen! grrr..hihih. Det er deilig det, og ikke feire når man ikke føler for det..det må alle respektere..vi er ikke like..noen liker fest og hipp hurra..andre liker stille og rolig i sitt eget hjem! Håper du koste deg!!

    10. Gratulerer med vel overstått bursdag!💐 Jeg har ikke vært innom noen blogger på et par dager, men da jeg så hilsenen til deg hos Frodith måtte jeg forte meg innom å gratulere deg.💕

    11. Anne Grethe: Ja, noen ganger må bloggen vike litt. Men sliter faktisk enda med å få bloggen til å fungere. Håpløst til tider. Inn å lese blogg, så virker kanskje ikke kommentarfunksjonen, eller så kan man ikke se bilder…Vet ikke hva det er, men ser ut til å fungere akkurat nå i alle fall. Så jeg får skrive og kommentere så mye jeg klarer 😉

    12. fruensvilje: Det har ikke hjulpet her, å restarte maskinen. Men det er ikke nettet som tuller, det er kun bloggen. Nå har jeg slitt hver eneste dag jeg har hatt anledning å gå inn her etter sist innlegg. Det begynner å slite på tålmodigheten 😉 I går kunne jeg ikke se bilder, og kommentarer og svar måtte vike. Men ser ut til å virke nå 🙂

      Tusen takk til deg.
      Håper du har en fin uke 🙂

    13. Unni: Tusen takk for det 🙂

      Det er sant som du sier, bloggverdenen skal ikke komme i første rekke. Og nå om dagen er det helt umulig også. For det er så mye tull og trøbbel med bloggen. Skjønner ikke noe jeg. Vanskelig å kommentere, vanskelig å komme inn på blogger, vanskelig å se bilder…ja, alt er vanskelig. Og når jeg er sliten også, så orker jeg ikke å forsøke så mye heller. Blir bare frustrert 😉

      Men….i dag ser det ut til å virke…foreløpig 🙂
      Håper du har en fin uke 🙂

      Gooood klem <3

    14. frodith: Man overlever ja, men jammen klikker jeg også for tiden. Ultraslitsomt når man liksom ikke har energi til å bli så frustrert 😛
      Men viktig å kose seg, samme hvilke problemer man støter på 🙂

      Klemmer <3 <3

    15. Margrethe: Tuuuusen hjertelig takk 🙂
      Ja, du så det nok i avisa du ja. Jeg har ikke sett det i noen aviser, men var der jo, så fikk absolutt med meg ting 😀

      Håper du har en fin uke 🙂
      Klem

    16. Søtmonsen ): Tusen takk 🙂
      Ja, er visst noe som går. Jeg sliter fortsatt med bloggen….mye rart som svikter. Vet ikke hva det kommer av. Men ser ut til å fungere i dag i alle fall 🙂

    17. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg koste meg jeg 😀 Må kjenne min besøkelsestid. Og var faktisk ganske deprimert den dagen. Da passer det dårlig med selskapeligheter. Men da kvelden kom, var depresjonen blåst bort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg