110% AVSLAPNING

Vel overstått Julaften 😀

Her i huset er det i dag 110% avslapning.

Jeg har jo hatt en relativt stressfri førjulstid. Noe som var til gode for meg selv, og sikkert for dem rundt meg også 🙂

Julaften forløp som en av de fineste på mange år 🙂
Det har vært mange fine før det også. Men det er rart med det, ungene har vokst til, de er mer voksne, og de er roligere. Noe som passer mitt eget tempo veldig bra 🙂 Og mitt tempo er jo ikke akkurat høyt for tiden 😉

Så i dag har vært en rolig dag. Jeg sov til klokken var over 12.00. Sto opp, og var halvveis i koma fortsatt. Etter jeg våknet litt, gikk jeg tur med en venn. Og etter det, har jeg ikke gjort noen ting 🙂 Kun vært i ro, og slappet av. 

Så lekte jeg litt med mobil og snapchat. Og det er vel det mest aktive jeg har gjort i dag. Nå tenker jeg at jeg skal finne frem Netflix og noen gode julefilmer, før jeg nok tar en tidlig kveld 🙂

Jeg håper at alle dere som leser her, har hatt en fin julefeiring, og at dere får en kjekk romjul ♥

 

 

#juleglede #fred #avslapning #ro #snapchat #romjul

8 kommentarer
    1. Så deilig å høre at du har kost deg sånn 🙂 Det fortjener du 🙂 Ganske rolig her også, en dag borte, og nå hjemme igjen :-)Fortsett med å kose deg <3 klemmer <3

    2. Så deilig! ja, man merker at barna blir større..og vi har jo ikke barn lengre…de har rundet 20 år alle mann..så da er det voksen jul! og stille og fredelig..passer meg også veldig bra.. HA en god romjul! og nå skal jeg lære meg snap jeg også..fikk ny telefon..så da skal jeg lære meg den..:-)

    3. Fredelig her også. Til og med med tre små julaften, gikk det smertefritt. Vi ser mye film i jula. I kveld er det dansefest men jeg må se formen an, er halvveis inn i fjerde uken med virus og i går ble jeg potte tett i nesa igjen, så jeg får se om jeg orker. Men det gjør jo godt å komme seg litt ut blant folk, så vi går se 🙂

    4. frodith: Det er godt å slappe godt av iblant. Jeg trenger nok mer enn mange, men passer på å nyte med god samvittighet 🙂
      Klemmer <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, hver alder har sin sjarme. Og godt er det.
      Spennende med snap 🙂 Jeg bruker det en del. Har ofte en snap ute, etter jeg selv fikk en telefon som virket med snap 🙂

    6. Søtmonsen ): Hehe…tusen takk 🙂 Er kjekt med sånne filter. I alle fall når man ikke har noe bedre å ta seg til 😉
      Jeg hadde en veldig fin julekveld. Fineste på mange år <3
      Vel overstått jul og nyttår. Håper du også har hatt en fin tid <3

    7. Mariann: Det er fint når julen kan være litt fredelig. Jeg hadde en fin førjulstid også, uten stress. Så sånn sett har hele desember vært veldig god.
      Jeg håper viruset ditt er på retur, eller forhåpentlig helt borte. For det er ikke godt å gå lenge på denne måten. Det er godt å komme seg ut blant folk ja. Men ikke for enhver pris 🙂 Håper julen og nyttår har gått bra, og at du har kost deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg