INSTAGRAM

Det er ikke så ofte jeg blogger for tiden.
Det er helserelatert.

Jeg har i grunnen nok med å komme meg gjennom dagene ofte. Og får ikke utrettet halvparten av det jeg ønsker. Men sånn er det nå bare. Jeg må prioritere.

I tillegg har jeg fått litt problemer med muskler/ledd i hendene. Så det å blogge/skrive mye, strikke, og fotografere med det store kameraet, er ikke alltid så enkelt lenger.

Jeg går en del tur fortsatt. Har hatt en lang periode med litt lite tur. Men nå prioriterer jeg å få gå tur så ofte det lar seg gjøre. Ene og alene fordi det gir stor glede, og fordi kondisen liker det 🙂 Men etter hver tur, er jeg oftest såpass sliten, at jeg må ha en pause. Alt etter dagsform og hvor lang turen har vært. Turer gir mental energi, men ikke fysisk energi, dessverre.

Det store kameraet har jeg nesten ikke hatt med meg det siste halve året. Jeg har slitt med vonde skuldre (betennelse 2 ganger), og nå også etterhvert vonde hender. Så da har jeg latt kameraet for det meste ligge hjemme.
Men i sommer, da jeg var på ferie, akkurat de dagene jeg besøkte Karidansen, sviktet mobilen min. Og jeg måtte kjøpe ny i hui og hast. Og den mobilen har et fantastisk godt kamera. Jeg bare elsker den mobilen

Men så er det sånn da, at om jeg ikke er så ofte og skriver blogg alltid, så er jeg aktiv på Instagram.
For der kan jeg jo dele bildene jeg tar, uten så mye skriverier, og uten så mye smerter.

Og så tenker jeg som så, at om du har lyst, kan du jo følge meg på Instagram, om du ikke allerede gjør det da 🙂 Da får du i alle fall med deg litt av hva jeg sysler med 🙂

Om du vil følge meg der, så heter jeg eva_gaud der inne. Ikke så veldig kreativt, men i alle fall for det meste gjenkjennelig 🙂

Jeg deler nå noen av de siste Instagrambildene her, så kanskje det kan friste 🙂


1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.

Hvilket bilde likte du best?

 

#instagram #foto #bildedeling #fotoglede #kreativitet
 

22 kommentarer
    1. De er så forskjellige så vanskelig å velge, men kanskje nummer 4 eller 6 🙂 Koselig at du kommer innom litt i dag da. Trenger jo ikke skrive så mye HER heller. Jeg har noen innlegg som er mest bilder og bare LITT tekst jeg, i travle perioder. Eller en tegning med et hjemmesnekret sitat eller noe, en setning. 😀 Veldig glad du blir med på Høstutstillingen også <3 Takk for at du blir med <3 Klemmer og håper du blir bedre form snart 🙂

    2. frodith: Ja, noen ganger er valg vanskelige å ta 😉
      Du har selvsagt helt rett i at man ikke alltid behøver å skrive så mye. Men det er nå noe med det, at jeg har mye på hjertet også 🙂 Hadde jeg tatt mye bilder med kamera, ville det nok kommet noen flere innlegg, men nå om dagen er det helst mobilen som er i bruk. Omtrent det eneste jeg bruker den til….fotografere og legge ut på facebook og instagram 😉
      Ja, jeg synes det er veldig kjekt å være med i høstutstillingen din, så tusen takk for tipset <3
      God klem i kvelden til deg <3

    3. Hmmm! Vanskelig å velge, for det er flere som er fine, men jeg synes jo at bilde nr 1 og nr 4 er litt ekstra fine. Nr 1 fordi det er uvanlig og morsomt og nr 4 fordi det er et spesielt lys i det! 😀

    4. skal jeg velge bilde velger jeg nr 1 og 5 )
      Trasig att du skal slite slik med helsa,da er det nok prioritering som gjelder,sånn er det med den saken,men hyggelig att du titter innom innimellom da

    5. Masse flotte bilder! må jeg velge..så må det bli nr 5..men alle var flotte! Synd å høre du har så mye vondt..så håper du snart er bedre! jeg er lite på insta, og mer på bloggen..orker ikke alt lengre..hihih. Ha god bedring! og koselig om du “kommer innom” en gang i blandt her på bloggen…savner deg vettu! klem

    6. Fint å se deg innom. Jeg er for tiden sjøl en variabel blogger…og variabel til å kommentere.
      Ønsker deg god bedring. Ser du er flink med turene dine. Vil gjerne bli smitta :)))).
      Av bildene må det bli 4, men likte også nummer 1.
      KLem<3

    7. Nydelige bilder, tror det er nummer 5, nattbildet jeg likte best, men likte og veldig godt naustene. Jeg har Instagram jeg også, men glemmer å bruke det. 🙂

    8. Jeg likte det med regnbuen jeg, for det er så symbolsk. Nydelig. Instagram er fint det, men du kan da bare legge ut et bilde her også uten tekst når du vil. Det finnes nemlig ingen regler eller plikter for hvordan din blogg skal være. Jeg skal titte innom deg på Insta, vær trygg. Klem fra meg.

    9. karidansen: Ja, det er ikke alltid så lett å velge. Men dette er alle bilder jeg er fornøyd med, og som er tatt med den nye mobilen. Ikke rart jeg nesten har sluttet å dra rundt på kameraet mitt. Dette er jo nesten like bra 🙂 Jeg liker jo å leke litt med bilder også, og da er det kjekt med litt effekter, som i bilde nr. 1 🙂

    10. maiken: Takk for det. Jeg titter innom en gang i blant 😉
      Ja, det første er jo et lekent bilde. Kjekt med bildemorro 🙂

    11. fruensvilje: Ja, det er kjipt med den helsen, som ikke vil det samme som jeg. Men det er rart hvor flinke vi mennesker er til å godta, og til å tilpasse oss 🙂

      Bilde 1 er jo et bilde hvor jeg har lekt med effekter. Bilde 5 er min favorittby over alle, Sandnes 😀 😉 Et heldig øyeblikk, hvor jeg fikk testet min nye mobil ordentlig. Ingen filter eller effekter i det bildet 🙂

    12. Etdiktomdagen: Hei 🙂
      Ja, bilde nr. 1 er jo av den lekne sorten. Litt gøy å leke med effekter og filter 🙂

      Ja, vi er allerede på Instagram vi to, og det synes jeg er veldig kjekt 🙂

      Takk for det. Gode dager ønsker jeg til deg også <3

    13. Margrethe: Tusen takk for det 🙂 Ja, bilde 6 er et av de bildene jeg selv også synes er veldig flott. Og jeg er der en del, på den stranden, og fotograferer solnedganger 🙂 Synes det er mye pent der 🙂

    14. dvergpinschere i mitt hjerte: Bilde 5 er ett av mine favoritter. Jeg la ut det bildet i en fotogruppe på facebook, og fikk enormt mange likes og mye skryt. Veldig kjekt det 😀 Det er jo selvsagt byen min 😉

      Tusen takk for det. Jeg savner dere her inne også 🙂 Så titter innom fra tid til annen 🙂
      Klem

    15. BforB: Fint å se deg også vet du 🙂 Ja, man kan ikke alltid være på. Noen ganger må man ha pause, eller det er andre ting i livet som har rangen. Bloggen forsvinner jo ikke, så man tar det når man orker og har tid og lyst 🙂

      Jeg liker godt å gå tur, men har vært dårlig dette året. Trapper litt opp nå, og krysser fingrene for at det skal gå greit. Må bare prioritere 🙂 Skal forsøke å smitte deg jeg 😉 Hihi 😀

      Bilde nummer 4, var på rett sted til rett tid. Skikkelig flaks 🙂 På en av mine turer 🙂

      Klem <3

    16. Tusen takk 🙂 Ja, det bildet viser byen min på sitt vakreste. Jeg var så heldig den dagen der, med mobil, utsikt og rett etter solnedgangen 🙂

      Ja, av og til glemmer jeg også Instagram, men har blitt flinkere det siste året til å bruke det 🙂

    17. natheless: Det bildet der var jeg på rett sted til rett tid, på en av mine turer. Synes selv jeg var veldig heldig 🙂

      Jeg blogger ikke via mobilen, og så går det litt tid mellom hver gang jeg laster inn bilder til PC 🙂 Men en gang i blant skjer det, og det skjedde denne dagen 🙂

      De er fine alle disse portalene, enten det er blogg, instagram, facebook, snap….you name it. Fine på hver sine måter 🙂

      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg