SE HVA JEG FIKK I POSTKASSEN I DAG :D

I dag var det kjekt å åpne postkassen. For der lå en stor konvolutt, som åpenbart inneholdt noe annet enn ubehag 😉

Den var fra Frodith

Kalendergaven, den jeg vant i hennes julekalender, lå oppi. Og jeg var gruelig spent på hva det var?

En fin ny lue til samlingen min ♥ Og godeste Frodith har ikke bommet på fargene. For dette er absolutt mine farger 😀

Tusen takk søte du, denne var fin 😀 Kommer nok til å bli brukt når jeg er ute og går tur 🙂

Og om noen andre har lyst å være med i Frodiths julekalender, så er det fortsatt noen luker igjen, før julaften 🙂
Du finner henne i link lenger oppe i innlegget her!

Ønsker alle en strålende fin kveld, uten stress og mas ♥

 

 

#adventskalender #julekalender #quiz #gave #kalendergave #premie #lue #mote #klær #hekle #håndarbeid

 

22 kommentarer

Siste innlegg