STRIKKEKOS

Nå er endelig kvelden her, og man kan med god samvittighet sette seg ned en liten stund, med noe koselig 🙂

Det pleier jo jeg å gjøre rett som det er da 😉 Men ekstra koselig når kvelden siger på, og tenne litt lys og ha litt lun kos.

Været i dag har vært litt skiftende. Men en lang stund var solen fremme, og da benyttet jeg anledningen å gå tur. Til tross for at kroppen protesterer stort for tiden. Solen trenger jeg. Så da prioriterer jeg den 🙂

Jeg ruslet ned til byen (Sandnes). Gikk i langgata en tur, fant meg en plass å spise, og valget falt på en nammetastisk kyllingsalat ♥

Så fikk jeg litt fast føde i meg i dag også 😉

På hjemveien stoppet jeg innom et kjøpesenter, og kjøpte meg et strikkemagasin. Og det er det jeg koser meg med å bla i nå i kveld, og samtidig inspirerer det til litt strikking.

Jeg holder på å strikke en tynn jumper etter eget hode/design. Den skal jeg presentere etterhvert 🙂

Imens koser jeg meg med å kikke i bladet, og planlegge mitt neste prosjekt 🙂

Ønsker alle en god kveld ♥

 

 

#strikke #strikkedilla #strikkekos #håndarbeid #magasin #lesestoff #hobby 

10 kommentarer
    1. Ja det er deilig å komme seg ut..selv om kroppen ikke er helt på lag..Høres ut som du hadde en koselig dag! Ha en hyggelig kveld med strikketøy og blad!

    2. Både så og hørtes koselig ut det der… Blir gøy å se hva du skal strikke ..pleier jo å bli fint det du lager :)) Ønsker deg en fin morgendag <3

    3. Ja, er strikketid enda. jeg har begynt på en nancy jakke, tenkte vise den etterhvert
      Jeg strikker helst på jobb, godt å ha noe på hendene der om natten.
      I kveld er det et voldsomt regne og blåsevær her, så bare å holde seg fast i sofaen….:)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det var godt å komme seg ut. I dag har jeg ikke kommet meg ut. Både kropp og humør er på bånn, så da burde jeg absolutt tatt meg en tur. Men det har blitt strikketøyet istedet, og det er god terapi i det 😀
      Ha en kjempefin kveld 🙂

    5. Margrethe: Ja, jeg må nok vise frem strikkeprosjektet mitt etterhvert 🙂 Nå når jeg endelig har fått litt strikkedilla tilbake 🙂
      Ønsker deg en fin kveld 🙂
      Klemmer 🙂

    6. annebe: Ja, det var riktig koselig. Godt å lage det til litt lunt og koselig iblant. I dag har jeg også strikket litt, og kost meg med det 🙂 Så får nok snart vise det frem her i bloggen også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin kveld <3 Klem <3

    7. maiken: Høres veldig fint ut med nancy jakke 🙂 Gleder meg til å se den 🙂
      Det er jo fint å ha en jobb hvor man kan ta med strikketøyet. Det hadde vært noe for meg 😉

      Det regner her i dag, så jeg kjenner på det at humøret ikke er det beste.

    8. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, det var en fin dag. I dag er dagen en helt annen. Rart hvor fort det skifter 😉
      Men strikket har jeg fått gjort litt av i dag også. Veldig koselig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg