HVILKEN FILM SKAL VI SE PÅ KINO?

I kveld skal jeg på kino. Med en haug andre damer 😀

Gjett hvilken film vi skal se?

Etterpå er det meningen vi skal ut på byen. Men der må jeg dessverre melde pass. Jeg er ikke i form til det. Og så skal jeg tidlig opp i morgen, for å kjøre datteren min, som heller ikke er i form, til Sveio, og drillkonkurranse.

Men filmen, den har jeg ventet på en stund 😉 Så den har jeg planer om å få med meg, koste hva det koste vil.

Det er litt kjipt at jeg ikke kan være med ut på byen. For jeg har gledet meg til det også. Men det får være til en annen gang. Man kan ikke få både i pose og sekk.
Viktigst nå er å få helsa opp og gå igjen, sånn noenlunde.

En kraftig forkjølelse har slått meg ut mesteparten av denne uken. Og i går ble det atpåtil et stykke avgårde i begravelse. Og det krever sin kvinne det også.
I tillegg har jeg slitt med noe ubestemmelig i hele det venstre benet. Og legen i går mente at det er en betennelse. I såfall ikke den første rare betennelsen denne kroppen her setter i gang. Så nå er det på an igjen med pillekur.

Så her i huset tar vi en dag om gangen for tiden. Og minst mulig planer legges.

Men kinoplanen, den skrinlegges ikke 🙂 Det blir en av ukens store gleder ♥

Ønsker alle en knallgod helg ♥

 

 

#kino #film #uteliv #kultur #spenning

12 kommentarer
    1. Best å ta en dag eller et kvarter om gangen som jeg pleier å si..hehe.. Håper du i alle fall får en fin opplevelse på kino :)) Riktig god helg og god bedring :)) Klem <3

    2. Jeg følger ikke med på hva som går på kino for tiden..så aner ikke…men kos dere! og lurt å la være å gå ut etterpå om kroppen ikke er på lag! God bedring! og lykke til for dattera di!

    3. annebe: Ja, best å ta et lite skritt om gangen. Jeg er helt enig med deg i det 🙂
      Det var kjekt på kino, og filmen vi så var Fifty Shades Darker.
      Klem <3

    4. frodith: Tusen takk 🙂 Vi koste oss vi, selv om jeg ikke var helt i form. Jeg har sett alle Bridget Jones filmene. De er fantastiske 🙂 Men denne gangen så vi Fifty Shades Darker, som overhodet ikke er like fantastisk. Men helt ok film fordet 🙂
      Klemmer <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂

      Det ble kino, Fifty Shades Darker, og jeg ble dratt med på ett utested etterpå, men gikk derfra etter 5 minutter. Er man ikke i form, så er man ikke i form 😉

    6. Dazzy: Det var kjekt å gå på kino ja 🙂 Selv om helsa ikke spiller på lag 🙂 Man må unne seg noen små gleder, og ta en dag om gangen ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg