SKYGGE (Frodiths utfordring)

I dag har jeg kommet til dag 3 i Frodiths vår challenge. Og det handler om skygge.

Jeg visste med en gang hvilket bilde jeg hadde lyst å bruke 🙂

Jeg eksperimenterte litt med skygger en sommer jeg var mye ute, og da fikk jeg frem dette resultatet blant annet.

En enkel liten klinkekule kan lage en ganske spennende skygge 🙂

For å variere bildet, redigerte jeg det litt, og tok i bruk sort/hvitt.

Jeg liker nok best dette. For jeg er glad i renheten i det sort/hvite uttrykket 🙂

Men til hver sine anledninger passer begge bildene godt. I denne anledningen, Frodiths challenge, klarte jeg ikke å velge 😉

Har du lyst å se hvem andre som er med i utfordringen, eller å være med selv?
Ta en kikk innom Frodith, hun har orden og oversikt, og er kreativ så det holder 😀

 

 #kreativ #foto #bilder #utfordring #frodith #klinkekule #skygge 

24 kommentarer

Siste innlegg