FORVENTNINGER

I går var første vårdagen.

Og jeg har gjennomført Frodiths vår-challenge 🙂

Og nå feirer jeg våren av hele mitt hjerte, med forventninger om gode tider, varmere vær, flotte farger, nytt liv, og kjekke opplevelser 🙂

Og alt dette, sammen med gode venner og familie.

Jeg krysser fingrene for bedre helse og en lettere tilværelse.

Jeg fant et dikt, som passer godt til stemningen min for tiden.
Og diktet passet godt sammen med ett av mine bilder 🙂 


 

Har du noen forventninger til våren?
Noen kjekke vårlige planer kanskje?

 

 

#vår #årstid #foto #dikt #forventninger #glede
 

16 kommentarer
    1. Herlige våren er kommet for å bli en stund 🙂 Jeg gleder meg over at alt blir grønnere og flottere for hver dag 🙂 Gleder meg til å styre mere ute i hagen 🙂
      Ellers blir det å ta en dag av gangen så godt det lar seg gjøre og håpe på gode tider og varmere ver med mye sol 😀

    2. Flott bildet og nydelig dikt! herlig med våren som er på vei!! Ha en god kveld! og prøv å kos deg med alle vårtegnene!

    3. Jeg krysser fingrene sammen med deg kjære Eva, for at du skal få bedre helse og en lettere tilværelse! <3 Feirer våren sammen med deg, gjør jeg gjerne også! Våren er herlig! <3 God klem

    4. våren er starten på et nytt liv i naturen,kanskje vi kan lære av naturen og la livet blomstre på nytt også,vi må iallefall prøve å lage gode og positive dager ) det håper jeg at både du og jeg og alle andre får til

    5. For et nydelig dikt! Vårplanene her går nok mest ut på å dra på turer med turbilen – opp i skauen et eller annet sted…. så er det tiurleik og orrhaneleik………. moro 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂
      Ja, jeg koser meg jeg. Har akkurat vært og kjøpt tulipaner til å ha i en vase 🙂

    7. frodith: Tusen takk for det 🙂 Ja, jeg håper det jeg også, både for meg og deg og alle andre <3 En herlig tid 🙂
      Klemmer tilbake <3

    8. fruensvilje: Ja, det håper jeg også. Alt er jo hva man gjør det til. Og selv om ting kan føles bare som motgang, så er det alltid noe positivt å finne også 🙂

    9. Margrethe: Det høres ut til å være de perfekte våraktivitetene <3 Veldig koselig. Sånt har ikke jeg tilgang til i alle fall 🙂 Men gleder meg til å lese hos deg om dette <3

    10. dedicat: Ja, det regnet jeg faktisk med. Du er kjempeflink til det, og litt til inspirasjon for meg med mine tomatplanter 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg