LESEGLEDE

Jeg er veldig glad i å lese. Og jeg har mange bøker. I tillegg arvet jeg nylig enda flere bøker. Så hos meg er det i grunnen et helt lite bibliotek nå.

Jeg har ikke energi og fokus til å lese alltid. Men har som regel alltid en påbegynt bok å lese i, som jeg kan hente frem når jeg har lyst å lese litt.

Så kom jeg på den “lure” idéen, å starte en egen facebookgruppe.
Ja, det finnes sikkert mange på dusinet, lignende grupper. Men denne er min 🙂

Jeg har kalt den Leseglede 🙂
Jeg ønsker meg mange medlemmer med den samme interessen, nemlig gleden over å lese 🙂 Så om du har lyst å bli medlem, har jeg linken HER

Formålet med gruppen er å kunne finne anbefalinger om bøker, eller gi anbefalinger om bøker. Diskusjoner er også alltid kjekt. Og om noen liker å skrive bokomtaler, så er jo det også noe man kan gjøre i gruppen. Rett og slett dele den lesegleden man har med andre, eller å se hva andre deler med oss 🙂 

Jeg håper at det blir en kjekk gruppe å være medlem i 🙂 Bli gjerne medlem du også ♥

Hjertelig velkommen 🙂

#leseglede #bøker #lesehest #leseløve #bokgleder #bokorm

16 kommentarer
    1. sikkert lurt med en slik gruppe om man er opptatt av bøker og forfattere..jeg leser bare på senga..og da er det romanbøker…lett og ikke tungt stoff..:-) håper du snart er bedre..

    2. Så koselig da 🙂 Jeg leser jo ikke så mye, pga synet, og ikke har jeg Facebook-konto, men du får sikkert mange med deg 🙂 Håper det er bra med deg, koselig å se deg her 🙂 Klem <3

    3. Sikkert gøy, men jeg rekker ikke engasjere meg i mer jeg tror jeg. Men jeg titter innom vennen, så kanskje jeg blir fristet!!!!! Ha en vakker kveld. Klemsiklem 🙂

    4. fruensvilje: Tusen takk for det 🙂

      Jeg er nok mer på Facebook for tiden, enn her. Men det går litt i bølgedaler. Jeg må bare komme litt ovenpå først 🙂
      Har alltid elsket bøker jeg. Og har en bror som er forlagseier. Så det ligger i familien. Og jeg leser ofte for å holde den mentale biten på plass. For ikke å falle ned i tungsinn og depresjon. For det henger over meg som en klam hånd i perioder. Men bøker og turer, og strikking, er hva som holder meg oppe 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Gruppen er for alle type lesere 🙂 Også dem som leser lette pocketromaner. Det handler om gleden ved å lese. Ikke at det skal være tungt og vanskelig.
      Jeg leser selv mye letter bøker, fordi jeg har så vanskelig for å konsentrere meg med denne helsetilstanden min. Og derfor tenkte jeg at en sånn gruppe er grei, for da kan man gjerne få litt råd og tips, til hva som kanskje kan passe å lese, bøker jeg kanskje ikke har tenkt på selv. Pluss at det kanskje er tyngre bøker som kan være interessante å forsøke seg på. Så gruppen er for alle som liker å lese, enten det er på senga eller andre steder. Jeg leser oftest på senga jeg også 😀

    6. sølvi waage: Hei 🙂 Koselig at du vil være med i gruppen min. Jeg håper å få den i gang som en vital gruppe hvor flere har lyst å delta med egne innlegg, og kanskje litt tips og råd om ditt og datt, og være med i diskusjoner 🙂

      Ha en fin kveld videre du også 😀

    7. frodith: Nei, det passer ikke for alle å lese. Jeg sliter ikke med lesesynet, men sliter med konsentrasjonen. Så det er mye derfor jeg er så fraværende herfra også. Jeg håper at det med tiden bedrer seg.
      Koselig å titte innom her igjen av og til. Må jo sjekke litt. Leser overskrifter som regel, og en gang i blant åpner jeg et blogginnlegg eller to. På gode dager 🙂

      Kjekt å se at du er still going strong <3
      Ha en fortsatt fin førjulstid 🙂 Klem <3

    8. natheless: Koselig det, at du tittet innom, og meldte deg inn 😉 Hva man engasjerer seg i er jo så klart opp til hver enkelt 😉 Kjekt du ville bli medlem 🙂 Kjekt at det fristet 😉 Håper jeg klarer å bygge en kjekk/interessant og litt sosial gruppe 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld du også 🙂
      Klemmer 🙂

    9. Søtmonsen ): Så kjekt at du ville være med <3
      Jeg håper å få til å bygge en gruppe som kan være interessant og kjekk, og at i alle fall noen deltar litt aktivt. Det er jo ikke noen forutsetning, men veldig kjekt for meg 😉

    10. Jeg blir jo gjerne med der vettu. Men det finnes mange grupper fra før, så det spørs om man klarer å holde den levende. Melder meg inn med en gang. Du får påvirke han broren din så han gir ut Lillasjelbøkene mine. Hittil har jeg fått nei når jeg sender dem inn. 🙂

    11. Mariann: Kjekt du ville bli med 🙂 Ja, klart det finnes mange grupper fra før. Men alle har vel hver sin stil. Det som forundret meg da jeg gjorde et søk på akkurat det, var at jeg ikke fant noen 😛 Ville bare se hvordan de gjorde det, og om det evt. var vits i å starte noe selv? Men så bestemte jeg meg for at det fikk bære eller briste 🙂

      Ja, jeg får smile pent til broren min 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg