HVORFOR ER DET SÅ VIKTIG?

Da jeg var på ferie i sommer, tok jeg som vanlig, masse bilder. Bilder både av stedene jeg besøkte, menneskene jeg møtte, og tingene jeg så.

På en av dagene, i Tønsbergsområdet, gikk jeg en tur på en strand like ved campingplassen jeg bodde på.

Der kom jeg over et par barnesandaler som sto så pent sammen og kikket utover havet. Jeg tok flere bilder av dem, og følte at de symboliserte noe viktig, uten at jeg kunne sette ord på det.

Nylig kom jeg over et dikt/sitat, som jeg festet meg litt ved. Jeg vet ikke hvem som er opphavet til disse ordene. Men jeg følte med det samme at det kunne passe sammen med barnesandalene 🙂

Det passer i alle fall sammen med meg 🙂

Ord til ettertanke!

En god klem fra meg til deg ♥

 

 

#sitat #dikt #tanker #ettertanke #sko #sandaler #etterlatt #empati #klem

28 kommentarer
    1. Danian. Gutteblogger: Tusen takk 🙂 Ja, det er viktige ord, som flere burde ha i bakhodet og ta frem en gang i blant 🙂

    2. Fine ord og flott bilde som passet godt sammen :)) Leste det forrige innlegget nå også. Vær “flink”å gjør de tingene som er bra for deg og dine plager. En vet selv hva som fungerer best i lengden :)) For meg er foto avspenning, men ikke samtidig som jeg går tur ,da er det slitsomt med stort kamera :)) Veldig koselig med innlegg fra deg igjen, selv om jeg jo “ser deg” både her og der..hehe.. Klem <3

    3. annebe: Tusen takk 🙂

      Ja, jeg forsøker å gjøre ting som gir meg noe, selv om de samme tingene stjeler noe også. Men glede og mestring, er store ting som henger i sammen for meg 🙂

      Ja, vi sees jo både her og der som du sier, og kjekt å møtes litt her inne også 🙂
      Selv om jeg er litt sjelden her for tiden. Men bedre sjelden enn aldri 🙂
      Ha en herlig kveld 🙂 Klem <3

    4. Så vakre ord du hadde funnet til det bildet. Det ble et sommerminne utenom det vanlige. Jeg tar alt for mange bilder egentlig. Men det er så gøy, der og da. Jobben er etterpå, å bestemme seg for hvilke man skal ta vare på! Det er litt av en jobb, og jeg har lært meg å begrense meg litt med årene. Fint at vi kan ta masse bilder med digitalt kamera, men hva skal jeg med 100 bilder av en kråke for eksempel? Må le mange ganger av iveren min. Men plutselig smeller det til med et nydelig bilde mitt i mellom de andre da! Ha en vakker dag! Klemsiklem 🙂

    5. natheless: Ja, det er et godt sommerminne. Litt sårt, men likevel godt 🙂

      Ja, jeg tar mange bilder selv. Men har ikke hjerte til å slette noen, med mindre de virkelig er dårlige 😉
      Og det å ta 100 bilder av ei kråke, kan kanskje gi akkurat det ene, som er helt perfekt <3

      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg