LEK (Frodiths utfordring)

Dag 7 i Frodiths vår challenge handler om lek.

Og det er jo sånn, at alle kan leke, samme hvor gamle man er. Og det er også mange måter å leke på 🙂

Jeg har oftest lek med bilder. Dvs, fotografere, og jeg er veldig glad i å redigere, og få bilder til å skifte utseende ved hjelp av fotoredigeringsprogrammer av forskjellig sort 🙂

Jeg jobbet i barnehage for mange år siden, og da ble det jo veldig mye lek. Men jeg har ikke noen bilder fra den tiden.

Derimot har jeg bilder av lek engasjert av Frodith 🙂

Og jeg har jo flere bilder som kunne være artige å ha med i innlegget her, både av den ene og den andre sorten lek 🙂

Men jeg nøyer meg med et par bilder, hvor det er vinden som leker med mitt hår 🙂

Begge disse to bildene av meg er selfier jeg tok på min campingferie i fjor sommer 🙂

Og når jeg da leker mye med bilder, så må jeg jo ha noe å jobbe utifra. Og da er disse sakene her til god hjelp 🙂

Det er lenge mellom hver gang jeg bruker dette nå for tiden. Men jeg håper at vår og sommer skal bli lettere for meg enn vinteren (den laaaange høsten) har vært. Og da kan kanskje disse leketøyene komme i bruk igjen 🙂

 

 

#lek #frodith #utfordring #challenge #glede #foto #morro 

 

24 kommentarer

Siste innlegg