HVA VIL DU VITE OM MEG?

Jeg sitter her, etter å ha sovet litt, og våknet av vondter i kroppen.
Så har jeg lest blogg, og kost meg med det, mens jeg venter på at vondtene skal gå over.

Og så kom jeg på tanken, som jeg har lekt litt med tidligere:
Kanskje jeg skulle ha en sånn spørsmålsrunde?

Ikke at jeg tror jeg er så innmari interessant.
Men jeg er selv interessert i hva folk ville komme på å spørre om?

Jeg vil svare på spørsmålene så godt jeg kan, i et eget innlegg, forutsatt at det kommer noen spørsmål da, i kommentarfeltet under her.
Jeg tenker som så, at det er en måte å bli kjent, begge veier 🙂

Svarene mine kommer en dag midt i uka, onsdag eller torsdag, tenker jeg. Så sant helsa holder 😀

Ha en fortsatt fin kveld, og en flott ny uke når den starter ♥


Bildet tok jeg tidligere i dag, da jeg og min datter gikk litt tur på stranden.

 

 

#spørsmål #spørrerunde #spørsmålsrunde #nysgjerrighet #blikjent 

 

16 kommentarer
    1. Jeg har ikke tenkt å spørre deg om noe, men det er jo litt spennende å se hva slags spørsmål du får! Det kan, som du sier, være en måte å bli mer kjent med hverandre på! 😀

    2. karidansen: Vi prater jo i telefonen fra tid til annen, så da spør vi jo i vei likevel 🙂
      Men ja, det er jo en liten måte å bli litt bedre kjent på. Både i hva som spørres, og hva som svares 🙂
      Til nå er det flere som har lest, men ingen har spurt 😉

    3. Nydelig bilde 🙂
      Ohh, jeg må spørre…
      1. Hva slags opplevelser liker du best?
      2. Er det én spesiell ting i livet ditt som du har ønsket å gjøre, men som du enda ikke har gjort, og i så fall hva?
      3. Har du mange gode venner i livet ditt?
      Det var det jeg kom på i farten (ehh, brukte sikkert 10 minutter- he he) 🙂 Ha en fin start på uken i morgen, og god natt for denne kvelden 🙂

    4. Elevele: Tusen takk 🙂 Ja, det er noe eget ved sjøen. Det gir en fin ro synes jeg 😀

      Og tusen takk for spørsmålene. Her må jeg gruble litt, så jammen godt jeg ikke har lovet svar akkurat med det samme 🙂

      Ønsker deg det samme…en god start på ny uke, og en god natt til den begynner 🙂

    5. Herlig initiativ! 🙂 Jeg trenger vel heller ikke spørre deg om så mye, kjære venninne, men blir jo allikevel spennende å lese innlegg med spørsmåssvar neste gang 🙂

    6. fruensvilje: Tusen takk for spørsmålet 🙂 Må nok gruble litt på det også 😀 Men vet allerede litt hva jeg skal skrive 🙂

    7. BareMonica: Hehe…nei, du vet vel det meste, og litt til 😉
      Er kjekt å få noen spørsmål. Og jeg har jo begynt å lage svarinnlegget mitt i hodet 😉
      Så her er det bare å følge med 😀

    8. Ja jeg har også tenkt på noe sånt..men lurer liksom på om noen har noe å spørre om..hihih..jeg kommer ikke på noen spørsmål om deg..men håper du får mange fine spørsmål..gleder meg til svar…Ha en god dag! Eller jeg kan jo slenge med et spørsmål da…Hva er en god dag for deg??

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Jo, jeg tror alltid at noen har noe de lurer på, eller noe de liker å spørre andre om 🙂 Men jeg forventer jo ikke allverden 🙂 Bare kjekt med litt aktivitet 🙂
      Takk for spørsmålet. Det var et godt spørsmål, som jeg skal gruble litt på 🙂 Svaret får du senere i uken 🙂

    10. Sånne spørsmåls-blogger er en god ide 😀
      Hmm jeg må vri hjernen for å finne noen gode spørsmål jeg da.
      1: Hvis du kunne sittet på en benk i en park i 1 time og snakket med hvem som helst, hvem hadde du sittet der med? Og hvorfor?
      2: Hvis du kunne vært en karakter i en bok, hvilken bok hadde du valgt?
      3: Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden, hvor hadde du følt deg mest hjemme?

    11. Så artig ! Nå vet jeg at du ikke er i form til å jobbe for tiden.. men om formen var på topp ..Hva er drømmejobben ? Og da du var barn ..Var du aktiv … stille og rolig …eller litt midt i mellom ? Klem <3

    12. Sånt er gøy! Frodith har hatt noen blogginnlegg nå i april som hun har kalt Stjålne saker. Der svarer hun på spørsmål som ikke er altfor personlige, og de har vært fine synes jeg. Hadde vært gøy om du hadde svart på noen av de. :o)

    13. Alexandra Cathrine: Tusen takk for spørsmålene 🙂 Her skal hjernen vris for å formulere noen gode svar 🙂 Tror den vanskeligste var nummer 2 her 😉 Er mange bøker og karakterer å velge blant 😉

    14. annebe: Tusen takk for spørsmålene 🙂 Kjekt å få litt å bryne seg på. Svarene kommer i morgen eller torsdag 🙂
      Klem <3

    15. Hanne Beate: Ja, det er litt kjekt å la seg engasjere litt 🙂 Så her er tankene i høygir for øyeblikket 😀
      De stjålne sakene til Frodith har jeg såvidt vært innom, da jeg er litt på og av her for tiden.
      Får kanskje lage et “kjekt å vite” innlegg senere en gang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg