FØRJULSKOS

Førjulskos kan være så mangt.

Noe av det jeg koser meg med, er å kjøpe/lage julegaver.
Jeg legger ikke så veldig mye arbeid i selve innpakningen. For der er energinivået mitt så på lavmål, at jeg heller foretrekker å bruke energien min til å finne på noe fint å gi, som kan glede mottakeren ♥ Det er viktig for meg. Jeg liker å få gaver, og jeg elsker å gi gaver 🙂

I kveld skal jeg i venninneforening. Vi er 5 stykker som møtes en gang i måneden. Og desember er alltid litt ekstra kos. Da har vi jo som alltid, god mat. I tillegg har vi pakkelek. Så nå har jeg pakket inn gaver til den store gullmedalje, til leken.
I tillegg har jeg pakket inn noe fint til hver av mine venninner, som de får åpne på julaften ♥

Jeg gleder meg til i kveld. I november droppet jeg begge venninneforeningene jeg går i. Da var jeg så utmattet at jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken fot som var sterkest å stå på.
Så i kveld skal det bli kjekt å se disse gode venninnene igjen. Det er en stund siden nå.

Og så er jeg jo spent på hva jeg skal kjempe om, i pakkeleken 😉 
Gleder meg masse 😀

#forening #klubb #gaver #julegaver #pakkelek #gavepapir #innpakking #jul #desember

18 kommentarer
    1. Jeg er ikke glad i å kjøpe gaver, men heldigvis ikke mange som skal ha..Jeg liker å gi bort, men syns det er sååå vanskelig å finne noe jeg er sikker på at folk vil like..så gutta her får mest penger og en liten ting ved siden av :))
      Håper det blir både gøy å koselig med venninnetreff og pakkelek :)) Klem<3

    2. annebe: Ja, til enkelte kan det være vanskelig å finne noe. Så den ser jeg veldig godt. Men som regel finner jeg på noe. Og koser meg med å gruble litt over akkurat det 🙂
      Det er noen som får penger av meg også. Men det er jo fordi de ikke ønsker seg noe annet 😉

      Blir koselig i kveld. Skal slappe godt av da 🙂
      Ha en fin kveld du også 🙂 Klem <3

    3. frodith: Tusen takk, det skal jeg 🙂 Blir kjekt å slappe av med gode venninner 🙂

      Kos deg i kveld du også, hva enn du skal ta deg til 🙂
      Klem <3

    4. Etdiktomdagen: Tusen takk 🙂

      Ja, spennende at vi kan lage til noe artig med pakker, uten å bare gi og motta 🙂 Lage litt skøy og morro <3

      Ha en fin kveld du også <3

    5. Så bra du har litt energi til å gå på vennefest i kveld! kos deg masse!! og det er jo alltid koselig og morro med pakkelek!!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Når man ikke trenger å lage ting til selv, så er det lettere å delta 🙂 Var veldig koselig 🙂

    7. Søtmonsen ): Oj….helt til morgens var du oppe jo. Det beundrer jeg. Du gir deg ikke før du er ferdig. Og kjempegod følelse også da, å være ferdig med det du hadde som mål 🙂

    8. Hehe, det gikk litt hardt for seg ja ;o Hadde ventet hele uka på å få gjort meg ferdig, så kjente ikke at kroppen ble litt ødelagt for å si det sånn. Fikk jo svi for det dagen etter ;o Men var på en måte verdt det <3 hehe ^^

    9. Søtmonsen ): Ja, jeg kjenner til det der. Det å ikke klare å porsjonere oppgaver fornuftig. Eller å ta på seg for mye. Det straffer seg i ettertid. Men herlig å bli ferdig uansett 🙂 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg