FOR DE LESELYSTNE

Igjen tenker jeg å dele Facebook gruppen min Leseglede, med dem som kunne tenke seg å bli medlem 🙂

Jeg tenker på gruppen at den kan bli en vital plass for bokinteresserte, hvor man kan skrive bokomtaler, anbefalinger, og hvor man kan finne anbefalinger fra andre kanskje? Så er det også lov å dele bok- og leserelaterte arrangementer, eller blogger, eller annet.
Kanskje kan man få til gode diskusjoner, eller rett og slett bare være litt sosial med likesinnede 🙂

Det er ikke en stor gruppe. I alle fall ikke enda. Og det er plass til flere medlemmer 🙂

Hva som er ditt foretrukne lesetema er jo ditt eget valg. Målet er at det skal være noe for alle i gruppen 🙂 Og variasjon er jo bare av det gode 🙂

Jeg leser selv litt variert. Og jeg har ikke alltid så kjempegod helse til å lese, da hukommelse er et problem for meg, forårsaket av manglende energi. Men likevel har jeg leselysten inntakt, og leser når jeg har overskudd og mulighet til det 😀

Håper at mange har lyst å bli med i gruppen. Og del gjerne gruppen på din egen Facebook, kanskje dine venner også vil ha gleden av å kikke innom 🙂

Ha en herlig lese uke ♥

Leseglede på Facebook

 

 

 

#bokorm #lesehest #leseløve #leseglede #bøker #bokinteresse #bibliotek 

6 kommentarer
    1. Jeg strir litt med øynene,så på meg blir det ikke noe lesing 😮 Bra du koser deg med bøker av ulike slag <3 Håper dagene dine er bra <3 klemmer <3

    2. frodith: Huff ja, skjønner godt at du ikke leser særlig mye når du strir med øynene. Men kjekt å ha deg her som bloggvenn, og kunne lese det du skriver <3
      Dagene mine er gode, i hodet, men verre i kroppen. Koser meg uansett 🙂

      God klem <3

    3. Jeg synes det med lesing går litt i rykk og napp. Akkurat nå leser jeg av og til , og helst bøker lånt på bibliotekets app eBokBib. Den er genial og anbefales. Nettflix har litt av skylden for at det leses litt lite for tiden. Ha en fin kveld. Hilsen Ingrid

    4. Ingrid: Ja, det går litt i rykk og napp hos meg også, men det er helserelatert. Netflix går også i rykk og napp, men koser meg med filmer og serier der også. Har jo mye tid jeg, så derfor får jeg litt av alt 🙂

      Jeg har ikke hørt om den appen, men det skal jeg sjekke opp 🙂 Tusen takk for tipset 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg