MIN SOLSTRÅLE HAR BURSDAG

På dagen i dag, for 16 år siden, ble min datter, Amalie, født ♥

Hun endte opp med å være minstebarnet.
Og nå har det ufattelige skjedd. Minstebarnet har blitt stor. Snart voksen.
Og en epoke i livet er snart forbi.

Amalie har gjort sitt valg, og søkt på videregående. Det er kun noen måneder igjen av 10. klasse i grunnskolen. Og forventningene til livet videre er gode.
Gode karakterer har hun opparbeidet seg, så mulighetene er mer enn gode.

Amalie er en aktiv jente, glad i å synge, og har utført sine sportsgrener, drill og pompons med glans. Det holdt til NM deltakelse med sølv og gull som resultat. Og neste etappe er EM i Kroatia til påske. Dette gleder vi oss masse til 😀

En annen ting vi gleder oss til her i huset, er at hun øyeblikk er klar til å begynne å øvelseskjøre. Dette er et absolutt høydepunkt. Noe Amalie har sett frem til i flere år 🙂 Jeg føler meg ganske sikker på at hun kommer til å bli en god sjåfør 🙂

Amalie er en sosial jente, med et godt nettverk i både familie og blant venner. En trygg og god jente, som det er lett å bli glad i ♥

Februar er en travel måned for Amalie. Det er både konkurranser og trening til EM som står på programmet. Så selve bursdagsfeiringen må vente i et par uker.
Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 😉

En fin gave og litt godt å spise blir det likevel her i kveld 🙂 Jeg gleder meg masse til dere kommer hit i kveld, Amalie og Daniel. Det blir 3 uker med glede over å ha dere tilbake 🙂 ♥

Gratulerer så mye med dagen beste Amalie ♥

Jeg er kjempeglad i deg, og veldig stolt av deg, vesle gullet mitt ♥
Gooood bursdagsklem fra Mamma ♥

♥♥♥

Sweet Sixteen

 

#bursdag #sweetsixteen #glede #feiring #selskap #ungkvinne
 

22 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen i huset 🙂 Det er så herlig å ha et godt forhold til sine nærmeste. Og føle at de er på en trygg og god vei fremover i livet 🙂

    2. dedicat: Tusen takk for det 🙂 Ja, det nære forholdet er godt og utrolig viktig <3
      Barna er jo våre etterfølgere. Viktig å ta godt vare på dem <3

    3. Gratulerer til henne! Hun har hele livet foran seg..og tenk..16 år..nesten voksen! Ha en god kveld med barna! og kos dere!

    4. Gratulerer så mye med dagen til den flotte jenta di <3
      I går hadde storebroren min, lillebroren min og et av tantebarna mine bursdag 🙂 I dag har tanten min bursdag og på torsdag har lillesøsteren min bursdag 🙂 Etter det går det noen få dager før neste runde med bursdagsfolk dukker opp 😛 Stressende februar liksom 😛 ha ha

    5. Søt hun er! Gratulerer til både henne og moren. Det er så godt når de unge har det godt i livene sine, da stråler det over på foreldrene også.

    6. 16 år da!!!! Sukk det var en gang! Gratulerer til henne og be henne nyte livet! 🙂 Så fint å komme dere til Kroatia sammen. Et var mine favorittland. Lavendel, gule gyvel, god mat, vennlige mennesker, mandeltrær, blått vann og masse annet koselig.

    7. annebe: Tusen takk for det 🙂 Det tok sin tid før vi fikk feiret henne ordentlig, men nå i helgen som var fikk vi endelig gjort det 🙂
      Klem <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for det 🙂 Ja, nesten voksen. Nå koser hun seg med å øvelseskjøre, og vi har endelig fått feiret henne nå i helgen som var 🙂 Veldig kjekt 🙂

    9. Elin Slåen: Tusen takk for det <3

      Hihi, februar er en eneste stor fest da, med så mange bursdager 😀 Her har vi to, datteren min, og moren min <3

    10. BforB: Tusen takk for det 🙂 Det har vært travle tider, så vi fikk ikke feiret henne før denne helgen som nettopp gikk 🙂 Men det var utrolig koselig 🙂

    11. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, er en stund siden vi var der, i 16 års alderen 😉 Men har jo gode minner da 😉

      Vi gleder oss masse til Kroatia. Det blir en opplevelse for livet. Høres fantastisk fristende ut når du beskriver det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg